Het grote BeyondGaming Dating topic

Om terug te komen op @Jonas89 zijn datingverleden... We zoeken allemaal de fout bij de meisjes die geen aandacht schenken aan Jonas, maar naar wat ben je zelf op zoek? Wat voor iemand zoek je? Heb je voorkeuren op vlak van uiterlijk bijvoorbeeld?

Ik heb ook zo een vriend, is 34 en al jarenlang single. Ook op zoek maar zijn verwachtingen liggen imo helemaal verkeerd. Is zelf 1m63, geen rijbewijs en houdt vast aan zijn eigen gewoontes en routine. Waar hij naar op zoek is: een slanke blondine van 1m80. Is ook al 2x hopeloos verliefd geworden op twee meisjes die (mijn inziens) helemaal out of his league waren. Resultaat: 2x een gebroken hart terwijl letterlijk iedereen wist dat zijn verwachtingen te hoog liggen.

Hij had ooit eens een match op tinder en heeft twee keer afgesproken met een meisje, maar die wou hij uiteindelijk niet want "te dik". Ik bedoel maar, ik hoop ook ooit nog met Jennifer Aniston wakker te worden naast me, maar ben me wel bewust dat die kans eerder aan de lage kant is. Het is maar wat je zelf verwacht zeker?

Ik zeg niet dat dit in jouw geval ook zo is, maar het kan zeker interessant zijn om je eigen verwachtingen eens kritisch te evalueren. Het feit dat "op tinder de vrouwen te veel keuze hebben" is imo soms ook maar een zwak excuus.

@Heroixx ik meen me te herinneren dat Jonas op speeddates meerdere meisjes "geliked" had, dan lijkt het me niet dat hij te hoog mikt? Want dan had hij er geen aangeduid, toch?

Verder snap ik het algemeen advies wel hoor. Als ik ENKEL zou selecteren op mannen groter dan 1m98 én universitair geschoold én zonder kinderen, zal ik ook zwaar mogen klagen over het feit dat ik niemand kan vinden rond mijn kerktoren op mijn leeftijd 😁

Om terug te komen op @Jonas89 zijn datingverleden... We zoeken allemaal de fout bij de meisjes die geen aandacht schenken aan Jonas, maar naar wat ben je zelf op zoek? Wat voor iemand zoek je? Heb je voorkeuren op vlak van uiterlijk bijvoorbeeld?

Ik zeg niet dat dit in jouw geval ook zo is, maar het kan zeker interessant zijn om je eigen verwachtingen eens kritisch te evalueren. Het feit dat "op tinder de vrouwen te veel keuze hebben" is imo soms ook maar een zwak excuus.
Nee eigenlijk niet, Ik weet gerust wat mijn type is. Maar ik ben daar redelijk ruim in, dus niet persé een brunette of blonde, enz.... En mijn lat ligt niet te hoog, zeker niet.

@Mulan ik had inderdaad meerdere meisjes "geliked" maar niet allemaal, want waren daar ook dame's bij die totaal "out my league" waren

Nochtans, ik heb in het verleden ook nog op tinder geswiped. Zo'n verschil met vroeger.
Ik denk dat corona er wel iet voor tussenzit, maar het gaat toch echt een pak makkelijker

Waar hij naar op zoek is: een slanke blondine van 1m80.

Ik heb die slanke blondine van 1m80 al eens gestrikt en zelfs dat is niets geworden spijtig genoeg had die een ander probleem :)

Nochtans, ik heb in het verleden ook nog op tinder geswiped. Zo'n verschil met vroeger.
Ik denk dat corona er wel iet voor tussenzit, maar het gaat toch echt een pak makkelijker

Ah bij mij is het net omgekeerd buiten corona ging Tinder voor mij persoonlijk beter dan nu

Ik heb ook zo een vriend, is 34 en al jarenlang single. Ook op zoek maar zijn verwachtingen liggen imo helemaal verkeerd. Is zelf 1m63, geen rijbewijs en houdt vast aan zijn eigen gewoontes en routine. Waar hij naar op zoek is: een slanke blondine van 1m80. Is ook al 2x hopeloos verliefd geworden op twee meisjes die (mijn inziens) helemaal out of his league waren. Resultaat: 2x een gebroken hart terwijl letterlijk iedereen wist dat zijn verwachtingen te hoog liggen.

Hij had ooit eens een match op tinder en heeft twee keer afgesproken met een meisje, maar die wou hij uiteindelijk niet want "te dik". Ik bedoel maar, ik hoop ook ooit nog met Jennifer Aniston wakker te worden naast me, maar ben me wel bewust dat die kans eerder aan de lage kant is. Het is maar wat je zelf verwacht zeker?

Ik vind dat een moeilijke, je hebt toch sowieso een bepaalde smaak? je gaat toch niet met iemand iets beginnen waar je je niet tot aangetrokken voelt? Mensen zeggen dat soms ook tegen mij bent ge niet te kieskeurig? Dan zeg ik ja wat moet ik doen? gewoon met een random iemand iets beginnen waar ik niets voor voel?

Een tip van Nonkel Polle. Eens ge boven de 30 bent kunt ge gewoon beter naar de hoeren gaan.

De vijver waar ge in aan het vissen bent op die leeftijd ziet er zo uit:

depositphotos_13380579-stock-photo-beautiful-landscape-ruined-by-trash.jpg

Aangezien mijn ex via online dating op enkele maanden tijd niet aan zijn eerste verovering bezig is, kan ik wél zeggen dat er hoop is voor veertigers? Ook diegene die niet rijk én/of buitengewoon knap zijn 🤨😏

Ik ben bijna 35 & de hoop niet kwijt. Maar je moet het van je kunnen afzetten dat de markt van teens naar milfs verschoven is

Aangezien mijn ex via online dating op enkele maanden tijd niet aan zijn eerste verovering bezig is, kan ik wél zeggen dat er hoop is voor veertigers? Ook diegene die niet rijk én/of buitengewoon knap zijn 🤨😏
Van de een op de ander springen vind ik nu ook niet bepaald een succes.

Ik ben bijna 35 & de hoop niet kwijt. Maar je moet het van je kunnen afzetten dat de markt van teens naar milfs verschoven is
Y244dhO.jpeg

Vervang 25 gewoon door 30 of 35 ( vind de foto nogal optimistisch met 25 ) :unsure:

De ''vijver'' op die leeftijd kan nog even goed beide kanten uitswingen ( kind of geen kind ) maar het is toch niet zo vanzelf sprekend als bv op 25.
Het liefste kom ik zelf iemand tegen zonder kinderen, noem het '' eigen opties open houden '' of whatever maar ik ben er nog altijd niet uit of ik er ooit wil en laat staan van iemand anders ( verschillende redenen )

Maar met die leeftijd en die ''parameters'' is het inderdaad een vijvertje en niet meer de amazon river.

Wat is dat met die milfs en selfies achter het stuur met zonnebril en duckface?
Een voor een passeren ze op m'n Facebook in dezelfde setting met dezelfde pose. Telkens de singlemoms.

Van de een op de ander springen vind ik nu ook niet bepaald een succes.
Ik vind mijn ex dan ook niet bepaald een succes 😏😜

Nuja, het is ook niet ZO bizar dat relaties na enkele weken afspringen he, dat is niet leeftijdsgebonden. En al helemaal niet als er kinderen in het spel zijn.
De "ik vermijd MILFs liever" reactie snap ik helemaal maar eens boven de 30 wordt die categorie natuurlijk wél een pak groter...

Terug
Bovenaan