D
Deleted member 14
Guest
Aja van hondenfoto gesproken,De hondenfoto vind ik trouwens by far de beste/mooiste!
ik heb geen hond, kan ik van iemand eentje lenen voor een foto ermee?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aja van hondenfoto gesproken,De hondenfoto vind ik trouwens by far de beste/mooiste!
De mijne! Wordt direct ook een toffe sportfoto (sprint /hindernissen) aangezien het tegenover anderen een asociale klojo is die hij zo agressief mogelijk weg wil jagen. Wanneer spreken we af?Aja van hondenfoto gesproken,
ik heb geen hond, kan ik van iemand eentje lenen voor een foto ermee?

Ik vind dat altijd een moeilijke. Je kan dat opvatten als "je wil toch geen mensen aantrekken die daardoor worden afgeschrikt", maar anderzijds zijn mensen ook meer dan hun hobbies. Iemand waarmee het klikt zal volgens mij je niet laten vallen als dan blijkt dat dit je interesses zijn, maar initieel dacht zo iemand misschien dat het je leven beheerst omdat het prominent in je profiel staat.Vroeger schaamde ik me een beetje om mijn "nerdy" kant terwijl ik daar meer open zou over willen zijn vanaf het begin wanneer ik terug begin te daten.
Dus naast "normale" zaken bv. ook op mijn profiel zetten dat ik fan ben van Star Wars, Tabletop RPG (Dungeons & Dragons), PC gaming, enz
Sommigen van mijn vrienden raden me dit af want dan zou ik mogelijk direct teveel mensen afschrikken en je hebt al geen overaanbod als man.
Ze dachten ook dat ik perse iemand wou vinden met diezelfde interesses maar dat is niet zo.
Ik heb zoiets van : Er kunnen 3 reacties zijn van mensen die dat lezen
1. Hoe kinderachtig / nerdy, met zo iemand zie ik me niet samen zijn
Lijkt me net goed dat die meteen afvallen, zou vroeg of laat toch problemen geven
2. Ik heb niet diezelfde interesses maar heb respect voor die van jou
Ok, je hoeft niet per se dezelfde zaken leuk te vinden
En wie weet delen we nog een paar niet-nerdy interesses (politiek, muziek, sport, etc.)
3. Ik vind minstens 1 van die dingen ook leuk, cool
Een zeer kleine minderheid wsl aan vrouwelijke kant dus een leuke bonus als dit zou gebeuren
Wat denken jullie?

Wat denken jullie?
- ondertussen heeft gesprek 1 duidelijk aangegeven dat de afstand te veel is, maar ze wil wel eens op terras iet gaan drinken. Zal daar denk ik wel op ingaan, want lijkt dat we zonder bedoelingen, ook een plezante dag kunnen beleven
- Ondertussen daar ook niks meer van gehoord, nadat ik ze specifiek heb gevraagd om eens af te spreken. Spijtig
- Status quo
- Laatste heeft aangegeven al enkele dates achter de rug te hebben en het lijkt positief te evolueren, dus deze valt ook weg

breuk ben ik een goede 12 kg kwijt - voornamelijk te danken aan dat mijn knieblessure terug genezen is en ik terug kan sporten - en heb ik een lichte baard laten staan.
, omdat ik nooit echt veel reden gekregen had toen het misliep buiten dat het "verstikkend" werd naar haar zin... ik had de "fout" gemaakt om na een aantal dates die meer om seks leken te draaien dan iets anders, een bos bloemen mee te brengen om duidelijk te maken dat het mij om meer ging, een pijnlijke vergissing blijkbaar... 

Je zou denken volgende keer toch maar wat egoïstischer en minder attent proberen te zijn, want de verhalen die ik van haar ex-vriend hoorde bij wie ze dan wél 2 jaren is samengebleven... helaas hebben mijn ouders me zo niet opgevoed. Maar goed, ik begin te vrezen dat ik ook steevast de verkeerde vrouwen uitzoek en de juiste nooit zal vinden.Lijkt me dat je met haar niet op de zogenaamde “zelfde golflengte” zat mbt verwachtingen. In dat opzicht heb je het volgens mij niet verpest en was er ook geen andere/betere manier die je had kunnen volgen om dat te vermijden. Hooguit uitstellen door langer oppervlakkiger te blijven en niet je oprechte verwachtingen van iets serieuzer kenbaar te maken. Maar ben je dan beter af? Probeer het niet te persoonlijk op te vatten wat er gebeurd is; als die verwachtingen verschillen, ligt dat evenveel bij haar als bij jou.Misschien dat ik mijn foto's hier ook eens moet laten evalueren door de vrouwen van dit forum, als ik klaar ben om online daten terug een kans te geven... maar dan ga ik er eerst nieuwe moeten laten maken, sinds mijn laatstebreuk ben ik een goede 12 kg kwijt - voornamelijk te danken aan dat mijn knieblessure terug genezen is en ik terug kan sporten - en heb ik een lichte baard laten staan.
Mag dat dan wel in PM?
Ik begin echter te vrezen dat ik een triest figuur ben op liefdesvlak, ik heb na bijna 5 maanden nog hartzeer van iemand met wie ik alles samen maar een goede 2 maanden gekend heb, was wel zowat de incarnatie van mijn droomvrouw, niet alleen uiterlijk, maar ook innerlijk.
Nog één date gedaan in de tussentijd, in een poging om er zo over te geraken, was ook een kleine ramp.
Onlangs de fout gemaakt van die "ex" nog eens te sturen, omdat ik nooit echt veel reden gekregen had toen het misliep buiten dat het "verstikkend" werd naar haar zin... ik had de "fout" gemaakt om na een aantal dates die meer om seks leken te draaien dan iets anders, een bos bloemen mee te brengen om duidelijk te maken dat het mij om meer ging, een pijnlijke vergissing blijkbaar...
Ik dacht dat ze na een paar maanden wel eerlijker zou durven zijn en zeggen wat ik zou moeten verbeteren aan mezelf, maar enkel de nutteloze complimenten gekregen dat ik héél slim en lief was... nu ja, dan weet ge ook dat het gedaan is, vrouwen hebben geen behoefte aan slimme, lieve mannen.
Weet niet wat ik beter had kunnen doen, een restaurantje ofzo was niet echt een optie. Ik blijf vooral met het gevoel zitten dat ik het zelf dus "verpest" heb.Je zou denken volgende keer toch maar wat egoïstischer en minder attent proberen te zijn, want de verhalen die ik van haar ex-vriend hoorde bij wie ze dan wél 2 jaren is samengebleven... helaas hebben mijn ouders me zo niet opgevoed. Maar goed, ik begin te vrezen dat ik ook steevast de verkeerde vrouwen uitzoek en de juiste nooit zal vinden.
Idd, als beide andere verwachtingen hebben en dus iets anders zoeken, zal het sowieso vroeg of laat op niets uitdraaien, en dat is niemand's schuld. Het beste lijkt mij dan nog om daar eerder vroeg proberen achter te komen dan laat, zodat ge met minder hartzeer achterblijft.
En ge zijt geen triest figuur, omdat ge lang met hartzeer blijft zitten, dat heb ik ook al meegemaakt, en met ons nog vele anderen. Beste is om ff op andere dingen te focussen, lijkt mij.

“You might be the sweetest peach on the tree, but some people just don’t like peaches.”Goh, maar wat het pijnlijk maakt is dat ik echt wel niet op zoek was naar iets oppervlakkig en dat ook wel duidelijk gemaakt had, daar het de eerste date nog over gehad, en ondanks dat ze er bijna 35 is en kinderloos had ze nog graag kinderen gehad, hadden we het over reizen die we nog graag zouden maken, zaken die je zocht in een partner voor de lange termijn...
Als je dan toch verder gaat dan normaal, had ik niet verwacht dat dat daar geen interesse in iets serieus zou zijn. Dus ik ben al maanden mezelf het hoofd aan het breken wat er allemaal mis is met mezelf waarom het voor de tweede keer op rij is misgelopen op een vergelijkbare manier.
Een derde breuk op die manier overleef ik niet vrees ik op dit moment. Misschien verwacht ik ook te snel te veel, maar goed op mijn leeftijd (33) heb je ook niet eeuwig de tijd meer.
Ik zou op dit moment bijna tekenen voor een "ex" die het met mij uitmaakt en mij zegt dat ze mij maar een rotzak vindt ofzo, of mij de huid vol scheldt. Lijkt me makkelijker te aanvaarden. Schrik dat ik iets te veel de saaie, nice guy ben veronderstel ik.![]()

Dit is perfect samengevat.“You might be the sweetest peach on the tree, but some people just don’t like peaches.”
Kan gewoon zijn dat er ne bepaalde "je ne sais quoi" is die ontbreekt. En dat zal bij elke persoon anders zijn. Nu je gaan afvragen "hoe kan ik mezelf aanpassen om toch maar perfect in haar vakje te passen", dat lijkt me toch niet echt opportuun? Gewoon er vanuit gaan dat de match er niet helemaal was, ook al wilt ze misschien niet zeggen wat, is de vraag eerder : Maakt het echt uit dat je weet "wat"?
Zou je dan jezelf helemaal gaan aanpassen om daar dan onder te vallen? Je eigen identiteit gedeeltelijk verloochenen om toch maar dit te bereiken? Wat win je hierbij?![]()
Ik heb ook nog zo een "doorsnee lieve jongen" zijn hart gebroken en nooit durven zeggen dat ik 'm eigenlijk wat te saai vond. Ik voelde me er super slecht bij dat ik niets meer wou want op papier was die kerel perfect! Alleen wat saai dus... Hoe krijg je nu in hemelsnaam uitgelegd dat iemand lief, slim, attent, zorgzaam,... Is maar je niet laat verlangen naar meer?![]()
De "schuld" ligt dan toch even hard bij haar door gemengde signalen te geven?
Hoe kan je nu spreken van niets serieus willen en tegelijk wat ze wil in een levenspartner én daten met iemand die geen flirt zoekt...
En dat vage gedoe is enkel omdat ze de waarheid niet durft te zeggen, dat staat los van jou. Ik heb ook nog zo een "doorsnee lieve jongen" zijn hart gebroken en nooit durven zeggen dat ik 'm eigenlijk wat te saai vond. Ik voelde me er super slecht bij dat ik niets meer wou want op papier was die kerel perfect! Alleen wat saai dus... Hoe krijg je nu in hemelsnaam uitgelegd dat iemand lief, slim, attent, zorgzaam,... Is maar je niet laat verlangen naar meer?![]()