Deze avond heb ik een Breeze date gepland. Ze heeft wel een leuk profiel en ziet er op foto toch goed uit.
Maar het rare is dat ik er ergens echt tegenop zie. ik heb de laatste tijd een probleem met mijn zelfvertrouwen, als ik bijvoorbeeld naar mezelf kijk in de spiegel dan word ik daar alles behalve vrolijk van. Ik ben ook gewoon weer bang voor dat moment dat ze je voor de eerste keer 'echt' ziet en dat je de ontgoocheling bijna op haar gezicht kan lezen.
Ik weet ook wel dat dat niet altijd terecht is. Zo had ik deze zomer een date waarvan ik hetzelfde dacht, maar nadien hoorde ik dan van vrienden die haar kenden dat zij gerust wel een tweede date zag zitten. Door die negatieve spiraal waarin ik zelf zit neem ik ook elk detail op als een afwijzing, ik zie dan dingen die er misschien gewoon niet zijn. Die eerste dates vind ik ook echt niet leuk, die smalltalk vind ik vreselijk
Ik heb al verschillende keren mijn gsm vast gehad om de date te annuleren. Maar op zich is dat ook geen oplossing natuurlijk, zo geraak je ook nergens. Ik heb gewoon geen zin in een mogelijk afwijzing.
Misschien is het gewoon ook niet het moment om te daten voor mij. In de zomer vind ik dat leuk, je kan buiten zitten op een terrasje in één of andere leuke zomerbar, dat voelt veel minder geforceerd aan (imo).
Op zich niks te verliezen hé, maar toch.
En hoe was die 2de date dan met die andere persoon?