Het grote BeyondGaming Dating topic

Ge ziet er nen Hollander uit.
En ge hebt duidelijk geen respect voor schone meubels want uw kat zit zomaar in de Chesterfield zonder beschermend dekentje of iets. :s :s :s

Ge ziet er nen Hollander uit.
En ge hebt duidelijk geen respect voor schone meubels want uw kat zit zomaar in de Chesterfield zonder beschermend dekentje of iets. :S :S :S
En 't is dan nog een authentieke ook ... Chesterfield moet wat geleefd hebben om er goed uit te zien :)
Nee, daar hebt ge wel een punt. 't is gelukkig ene die uitsluitend aan de krabpaal zijn nagels gebruikt

Fout, geen hollander. Wat sneu voor jou :unsure:

En 't is dan nog een authentieke ook ... Chesterfield moet wat geleefd hebben om er goed uit te zien :)
Nee, daar hebt ge wel een punt. 't is gelukkig ene die uitsluitend aan de krabpaal zijn nagels gebruikt

Fout, geen hollander. Wat sneu voor jou :unsure:
Ik heb hier zelf drie prachtige chesterfields staan die al wat "geleefd" hebben en een recente discussie over parket indachtig ben ik het principieel helemaal met u eens, maar een kat in de zetel laten is er toch echt om doen.

Dat ge geen Hollander zijt, verandert niets aan uw kezenkop hoor. Sorry. :unsure:

Waarom foto's met een half afgedekt gezicht met een helm en enkel voeten?
Is toch gewoon de combinatie van het geheel.
Zit bij mij ook eentje met mondmasker bij van op een trouw dit jaar en eentje van in de bergen om de wintersport aan te halen.
Op de andere foto's kunnen ze dan naar het totaalplaatje kijken.

Ik heb hier zelf drie prachtige chesterfields staan die al wat "geleefd" hebben en een recente discussie over parket indachtig ben ik het principieel helemaal met u eens, maar een kat in de zetel laten is er toch echt om doen.

Dat ge geen Hollander zijt, verandert niets aan uw kezenkop hoor. Sorry. :unsure:
Alsof je een keus hebt waar de kat zit 😌

Ik ben al veel gelinked aan verschillende zuiderse type's (marokkaan/spanjaard vnl) , maar nog nooit aan een hollander.
Uw beeld van hollanders klopt niet vriend. Die zijn 1m90+ & blond

Ik ben al veel gelinked aan verschillende zuiderse type's (marokkaan/spanjaard vnl) , maar nog nooit aan een hollander.
Uw beeld van hollanders klopt niet vriend. Die zijn 1m90+ & blond

Het ligt aan uw kin denk ik.

1240

Laat de vooroordelen maar vliegen.
Kan ik ze meteen ontkennen/bevestigen :unsure:
Mooi gamma, toont een divers beeld.
Ik ken persoonlijk wel een vijftal vrouwen die een absolute afkeer hebben van voeten, geen idee hoe representatief die zijn voor het totaalplaatje, maar ik geef het maar mee 🙃

Ah, en toen ik me liet keuren, kreeg ik meestal de opmerking dat er toch minstens één foto zou moeten bijstaan met vrienden, om uw sociale kant in de verf te zetten.
Zelf (ook) nooit gedaan though (allemaal brak)

Terug
Bovenaan