Het grote BeyondGaming Dating topic

Aja van hondenfoto gesproken,
ik heb geen hond, kan ik van iemand eentje lenen voor een foto ermee?
De mijne! Wordt direct ook een toffe sportfoto (sprint /hindernissen) aangezien het tegenover anderen een asociale klojo is die hij zo agressief mogelijk weg wil jagen. Wanneer spreken we af?

🤪🤪

0715-ice-house-mailman-dog_kx6trr.jpg

Laatst bewerkt:
Dju, mocht mijn hond nu eens op foto willen met mij had ik likes genoeg :p

Pogingen tot selfies lukken nooit, als hij dan wel eens mooi blijft zitten sta ik er niet goed op.
‘K heb wel een foto staan van de hond alleen dus misschien is dat nog een half bonuspuntje :unsure:

edit: ik zie de laatste tijd dat er veel in hun bio zetten dat ze graag wijntjes drinken, misschien moet ik maar eens een foto van mijn voorraad maken ook :p

Vroeger schaamde ik me een beetje om mijn "nerdy" kant terwijl ik daar meer open zou over willen zijn vanaf het begin wanneer ik terug begin te daten.
Dus naast "normale" zaken bv. ook op mijn profiel zetten dat ik fan ben van Star Wars, Tabletop RPG (Dungeons & Dragons), PC gaming, enz

Sommigen van mijn vrienden raden me dit af want dan zou ik mogelijk direct teveel mensen afschrikken en je hebt al geen overaanbod als man.
Ze dachten ook dat ik perse iemand wou vinden met diezelfde interesses maar dat is niet zo.

Ik heb zoiets van : Er kunnen 3 reacties zijn van mensen die dat lezen

1. Hoe kinderachtig / nerdy, met zo iemand zie ik me niet samen zijn
Lijkt me net goed dat die meteen afvallen, zou vroeg of laat toch problemen geven

2. Ik heb niet diezelfde interesses maar heb respect voor die van jou
Ok, je hoeft niet per se dezelfde zaken leuk te vinden
En wie weet delen we nog een paar niet-nerdy interesses (politiek, muziek, sport, etc.)

3. Ik vind minstens 1 van die dingen ook leuk, cool
Een zeer kleine minderheid wsl aan vrouwelijke kant dus een leuke bonus als dit zou gebeuren

Wat denken jullie?

Vroeger schaamde ik me een beetje om mijn "nerdy" kant terwijl ik daar meer open zou over willen zijn vanaf het begin wanneer ik terug begin te daten.
Dus naast "normale" zaken bv. ook op mijn profiel zetten dat ik fan ben van Star Wars, Tabletop RPG (Dungeons & Dragons), PC gaming, enz

Sommigen van mijn vrienden raden me dit af want dan zou ik mogelijk direct teveel mensen afschrikken en je hebt al geen overaanbod als man.
Ze dachten ook dat ik perse iemand wou vinden met diezelfde interesses maar dat is niet zo.

Ik heb zoiets van : Er kunnen 3 reacties zijn van mensen die dat lezen

1. Hoe kinderachtig / nerdy, met zo iemand zie ik me niet samen zijn
Lijkt me net goed dat die meteen afvallen, zou vroeg of laat toch problemen geven

2. Ik heb niet diezelfde interesses maar heb respect voor die van jou
Ok, je hoeft niet per se dezelfde zaken leuk te vinden
En wie weet delen we nog een paar niet-nerdy interesses (politiek, muziek, sport, etc.)

3. Ik vind minstens 1 van die dingen ook leuk, cool
Een zeer kleine minderheid wsl aan vrouwelijke kant dus een leuke bonus als dit zou gebeuren

Wat denken jullie?
Ik vind dat altijd een moeilijke. Je kan dat opvatten als "je wil toch geen mensen aantrekken die daardoor worden afgeschrikt", maar anderzijds zijn mensen ook meer dan hun hobbies. Iemand waarmee het klikt zal volgens mij je niet laten vallen als dan blijkt dat dit je interesses zijn, maar initieel dacht zo iemand misschien dat het je leven beheerst omdat het prominent in je profiel staat.

Lijkt me dus de vraag of je daarmee categorie 2 niet wat afschrikt. Kortom, ik weet het ook niet. Ik zou het misschien niet doen, maar anderzijds ben ik mogelijk een lafaard :)

Wat denken jullie?

Veel hangt toch af van hoe ge dat juist zegt imo. Als ge doet overkomen dat Star Wars en Dungeons & Dragons het allerbelangrijkste zijn in uw leven, gaat dat veel mensen afschrikken (en terecht imo).

Maar als het gewoon "een hobby" is tussen alle andere gaat daar quasi niemand over vallen, toch zeker niemand die de moeite waard is.
Ge zegt zelf dat ge ook nog andere interesses hebt, dus verdring die dan niet naar de achtergrond om toch maar de nadruk te kunnen leggen op Star Wars, zou ik denken.

Zolang uw identiteit meer is dan alleen maar die nerdy hobbies en ge dat ook zo kunt overbrengen, zie ik er geen graten in.

Wel, ik ging grotendeels gewoon hetzelfde typen als @Nahrtent. Toen ik uw post lag dacht ik direct "ik hoop dat gij uw hele identiteit niet ophangt aan die zaken", want het komt zo over. Er is absoluut niets mis met die hobbies, maar het zijn maar hobbies. Het is wel afschrikwekkend als het uw identiteit bepaald. Dan ben je nogal... intens in a bad way.

Zie ook de paardenmeisjes discussie voor meer inzichten...

- ondertussen heeft gesprek 1 duidelijk aangegeven dat de afstand te veel is, maar ze wil wel eens op terras iet gaan drinken. Zal daar denk ik wel op ingaan, want lijkt dat we zonder bedoelingen, ook een plezante dag kunnen beleven
- Ondertussen daar ook niks meer van gehoord, nadat ik ze specifiek heb gevraagd om eens af te spreken. Spijtig
- Status quo
- Laatste heeft aangegeven al enkele dates achter de rug te hebben en het lijkt positief te evolueren, dus deze valt ook weg

Plotse wending, deze is vanmorgen hier naar huis vertrokken :unsure:
Stuurde gisteren namiddag een enorme voorzet om haar toch uit te nodigen iets te drinken. Heeft daar meteen op ingegaan. Haar andere date waarmee het goed ging, bleek toch ene te zijn die het niet serieus wil aanpakken. Dus kreeg ik plots berichtje.
Ze geeft zelf aan dat het allemaal impulsief is en ze wat op zoek is naar zichzelf. Maar echt een wijze madam wel. Hoop die nog terug te zien :)

Misschien dat ik mijn foto's hier ook eens moet laten evalueren door de vrouwen van dit forum, als ik klaar ben om online daten terug een kans te geven... maar dan ga ik er eerst nieuwe moeten laten maken, sinds mijn laatste 💔 breuk ben ik een goede 12 kg kwijt - voornamelijk te danken aan dat mijn knieblessure terug genezen is en ik terug kan sporten - en heb ik een lichte baard laten staan.
Mag dat dan wel in PM? 😅

Ik begin echter te vrezen dat ik een triest figuur ben op liefdesvlak, ik heb na bijna 5 maanden nog hartzeer van iemand met wie ik alles samen maar een goede 2 maanden gekend heb, was wel zowat de incarnatie van mijn droomvrouw, niet alleen uiterlijk, maar ook innerlijk.
Nog één date gedaan in de tussentijd, in een poging om er zo over te geraken, was ook een kleine ramp.

Onlangs de fout gemaakt van die "ex" nog eens te sturen :cry2:, omdat ik nooit echt veel reden gekregen had toen het misliep buiten dat het "verstikkend" werd naar haar zin... ik had de "fout" gemaakt om na een aantal dates die meer om seks leken te draaien dan iets anders, een bos bloemen mee te brengen om duidelijk te maken dat het mij om meer ging, een pijnlijke vergissing blijkbaar... 🙈
Ik dacht dat ze na een paar maanden wel eerlijker zou durven zijn en zeggen wat ik zou moeten verbeteren aan mezelf, maar enkel de nutteloze complimenten gekregen dat ik héél slim en lief was... nu ja, dan weet ge ook dat het gedaan is, vrouwen hebben geen behoefte aan slimme, lieve mannen. 😂

Weet niet wat ik beter had kunnen doen, een restaurantje ofzo was niet echt een optie. Ik blijf vooral met het gevoel zitten dat ik het zelf dus "verpest" heb. 🤷‍♂️ Je zou denken volgende keer toch maar wat egoïstischer en minder attent proberen te zijn, want de verhalen die ik van haar ex-vriend hoorde bij wie ze dan wél 2 jaren is samengebleven... helaas hebben mijn ouders me zo niet opgevoed. Maar goed, ik begin te vrezen dat ik ook steevast de verkeerde vrouwen uitzoek en de juiste nooit zal vinden.

Misschien dat ik mijn foto's hier ook eens moet laten evalueren door de vrouwen van dit forum, als ik klaar ben om online daten terug een kans te geven... maar dan ga ik er eerst nieuwe moeten laten maken, sinds mijn laatste 💔 breuk ben ik een goede 12 kg kwijt - voornamelijk te danken aan dat mijn knieblessure terug genezen is en ik terug kan sporten - en heb ik een lichte baard laten staan.
Mag dat dan wel in PM? 😅

Ik begin echter te vrezen dat ik een triest figuur ben op liefdesvlak, ik heb na bijna 5 maanden nog hartzeer van iemand met wie ik alles samen maar een goede 2 maanden gekend heb, was wel zowat de incarnatie van mijn droomvrouw, niet alleen uiterlijk, maar ook innerlijk.
Nog één date gedaan in de tussentijd, in een poging om er zo over te geraken, was ook een kleine ramp.

Onlangs de fout gemaakt van die "ex" nog eens te sturen :cry2:, omdat ik nooit echt veel reden gekregen had toen het misliep buiten dat het "verstikkend" werd naar haar zin... ik had de "fout" gemaakt om na een aantal dates die meer om seks leken te draaien dan iets anders, een bos bloemen mee te brengen om duidelijk te maken dat het mij om meer ging, een pijnlijke vergissing blijkbaar... 🙈
Ik dacht dat ze na een paar maanden wel eerlijker zou durven zijn en zeggen wat ik zou moeten verbeteren aan mezelf, maar enkel de nutteloze complimenten gekregen dat ik héél slim en lief was... nu ja, dan weet ge ook dat het gedaan is, vrouwen hebben geen behoefte aan slimme, lieve mannen. 😂

Weet niet wat ik beter had kunnen doen, een restaurantje ofzo was niet echt een optie. Ik blijf vooral met het gevoel zitten dat ik het zelf dus "verpest" heb. 🤷‍♂️ Je zou denken volgende keer toch maar wat egoïstischer en minder attent proberen te zijn, want de verhalen die ik van haar ex-vriend hoorde bij wie ze dan wél 2 jaren is samengebleven... helaas hebben mijn ouders me zo niet opgevoed. Maar goed, ik begin te vrezen dat ik ook steevast de verkeerde vrouwen uitzoek en de juiste nooit zal vinden.
Lijkt me dat je met haar niet op de zogenaamde “zelfde golflengte” zat mbt verwachtingen. In dat opzicht heb je het volgens mij niet verpest en was er ook geen andere/betere manier die je had kunnen volgen om dat te vermijden. Hooguit uitstellen door langer oppervlakkiger te blijven en niet je oprechte verwachtingen van iets serieuzer kenbaar te maken. Maar ben je dan beter af? Probeer het niet te persoonlijk op te vatten wat er gebeurd is; als die verwachtingen verschillen, ligt dat evenveel bij haar als bij jou.

Idd, als beide andere verwachtingen hebben en dus iets anders zoeken, zal het sowieso vroeg of laat op niets uitdraaien, en dat is niemand's schuld. Het beste lijkt mij dan nog om daar eerder vroeg proberen achter te komen dan laat, zodat ge met minder hartzeer achterblijft.

En ge zijt geen triest figuur, omdat ge lang met hartzeer blijft zitten, dat heb ik ook al meegemaakt, en met ons nog vele anderen. Beste is om ff op andere dingen te focussen, lijkt mij.

Na lang twijfelen dan ook maar eens Tinder en bumble geïnstalleerd verleden week. Vrij snel een handje vol matches, maar of er ook effectief een gesprek is gekomen? Ho maar. Toch vreemd dat mensen je eerst swipen om je achteraf gewoon te negeren, en nee ik gebruik nooit "hey" of iets in die trend als opener. Probeer altijd zo origineel mogelijk te zijn, of toch op zijn minst aan te tonen dat ik hun profiel en bio heb bekeken.

Idd, als beide andere verwachtingen hebben en dus iets anders zoeken, zal het sowieso vroeg of laat op niets uitdraaien, en dat is niemand's schuld. Het beste lijkt mij dan nog om daar eerder vroeg proberen achter te komen dan laat, zodat ge met minder hartzeer achterblijft.

En ge zijt geen triest figuur, omdat ge lang met hartzeer blijft zitten, dat heb ik ook al meegemaakt, en met ons nog vele anderen. Beste is om ff op andere dingen te focussen, lijkt mij.

Goh, maar wat het pijnlijk maakt is dat ik echt wel niet op zoek was naar iets oppervlakkig en dat ook wel duidelijk gemaakt had, daar het de eerste date nog over gehad, en ondanks dat ze er bijna 35 is en kinderloos had ze nog graag kinderen gehad, hadden we het over reizen die we nog graag zouden maken, zaken die je zocht in een partner voor de lange termijn...

Als je dan toch verder gaat dan normaal, had ik niet verwacht dat dat daar geen interesse in iets serieus zou zijn. Dus ik ben al maanden mezelf het hoofd aan het breken wat er allemaal mis is met mezelf waarom het voor de tweede keer op rij is misgelopen op een vergelijkbare manier.
Een derde breuk op die manier overleef ik niet vrees ik op dit moment. Misschien verwacht ik ook te snel te veel, maar goed op mijn leeftijd (33) heb je ook niet eeuwig de tijd meer.

Ik zou op dit moment bijna tekenen voor een "ex" die het met mij uitmaakt en mij zegt dat ze mij maar een rotzak vindt ofzo, of mij de huid vol scheldt. Lijkt me makkelijker te aanvaarden. Schrik dat ik iets te veel de saaie, nice guy ben veronderstel ik. ☹️

De "schuld" ligt dan toch even hard bij haar door gemengde signalen te geven?
Hoe kan je nu spreken van niets serieus willen en tegelijk wat ze wil in een levenspartner én daten met iemand die geen flirt zoekt...
En dat vage gedoe is enkel omdat ze de waarheid niet durft te zeggen, dat staat los van jou. Ik heb ook nog zo een "doorsnee lieve jongen" zijn hart gebroken en nooit durven zeggen dat ik 'm eigenlijk wat te saai vond. Ik voelde me er super slecht bij dat ik niets meer wou want op papier was die kerel perfect! Alleen wat saai dus... Hoe krijg je nu in hemelsnaam uitgelegd dat iemand lief, slim, attent, zorgzaam,... Is maar je niet laat verlangen naar meer? 🤷

Goh, maar wat het pijnlijk maakt is dat ik echt wel niet op zoek was naar iets oppervlakkig en dat ook wel duidelijk gemaakt had, daar het de eerste date nog over gehad, en ondanks dat ze er bijna 35 is en kinderloos had ze nog graag kinderen gehad, hadden we het over reizen die we nog graag zouden maken, zaken die je zocht in een partner voor de lange termijn...

Als je dan toch verder gaat dan normaal, had ik niet verwacht dat dat daar geen interesse in iets serieus zou zijn. Dus ik ben al maanden mezelf het hoofd aan het breken wat er allemaal mis is met mezelf waarom het voor de tweede keer op rij is misgelopen op een vergelijkbare manier.
Een derde breuk op die manier overleef ik niet vrees ik op dit moment. Misschien verwacht ik ook te snel te veel, maar goed op mijn leeftijd (33) heb je ook niet eeuwig de tijd meer.

Ik zou op dit moment bijna tekenen voor een "ex" die het met mij uitmaakt en mij zegt dat ze mij maar een rotzak vindt ofzo, of mij de huid vol scheldt. Lijkt me makkelijker te aanvaarden. Schrik dat ik iets te veel de saaie, nice guy ben veronderstel ik. ☹️
“You might be the sweetest peach on the tree, but some people just don’t like peaches.”

Kan gewoon zijn dat er ne bepaalde "je ne sais quoi" is die ontbreekt. En dat zal bij elke persoon anders zijn. Nu je gaan afvragen "hoe kan ik mezelf aanpassen om toch maar perfect in haar vakje te passen", dat lijkt me toch niet echt opportuun? Gewoon er vanuit gaan dat de match er niet helemaal was, ook al wilt ze misschien niet zeggen wat, is de vraag eerder : Maakt het echt uit dat je weet "wat"?

Zou je dan jezelf helemaal gaan aanpassen om daar dan onder te vallen? Je eigen identiteit gedeeltelijk verloochenen om toch maar dit te bereiken? Wat win je hierbij? :)

“You might be the sweetest peach on the tree, but some people just don’t like peaches.”

Kan gewoon zijn dat er ne bepaalde "je ne sais quoi" is die ontbreekt. En dat zal bij elke persoon anders zijn. Nu je gaan afvragen "hoe kan ik mezelf aanpassen om toch maar perfect in haar vakje te passen", dat lijkt me toch niet echt opportuun? Gewoon er vanuit gaan dat de match er niet helemaal was, ook al wilt ze misschien niet zeggen wat, is de vraag eerder : Maakt het echt uit dat je weet "wat"?

Zou je dan jezelf helemaal gaan aanpassen om daar dan onder te vallen? Je eigen identiteit gedeeltelijk verloochenen om toch maar dit te bereiken? Wat win je hierbij? :)
Dit is perfect samengevat.

Ik heb zelf ook jaren geworsteld en mezelf gemarteld met "Wat als dit, wat als dat, wie weet bedenkt ze zich"
Maar het is door verhalen zoals dit als buitenstaander te lezen dat je tot het besef komt dat dit zinloos is.

Er was / is geen klik
Dat is niet iets waar die persoon bewust voor kiest, dat is een gevoel.
En wil je dat iemand die twijfelt zegt "ok, ik twijfel maar ik wil het een kans geven" of zoek je iemand die jou op dezelfde manier leuk vindt?

Vroeger had ik alles gegeven voor die eerste optie maar nu zou ik het niet eens meer willen.
Ik zou ook zelf geen relatie meer aangaan waar ik zelf wat twijfels heb in het begin.

Iedereen verdient een persoon waarmee die klik er wederzijds is.
Zowel jijzelf als die andere.

Dat is allemaal wel heel optimistisch verwoord natuurlijk, waarbij je ervanuit gaat dat er geen enkel probleem zou zijn langs mijn kant. Ik ben helaas niet zo "soft" voor mezelf.
Dit is voor mij de tweede (zeker) à derde keer - weet niet of die derde meetelt, die was relatief pijnloos - dat ik op die manier tegen een muur loop, sinds ik actiever op zoek ben gegaan op dating-vlak... oké, zelf ook al wel 1 à 2 vrouwen afgewezen in diezelfde periode (maar daar wist ik wel duidelijk wat de problemen waren: o.a. niet over hun ex heen en bijbehorende problemen).

Cru gesteld, ik zou behoorlijk wat aan mezelf willen aanpassen als dat betekent dat ik niet de rest van m'n leven alleen moet doorbrengen.
Zeker als je dating apps ziet vrees ik dat ik daartoe gedoemd ben: ik heb voor een deel ook geen leuke foto's omdat ik geen superleuk leven gehad heb de laatste jaren, pre-covid ... net wanneer er beperkt verbetering in begon te komen, sloeg corona toe.
Ik weet dat sociale media geen eerlijk beeld zijn van iemands leven natuurlijk, en dat iedereen daar slechts het beste toont, maar toch...

Geen boeiende verre reizen, etc. Ik zou die wel willen maken (de reizen dan bijvoorbeeld), maar wie maakt die alleen?
Had ook graag een hond gehad - en neen, niet voor de foto's - wie haalt een hond in huis om die 13 uur per dag alleen te laten als je uit werken bent? Ik zou daar verandering in proberen te brengen niet zien als mijn identiteit verloochenen, ... dat is toch gewoon iemand zoeken om je leven mee te delen?

Ik voel los van het dating verhaal bij mezelf ook wel het gebrek aan boeiendere hobby's was daar net voor corona ook naar op zoek.
Idem met uw conditie verbeteren... maar dat laatste doe je toch ook deels voor anderen, ik stoorde me meer aan wat vrouwen van mijn intussen stevig gekrompen buikje dachten, dan dat ik me diep zorgen maakte om mijn gezondheid.

Klinkt eerder alsof je beter met een psycholoog aan je zelfbeeld werkt en dus de beste versie van jezelf wordt, dan dat je je aanpast aan het beeld dat iemand anders de beste versie van... Tja, Who cares blijkbaar, wat zij ook maar zou willen 🤨🤔

Ik heb ook nog zo een "doorsnee lieve jongen" zijn hart gebroken en nooit durven zeggen dat ik 'm eigenlijk wat te saai vond. Ik voelde me er super slecht bij dat ik niets meer wou want op papier was die kerel perfect! Alleen wat saai dus... Hoe krijg je nu in hemelsnaam uitgelegd dat iemand lief, slim, attent, zorgzaam,... Is maar je niet laat verlangen naar meer? 🤷

Hoe is het met hem afgelopen?

ik vind het steeds raar als je zo een ex tegenkomt/spot/kruist met bv gezin en/of man.

De "schuld" ligt dan toch even hard bij haar door gemengde signalen te geven?
Hoe kan je nu spreken van niets serieus willen en tegelijk wat ze wil in een levenspartner én daten met iemand die geen flirt zoekt...
En dat vage gedoe is enkel omdat ze de waarheid niet durft te zeggen, dat staat los van jou. Ik heb ook nog zo een "doorsnee lieve jongen" zijn hart gebroken en nooit durven zeggen dat ik 'm eigenlijk wat te saai vond. Ik voelde me er super slecht bij dat ik niets meer wou want op papier was die kerel perfect! Alleen wat saai dus... Hoe krijg je nu in hemelsnaam uitgelegd dat iemand lief, slim, attent, zorgzaam,... Is maar je niet laat verlangen naar meer? 🤷

"Ik voel geen klik" is nog altijd het beste denk ik.

Als je een exacte reden geeft dan geef je ook iets aan de personen die zich moeilijk bij de afwijzing kunnen neerleggen om naar te streven om je toch proberen te overtuigen.
Stel dat hij opeens dingen begon te doen waardoor hij minder saai was in jouw ogen had je er dan wel voor gegaan?

Als jij 10-15 jaar geleden mijn crush was en je had gezegd dat het wat saai zijn het enige was dat je tegenhield dan had ik er alles aan gedaan om mij aan te passen aan wat jij zocht.
Of dat nu dingen waren die ik zelf wou of niet en dat had niet gezond geweest natuurlijk.

Tegenwoordig vind ik me ook vrij saai maar wil ik daar uit mezelf wel iets aan doen.
Dat is mijn voornemen voor na COVID en waar ik ook open over zal zijn.
Een duwtje in de rug van vrienden en eventuele partner kunnen daarbij wel helpen om wat meer avontuur in mijn leven te brengen.

Dus bij saai zijn vind ik dat je altijd wel de inschatting moet proberen maken of die persoon zelf tevreden is met zijn leven (wat perfect ok is trouwens maar mss niet wat je zoekt) of zelf meer actie zoekt maar wat hulp nodig heeft om uit zijn comfort zone te geraken.

Terug
Bovenaan