Het grote BeyondGaming Dating topic

Eergistereren een leuke date gehad. Tussen alle rommel profielen eindelijk eens een knappe dame met inhoud, dezelfde normen en waarden.. enfin, potentieel dus. Wel wederzijdse interesse.
Maar ze heeft haar kinderen full time bij haar. Dus eens spontane dates, of rustige kinderloze avonden, dat gaat er niet veel in zitten.

Ik weet niet goed hoe hard dat een dealbreaker voor me is. Als zelf gescheiden man zou het in de omstandigheden die er nu toch zijn, ideaal zijn als je ook wat partner-tijd zonder kinderen hebt (al is het maar om het ook eens op de keukentafel te doen als het ware).

De volgende date is dan ook pas volgend weekend, dus dan kom je in die scenario's dat je ver vooruit moet plannen, een babysit regelen, lang wachten..

Maar ze heeft haar kinderen full time bij haar. Dus eens spontane dates, of rustige kinderloze avonden, dat gaat er niet veel in zitten.

Ik weet niet goed hoe hard dat een dealbreaker voor me is. Als zelf gescheiden man zou het in de omstandigheden die er nu toch zijn, ideaal zijn als je ook wat partner-tijd zonder kinderen hebt (al is het maar om het ook eens op de keukentafel te doen als het ware).

Ik denk dat je, je eigen vraag hebt beantwoord. Het is al een beetje duidelijk dat dit gaat botsen.

Eergistereren een leuke date gehad. Tussen alle rommel profielen eindelijk eens een knappe dame met inhoud, dezelfde normen en waarden.. enfin, potentieel dus. Wel wederzijdse interesse.

De volgende date is dan ook pas volgend weekend, dus dan kom je in die scenario's dat je ver vooruit moet plannen, een babysit regelen, lang wachten..
Ik heb al voor mezelf uitgemaakt dat dit een dealbreker is. Jij voor jezelf ook duidelijk.

Gisteren een match en wat gepraat. Ze wist duidelijk dat ik kinderen had.

Ja, nee. Zo 1 keer om de twee weken in het weekend afspreken gaat em toch niet worden gaf ze aan.

Sure. Want je spreekt enkel in het weekend af. 😅 Ik heb ze maar succes gewenst.

op termijn ken je die kinderen en kan je ook dan afspreken en uiteindelijk samen wonen mss. 't gaat me meer om potentieel gebrek aan intimiteit, dingen met zen 2tjes doen..

Dat je niet gewoon een soort pluspapa wordt en de enige momenten dat er iets kan gebeuren eigenlijk als je gaat slapen is. Gebrek aan privacy dus eigenlijk.

op termijn ken je die kinderen en kan je ook dan afspreken en uiteindelijk samen wonen mss. 't gaat me meer om potentieel gebrek aan intimiteit, dingen met zen 2tjes doen..

Dat je niet gewoon een soort pluspapa wordt en de enige momenten dat er iets kan gebeuren eigenlijk als je gaat slapen is. Gebrek aan privacy dus eigenlijk.
Hangt ook weer van de leeftijd van de kinderen af. Laatst nog even met een alleenstaande moeder gedatet, maar die kleine was 17 maanden. Toch maar voor mezelf uitgemaakt dat het allemaal wat ouder mag zijn of van mezelf.

En zo gaat het zoeken verder en kan je meer en meer aanduiden wat je zelf wilt.

Bekijk vooral of dit voor jou zou werken. Het is niet erg om iets vroegtijdig af te breken als het toch niks voor je lijkt te zijn. Trial and error.

Het gaat precies enkel over seks :unsure:. Op zich is het simpel, als je een vrouw met kinderen wilt moet je de kinderen erbij nemen in het pakketje. Wil je dat niet, moet je een kinderloze vrouw zoeken. Set your boundaries.

Miss wel, maar dan moet je altijd je huis uit. Waar ga je dan heen altijd..
Ik vind het nogal hard van stapel lopen om na 1 date je zorgen te maken over hoe je bij haar thuis met elkaar in bed kan duiken omdat ze kinderen van 10 en 14 heeft rondlopen.

Buiten de voor de hand liggende opmerking dat er nog plaatsen zijn buiten haar woning, zijn dat toch leeftijden waar de hele afhankelijkheid serieus meevalt? Ik bedoel, 14 jaar, nog even en die zie je enkel maar tijdens maaltijden als hij/zij wat pubert. Het punt lijkt me hier vooral te zijn: kinderen of niet.

Laatst bewerkt:
We weten toch allemaal dat mensen met kinderen van zodra die een jaar of 5 zijn veranderen in seksloze wezens tot de kinderen het huis uit zijn. Want hoe zou je het ook gaan doen zo zonder privacy. :unsure:

Ik vind het nogal hard van stapel lopen om na 1 date je zorgen te maken over hoe je bij haar thuis met elkaar in bed kan duiken omdat ze kinderen van 10 en 14 heeft rondlopen.

Buiten de voor de hand liggende opmerking dat er nog plaatsen zijn buiten haar woning, zijn dat toch leeftijden waar de hele afhankelijkheid serieus meevalt? Ik bedoel, 14 jaar, nog even en die zie je enkel maar tijdens maaltijden als hij/zij wat pubert. Het punt lijkt me hier vooral te zijn: kinderen of niet.
Haha, ik vrees dat dat nogal eens tegenvalt. 14 jaar is de ideale leeftijd om naar beneden te komen om 23u en te doen van "ik kan niet slapen ik ga bij jullie gezellig een beetje televisie kijken!"

Ik was dus bij mijn ex van toen zijn dochter 9-15 was ongeveer en we hadden steeds minder privacy haha.

En dan zijn er venten verwonderd dat er vrouwen zijn die op de eerste date niet zeggen dat ze kinderen hebben. Wat je hier leest tart toch weer alle verbeelding. Zelfs als ze weten dat ze kinderen heeft, zijn ze nadien ambetant dat die kinderen er zijn.

Ohnee, ze heeft de kinderen *altijd*. Het leven is om zeep, je kunt niks meer doen. Oh snap, jammer voor alle koppels met kinderen die niet uit elkaar zijn. Die kunnen dus 18 jaar niks, maar niks doen, he.

Ohnee, de kinderen zijn nog jong. Er is geen privacy, je kunt ze niet op de keukentafel pakken.

Je zou bijna denken dat ouders die niet gescheiden zijn gewoon 18y depressief als paters leven. 0 privacy, sexloos en niks samen kunnen doen.

Ik ben blij dat ik geen alleenstaande/gescheiden vrouw ben, want de vijver waarin je mag vissen is ... laten we het 'complex' noemen.

Haha, ik vrees dat dat nogal eens tegenvalt. 14 jaar is de ideale leeftijd om naar beneden te komen om 23u en te doen van "ik kan niet slapen ik ga bij jullie gezellig een beetje televisie kijken!"

Ik was dus bij mijn ex van toen zijn dochter 9-15 was ongeveer en we hadden steeds minder privacy haha.
Damn.

Dan is er maar een optie: voor 10u 's morgens!

En dan zijn er venten verwonderd dat er vrouwen zijn die op de eerste date niet zeggen dat ze kinderen hebben. Wat je hier leest tart toch weer alle verbeelding. Zelfs als ze weten dat ze kinderen heeft, zijn ze nadien ambetant dat die kinderen er zijn.

Ohnee, ze heeft de kinderen *altijd*. Het leven is om zeep, je kunt niks meer doen. Oh snap, jammer voor alle koppels met kinderen die niet uit elkaar zijn. Die kunnen dus 18 jaar niks, maar niks doen, he.

Ohnee, de kinderen zijn nog jong. Er is geen privacy, je kunt ze niet op de keukentafel pakken.

Je zou bijna denken dat ouders die niet gescheiden zijn gewoon 18y depressief als paters leven. 0 privacy, sexloos en niks samen kunnen doen.

Ik ben blij dat ik geen alleenstaande/gescheiden vrouw ben, want de vijver waarin je mag vissen is ... laten we het 'complex' noemen.
Pas op, een vliegtuig pakken of op restaurant gaan met kinderen is toch al niet evident :unsure:

Ik heb zelf kinderen dus ik weet hoe schaars die momenten zijn en dat je je kinderen op de eerste plaats zet wat ten koste van de partner relatie kan gaan.
Dus om potentieel ooit 24/7 iemand anders' kinderen te hebben en om de week die van jezelf er bij, is toch ook niet helemaal vanzelfsprekend.

Als dan toch gescheiden bent zou het gewoon ook wel fijn zijn om de dagen dat je je kinderen toch niet hebt (zonder daar zelf vragende partij in geweest te zijn voor alle duidelijkheid) aandacht aan je nieuwe partner te kunnen geven.

Maar ge kunt het idd karikaturaal trekken ja.

Donderdag gematched op Tinder, beetje heen en weer en savonds gevraagd voor een koffie date, was geen probleem.

Vrijdag en zaterdag stuurde ze regelmatig als eerste, beetje heen en terug weer in chat.
Vandaag gingen we beide ( apart dan ) met onze eigen vriendengroep naar carnaval maar ze stelde voor om ervoor af te spreken, zo gedaan.

Beetje rond gewandeld en ergens gaan zitten voor de koffie, goed gesprek voor een 2 tal uurtjes, down to earth meid en we zoeken dezelfde traits in iemand.

Op het einde beide duidelijk gemaakt dat er een 2de date komt, ze liet ook al weten wanneer ze wel of niet kan door werk/vrienden, nu even een common moment vinden maar waarschijnlijk niet voor 5 Maart.

Eindelijk toch de vloek kunnen breken dat een eerste date goed gaat maar dan erna hoor je niets meer.
Hopen dat ze na de 2de date nog hetzelfde denkt want ze echt wel cute.

Pray for me boys.

Kijk eerste date was alvast zeer geslaagd, we hebben meteen dit weekend date nummer twee ingepland!

Hup, lijkt nog niet zo lang geleden maar toch al vrij veel veranderd sindsdien!

We hebben in het begin alles vrij traag en stap per stap gedaan omdat we beiden gewoon vrij goed alleen kunnen zijn en niks willen forceren.
Maar dit weekend ga ik voor de eerste keer mee met haar naar een etentje met haar beste vriendinnen! Ik vind het toch wel spannend want ik weet dat dat voor haar een grote stap is!

Ik had dit nooit verwacht nog geen 3 maand geleden, maar het is heel erg fijn allemaal.

Donderdag gematched op Tinder, beetje heen en weer en savonds gevraagd voor een koffie date, was geen probleem.

Vrijdag en zaterdag stuurde ze regelmatig als eerste, beetje heen en terug weer in chat.
Vandaag gingen we beide ( apart dan ) met onze eigen vriendengroep naar carnaval maar ze stelde voor om ervoor af te spreken, zo gedaan.

Beetje rond gewandeld en ergens gaan zitten voor de koffie, goed gesprek voor een 2 tal uurtjes, down to earth meid en we zoeken dezelfde traits in iemand.

Op het einde beide duidelijk gemaakt dat er een 2de date komt, ze liet ook al weten wanneer ze wel of niet kan door werk/vrienden, nu even een common moment vinden maar waarschijnlijk niet voor 5 Maart.

Eindelijk toch de vloek kunnen breken dat een eerste date goed gaat maar dan erna hoor je niets meer.
Hopen dat ze na de 2de date nog hetzelfde denkt want ze echt wel cute.

Pray for me boys.
We zijn geghost, nog geprobeerd met 1 open ended bericht om te testen maar dat is 3 dagen geleden.

Gewacht tot vandaag en gwn een bericht gestuurd dat het kinderachtig is om te ghosten ( nadat ze sprak over emotional availability ) en haar het beste gewenst en geblocked.

Even alle apps ook verwijderd, op zich was het geen slechte run over 3 jaar en kan niet klagen over de likes maar er is geen relatie uitgekomen en zelfs 2de dates waren maar 1/10de van first dates.

Uiteindelijk is het gwn emotional draining, altijd opnieuw beginnen met dezelfde small talk, altijd date 1, altijd geghost.
Als er iemand daarbuiten is waar het mee zou klikken wil ik het niet meer weten.
Het zal altijd een verlangen blijven als ik andere affectie zie tonen in public.

Mijn therapist zei ooit " You feel intensely and that is a gift, for one day you will love someone the way they never have been loved before."

Ik wou dat ze ook erbij zei dat dit 2 kanten had waarbij de pijn van nooit genoeg te zijn ook buiten proportion is elke keer het niet lukt.
Misschien dat het verlangen uiteindelijk minder gaat zijn, of misschien dat mn destructieve coping tools de tijd verkorten, wie weet.

Aan iedereen die het nog steeds probeert, ik wens jullie success.
Aan iedereen die het onlangs gelukt is, I envy you.
Maar toch bedankt voor de likes op mn post hierboven.

Misschien one day dat ik hier ooit terug verschijn met onverwacht nieuws.

Terug
Bovenaan