Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik had evengoed kunnen schrijven "als we allemaal wat minder achterlijk ..." ik wil er mijzelf gerust bijnemen.
En misschien niet te goed verwoord maar ge snapt het punt wel, of hoort dat ook in de peutertuin?
Ja man, dit is het internet hé, als je niet schrijft wat je bedoelt kan ik dat niet weten.

Kunt ge misschien ne keer uitleggen wat ge bedoelt? Want ik snap er nog steeds niets van hoor.
Dat ze mensen met lelijke voeten die sandalen dragen in de zomer moeten opsluiten en de sleutel weggooien.

Geen idee of het daar effectief over ging maar ik denk dat we het daar allemaal over eens kunnen zijn.

@TooChé, imo zijn al uw fotos ok, divers genoeg en ge staat er fatsoenlijk op...

...

Behalve die met uw kat, doe die aub weg. Ge staat erop als een demon necromancer die recht in mijn ziel staart, en mijn levensenergie aan het stelen is.
Het zou daarentegen wel die ideale foto zijn bij een krantenartikel over een gamer die iemand heeft neer gestoken. Dus als ge voor die look ging, laten staan🤷‍♂️.

@TooChé, imo zijn al uw fotos ok, divers genoeg en ge staat er fatsoenlijk op...

...

Behalve die met uw kat, doe die aub weg. Ge staat erop als een demon necromancer die recht in mijn ziel staart, en mijn levensenergie aan het stelen is.
Het zou daarentegen wel die ideale foto zijn bij een krantenartikel over een gamer die iemand heeft neer gestoken. Dus als ge voor die look ging, laten staan🤷‍♂️.

Ik heb jullie wijze raad opgevolgd en die foto vervangen :)
Ik hoor de eierstokken al rinkelen

Laat de vooroordelen maar vliegen.
Kan ik ze meteen ontkennen/bevestigen :unsure:

Ik heb vanmiddag niet gereageerd omdat ik niet goed wist hoe het te formuleren...
Maar "serial killer vibe" vat het voor mij nu helaas wel goed samen 🙈🙈
Persoonlijk Ook geen fan van foto's waar geen persoon op staat zoals een alien (niemand die zeker weet dat jij het bent!) met skipak en helm en een paar voeten die van eender wie kunnen zijn.

Maar mijn mening doet er niet toe want je hebt hier al een vrouw die meer in jouw leeftijdscategorie valt die jou wel een knappe kerel vindt 😇

De hondenfoto vind ik trouwens by far de beste/mooiste!

Die foto is er al ondertussen! Boodschap duidelijk, feedback wordt in dank afgenomen.
Maar efkes serieus, elke foto die van mij zo wat geforceerd genomen wordt, daar kan ik ook nooit natuurlijk op staan. Ik zou er de muren van op lopen.

Helaas forumgebruiker, die hoektanden zijn al enkele maand afgevijld/bijgewerkt :ROFLMAO:

@Mulan , jij doet het klinken alsof ik bijna pensioengerechtigd ben :headshake:

Helaas forumgebruiker, die hoektanden zijn al enkele maand afgevijld/bijgewerkt :ROFLMAO:

@Mulan , jij doet het klinken alsof ik bijna pensioengerechtigd ben :headshake:

A- je hebt tanden, daar alleen al zijn sommigen jaloers op 😝

B - in die vergelijking val ik onder de rusthuiscategorie, niet die van jong veulen 😜😁

Ik heb vanmiddag niet gereageerd omdat ik niet goed wist hoe het te formuleren...
Persoonlijk Ook geen fan van foto's waar geen persoon op staat zoals een alien (niemand die zeker weet dat jij het bent!) met skipak en helm en een paar voeten die van eender wie kunnen zijn.

Maar mijn mening doet er niet toe want je hebt hier al een vrouw die meer in jouw leeftijdscategorie valt die jou wel een knappe kerel vindt 😇

Ik had hetzelfde gevoel.

Serial Killer Vibe

:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S
:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S

Het is oké, @TooChé.

Ze kijkt Disney.

Laat de vooroordelen maar vliegen.
Kan ik ze meteen ontkennen/bevestigen :unsure:

Mooie fotoreeks, maar...

- zo'n foto van je voeten is cliché. En voeten zijn gewoon een lelijk lichaamsdeel (bij iedereen hoor), dus m.i. niet iets waarmee je moet pronken.

- foto met kat is een beetje creepy, wellicht omdat je ogen ver opengesperd lijken.

Maar voor de rest zeker goedgekeurd!

Terug
Bovenaan