D
Deleted member 14
Guest
naar schijnt is een foto mét een vette karper ook hotLaat de vooroordelen maar vliegen.
Kan ik ze meteen ontkennen/bevestigen
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
naar schijnt is een foto mét een vette karper ook hotLaat de vooroordelen maar vliegen.
![]()
Ja man, dit is het internet hé, als je niet schrijft wat je bedoelt kan ik dat niet weten.Ik had evengoed kunnen schrijven "als we allemaal wat minder achterlijk ..." ik wil er mijzelf gerust bijnemen.
En misschien niet te goed verwoord maar ge snapt het punt wel, of hoort dat ook in de peutertuin?
Was alleszins niet te zwaarwichtig bedoeldeJa man, dit is het internet hé, als je niet schrijft wat je bedoelt kan ik dat niet weten.

)Iedereen heeft hier een vrij lichtvoetige discussie
Moest je minder achterlijk zijn en meer aandacht geven aan de omgeving dan aan de voeten/benen zelf dan zou de wereld er weer een stukje beter uitzien![]()

Dat ze mensen met lelijke voeten die sandalen dragen in de zomer moeten opsluiten en de sleutel weggooien.Kunt ge misschien ne keer uitleggen wat ge bedoelt? Want ik snap er nog steeds niets van hoor.
.Er zijn er ook die zich nog zekerder voelen na die foto's hoor.Alle mannen onzeker gemaakt, goed gedaan @TooChé!![]()

@TooChé, imo zijn al uw fotos ok, divers genoeg en ge staat er fatsoenlijk op...
...
Behalve die met uw kat, doe die aub weg. Ge staat erop als een demon necromancer die recht in mijn ziel staart, en mijn levensenergie aan het stelen is.
Het zou daarentegen wel die ideale foto zijn bij een krantenartikel over een gamer die iemand heeft neer gestoken. Dus als ge voor die look ging, laten staan.
Puntige hoektanden, 1/10Laat de vooroordelen maar vliegen.
![]()
Laat de vooroordelen maar vliegen.
![]()

Helaas forumgebruiker, die hoektanden zijn al enkele maand afgevijld/bijgewerkt![]()
@Mulan , jij doet het klinken alsof ik bijna pensioengerechtigd ben![]()

Ik had hetzelfde gevoel.Ik heb vanmiddag niet gereageerd omdat ik niet goed wist hoe het te formuleren...
Maar "serial killer vibe" vat het voor mij nu helaas wel goed samen
Persoonlijk Ook geen fan van foto's waar geen persoon op staat zoals een alien (niemand die zeker weet dat jij het bent!) met skipak en helm en een paar voeten die van eender wie kunnen zijn.
Maar mijn mening doet er niet toe want je hebt hier al een vrouw die meer in jouw leeftijdscategorie valt die jou wel een knappe kerel vindt
De hondenfoto vind ik trouwens by far de beste/mooiste!
Ik heb vanmiddag niet gereageerd omdat ik niet goed wist hoe het te formuleren...
Maar "serial killer vibe" vat het voor mij nu helaas wel goed samen
Persoonlijk Ook geen fan van foto's waar geen persoon op staat zoals een alien (niemand die zeker weet dat jij het bent!) met skipak en helm en een paar voeten die van eender wie kunnen zijn.
Maar mijn mening doet er niet toe want je hebt hier al een vrouw die meer in jouw leeftijdscategorie valt die jou wel een knappe kerel vindt
De hondenfoto vind ik trouwens by far de beste/mooiste!

Laat de vooroordelen maar vliegen.
![]()
Alternatief voorstel!!! Laat die foto staan maar zet deze quote eronderIk heb jullie wijze raad opgevolgd en die foto vervangen
Ik hoor de eierstokken al rinkelen
.