TooChé
Well-known member
Laat de vooroordelen maar vliegen.
Kan ik ze meteen ontkennen/bevestigen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hem ondergaan bedoel je? Tenzij die switch zou zijn natuurlijkJamie Dornan van 50 shades is kapooooootlekker.
Leeftijd van nu hé oeff k zou em zo doen.

Foto met de kat heeft wel wat psycho-alluresLaat de vooroordelen maar vliegen.
![]()

Geen ontkenningFoto met de kat heeft wel wat psycho-allures![]()
En 't is dan nog een authentieke ook ... Chesterfield moet wat geleefd hebben om er goed uit te zienGe ziet er nen Hollander uit.
En ge hebt duidelijk geen respect voor schone meubels want uw kat zit zomaar in de Chesterfield zonder beschermend dekentje of iets.![]()
![]()
![]()

Waarom kom ik zulke niet tegen?!Weet er iemand wat "exra plus: D/s" wilt zeggen?![]()
Ik heb hier zelf drie prachtige chesterfields staan die al wat "geleefd" hebben en een recente discussie over parket indachtig ben ik het principieel helemaal met u eens, maar een kat in de zetel laten is er toch echt om doen.En 't is dan nog een authentieke ook ... Chesterfield moet wat geleefd hebben om er goed uit te zien
Nee, daar hebt ge wel een punt. 't is gelukkig ene die uitsluitend aan de krabpaal zijn nagels gebruikt
Fout, geen hollander. Wat sneu voor jou![]()

Ik dacht dat zoiets een must-have is.Waarom foto's met een half afgedekt gezicht met een helm en enkel voeten?

Is toch gewoon de combinatie van het geheel.Waarom foto's met een half afgedekt gezicht met een helm en enkel voeten?
Ik vind het goeie foto’s en ze doen me beseffen dat ik nog wat werk heb om mijn profiel een representatiever beeld te laten geven van mezelf en m’n interessesLaat de vooroordelen maar vliegen.
![]()

Alsof je een keus hebt waar de kat zitIk heb hier zelf drie prachtige chesterfields staan die al wat "geleefd" hebben en een recente discussie over parket indachtig ben ik het principieel helemaal met u eens, maar een kat in de zetel laten is er toch echt om doen.
Dat ge geen Hollander zijt, verandert niets aan uw kezenkop hoor. Sorry.![]()

Die van mij zit al ff in een put in de tuin, dat is zo destijds door mij gekozen (wel in overleg met de dierenarts). Nu gij.Alsof je een keus hebt waar de kat zit![]()

Ik ben al veel gelinked aan verschillende zuiderse type's (marokkaan/spanjaard vnl) , maar nog nooit aan een hollander.Ik heb hier zelf drie prachtige chesterfields staan die al wat "geleefd" hebben en een recente discussie over parket indachtig ben ik het principieel helemaal met u eens, maar een kat in de zetel laten is er toch echt om doen.
Dat ge geen Hollander zijt, verandert niets aan uw kezenkop hoor. Sorry.![]()
Ik ben al veel gelinked aan verschillende zuiderse type's (marokkaan/spanjaard vnl) , maar nog nooit aan een hollander.
Uw beeld van hollanders klopt niet vriend. Die zijn 1m90+ & blond
Leuke foto's, knappe man.Laat de vooroordelen maar vliegen.
![]()
Kom maar eens terug als je een levende kat hebtDie van mij zit in een put in de tuin, dat is zo destijds door mij gekozen (wel in overleg met de dierenarts). Nu gij.![]()

Mooi gamma, toont een divers beeld.Laat de vooroordelen maar vliegen.
![]()