Op elke dating-app zijn blijkbaar onrealistische verwachtingen. Zelfs deze
Niet geschoten is...
Ik ben zo een tijd geleden iemand tegengekomen op een app waarmee ik 1 malig een ´zwoele nacht´ heb gehad op hotel in Brussel na een eigenlijk heel saaie date. Ik zat met een broek vol goesting, en zij ging erin mee, ook al had ik totaal geen aanvoelen dat zij de afspraak tof vond (ik ook niet dus ja). Iets erna dus terug tegengekomen en blijkt dat ze nu redelijk duidelijk vermeld dat ze op zoek was naar een sugardaddy. Dat verklaarde veel, maar dan had ze met mij toch wel de foute te pakken
OT: hier liggen de apps even stil want ze werkte toch niet, een kleine twee weken geleden een paar dagen terug opgezeten en daar 1 match uit gehaald met wie ik heb afgesproken.
Eerst beginnen sturen, enorm veel langs haar kant maar aangezien ik niet zo´n stuurder ben (communicatie via chat kan snel fout lopen) stelde ik voor om af te spreken. Telkens dat ik voorstelde om af te spreken negeerde ze dit en begon over iets anders. Hiermee had ik al een gevoel dat er niks ging komen maar toch bleef die sturen. Uiteindelijk vorig weekend toch mee afgesproken, heel toffe avond gehad die een uur of 6 heeft geduurd maar bij het afscheid deed die terug best vreemd.
Ik stuur nadien dat ik het heel tof vond maar wel een vreemd afscheid, dit negeerde ze en ze antwoorde dat ze het ook heel tof vond en graag terug wou afspreken. Hierna begint ze terug volop te sturen over weet ik wat allemaal.
Twee dagen later vraag ik om een datum af te spreken, weer wordt dit genegeerd. Terug stuurt ze enorm veel, maar telkens puntje bij paaltje komt begint ze over iets anders. Na een dag of twee ben ik dat beu en zeg ik dat ik het heel tof vond, maar dat de communicatie nogal verwarrend en best frustrerend is en duid ik haar nogmaals op het feit dat ze heel selectief reacties stuurt. Hierop begint ze weer rond de pot te draaien.
Ik geef het wat op, want er is niks zo irritant als iemand waar je achter moet zitten en stop dan ook met sturen. Hierop begint ze zelf terug te sturen met de vraag waarom ze me niet meer hoorde waarop ik nogmaals uitleg dat ik graag wil afspreken, maar de manier waarop heel frustrerend is en ik er daarom geen moeite meer in steek. Einde gesprek dacht ik.
Hierna krijg ik als antwoord dat ze me heel graag beter wilt leren kennen maar ze vind dat ik een red flag ben en hier wat schrik voor heeft. Als ik, puur uit interesse, vraag wat nu net die red flag is kan ze daar ook niet op antwoorden. Enige red flag die ik bij mezelf zie is dat ik nog altijd aan het antwoorden ben op het gesprek.
Iets erna vraagt ze plots om toch af te spreken (wtf-moment van gisteren) waarop ik antwoord dat dat wel heel vreemd is en dat ik haar denkpatroon echt niet snap en ik haar vraag of ze de bepaalde patronen die telkens bij haar verschijnen zelf ziet (aandacht vragen - afblokken - terug aandacht vragen) waarop ze zegt dat ze dit zelf ook merkt. Als ik dan vraag waarom ze niet gewoon ´neen´ zegt krijg ik wederom geen antwoord. Telkens denk ik dat het gesprek gedaan is maar telkens gaat ze zelf verder.
Na nog een lang gesprek ben ik er quasi zeker van dat er bij de dame in kwestie een vorm van autisme speelt, zou enorm veel van haar gedrag verklaren. Want het is wel een heel aparte, maar de afspraak en het sturen was eigenlijk wel heel tof. Heb gisterenavond zelf de bal in haar kamp gelegd om af te spreken of niet, maar ik ben er quasi zeker van dat ik er niks van ga horen.
Echt, ik zou er niet mee willen verder gaan qua daten want ik wordt er nu al loco van, maar wat een interessant sociaal experiment seg. Met ruime voorsprong de meest vreemde/aparte dame dat ik ooit ontmoet heb.