Het grote BeyondGaming Dating topic

Wist je dat zwaardere mensen zich ook gewoon kunnen douchen? Zullen zij dat misschien vaker/grondiger moeten doen dan niet-zwaarlijvige mensen? Sure, maar dat doen sporters ook. Lijkt me dus nogal kort door de bocht om zwaarlijvigheid meteen aan onhygiënisch te koppelen.
Het is toch geen onlogische stelling dat zwaarlijvige mensen vaker hygieneproblemen ervaren? Als je 10 willekeurig zwaarlijvige mensen naast elkaar zet lijkt het mij evident dat er meer van hen hygieneproblemen ervaren dan 10 willekeurige mensen met een "normale" lichaamsbouw. Zelfs als je niet akkoord bent met 10, dan kan je het met 100 mensen van elke categorie doen. Het resultaat blijft volgens mij toch wel hetzelfde...

Ik vind er niets controversieel aan eigenlijk, maar ik denk dat op de zwaar obese mensen na, een goede basishygiëne nu wel zowat alles oplost. Maar dan komen we bij het punt dat IMO in ons land veel mensen daar wel steken laten vallen, zoals iedereen die geregeld eens het openbaar vervoer gebruikt kan beamen. Ik bedoel, het is niet omdat onze grootouders water moeten koken op de stoof voor het wekelijkse bad, waar heel de familie in beurt in ging tot het soep was, dat wij ons niet elke dag kunnen douchen.

Laatst bewerkt:
3 weken verder na dat het nieuws inslag. Context staat een pagina of 2 terug denk ik.. ik ga het niet opzoeken om niet terug er in te vallen.
Het blijft lastig om haar uit mijn gedachten te krijgen.
Ik blijf de drang hebben om nog een brief oid te schrijven maar ik heb het niet gedaan omdat ik lees dat je gewoon je eigen verwerking er mee reset. En het is toch maar een illusie dat het iets zou veranderen.

Maar zeer moeilijk om en te beelden dat ik ooit nog iemand zoals haar ontmoet. Ze had alles dus geen idee waarom ik pruttelde indertijd.
Stond zeer open voor mijn kinderen, heerlijk in bed, rijk (niet dat het belangrijk is maar toch wel handig), zorgzaam/huishoudelijk, affectueus, verstandig, knap..
Zucht. Dwaze ik.
must...not..contact..

3 weken verder na dat het nieuws inslag. Context staat een pagina of 2 terug denk ik.. ik ga het niet opzoeken om niet terug er in te vallen.
Het blijft lastig om haar uit mijn gedachten te krijgen.
Ik blijf de drang hebben om nog een brief oid te schrijven maar ik heb het niet gedaan omdat ik lees dat je gewoon je eigen verwerking er mee reset. En het is toch maar een illusie dat het iets zou veranderen.

Maar zeer moeilijk om en te beelden dat ik ooit nog iemand zoals haar ontmoet. Ze had alles dus geen idee waarom ik pruttelde indertijd.
Stond zeer open voor mijn kinderen, heerlijk in bed, rijk (niet dat het belangrijk is maar toch wel handig), zorgzaam/huishoudelijk, affectueus, verstandig, knap..
Zucht. Dwaze ik.
must...not..contact..
Maak er geen obsessie van. Zelf ook een obsessie gehad voor iemand die ik zag als "perfect". Je kijkt niet meer rationeel naar een persoon op die manier. Ik had het "(on)geluk" om na een obsessie van ruim 5 jaar toch een relatie te starten met die persoon en ik verwens mezelf er nog altijd voor. Het gras is niet zo groen als je denkt bij die ene "perfecte" persoon.

Scrijf gewoon die brief om je gevoelen van je af te schrijven.
Maar verstuur hem niet en gooi hem gewoon weg zo is dat ook afgesloten.

Scrijf gewoon die brief om je gevoelen van je af te schrijven.
Maar verstuur hem niet en gooi hem gewoon weg zo is dat ook afgesloten.
Heb ik al gedaan 2 weken terug, maar 't blijft toch lingeren.
Als buitenstaander lijkt het allemaal onnozel maar als je er in zit is het toch anders.

Pfff ben eind vorige week ook alleen gevallen :( Na een 10 jarige relatie (met veel ups en downs) uiteindelijk besloten om de wegen te scheiden. Ik heb in mijn volwassen leven eigenlijk niets anders gekend dan deze relatie en nu val ik in een zwart gat. Vooral het alleen zijn lukt me langs geen kanten, ik haat het om thuis te komen en slapen doe ik niet meer. Dit kan ik niet volhouden, dus heb me ondertussen al op dating apps gegooid (waarschijnlijk te snel maar soit). Ik moet zeggen dat ik na een paar dagen swipen op de bekende apps slechts enkele matchen heb en dat slaagt wat tegen. Ik vind uiterlijk heel belangrijk en val eigenlijk alleen op vrouwen waar bijna iedere man achter zit: lang, smal en een mooi gezichtje. Ik ga ook terug meer buiten proberen komen om misschien iemand op die manier te leren kennen, maar hoe leer je voor de rest nog iemand kennen op je 30ste? Zeker in de winter lijkt het me mission impossible.
Hebben jullie ervaring met speed dates? Kom je daar ook echt knappe vrouwen tegen?

Pfff ben eind vorige week ook alleen gevallen :( Na een 10 jarige relatie (met veel ups en downs) uiteindelijk besloten om de wegen te scheiden. Ik heb in mijn volwassen leven eigenlijk niets anders gekend dan deze relatie en nu val ik in een zwart gat. Vooral het alleen zijn lukt me langs geen kanten, ik haat het om thuis te komen en slapen doe ik niet meer. Dit kan ik niet volhouden, dus heb me ondertussen al op dating apps gegooid (waarschijnlijk te snel maar soit). Ik moet zeggen dat ik na een paar dagen swipen op de bekende apps slechts enkele matchen heb en dat slaagt wat tegen. Ik vind uiterlijk heel belangrijk en val eigenlijk alleen op vrouwen waar bijna iedere man achter zit: lang, smal en een mooi gezichtje. Ik ga ook terug meer buiten proberen komen om misschien iemand op die manier te leren kennen, maar hoe leer je voor de rest nog iemand kennen op je 30ste? Zeker in de winter lijkt het me mission impossible.
Hebben jullie ervaring met speed dates? Kom je daar ook echt knappe vrouwen tegen?
Sterkte. Vanwaar ben je?
Op speeddates ben ik nog niet vaak echt knappe vrouwen tegengekomen. Toch niet die types die jij bedoelt.

Sterkte. Vanwaar ben je?
Op speeddates ben ik nog niet vaak echt knappe vrouwen tegengekomen. Toch niet die types die jij bedoelt.
Thanks! Ik ben van het Waasland. Daar vreesde ik al voor... Toch maar bij de dating apps houden dus en maar hopen dat het ooit terug goed komt.
Wel zot hoe dit alles zo relativeert: tot hiervoor zat ik mij op te winden over een fcking job, geld en de koffiezet die het begaf. Ondertussen zou ik het allemaal weggooien om terug met 2 in het leven te staan.

Thanks! Ik ben van het Waasland. Daar vreesde ik al voor... Toch maar bij de dating apps houden dus en maar hopen dat het ooit terug goed komt.
Wel zot hoe dit alles zo relativeert: tot hiervoor zat ik mij op te winden over een fcking job, geld en de koffiezet die het begaf. Ondertussen zou ik het allemaal weggooien om terug met 2 in het leven te staan.
Das iets om de rest van je leven mee te nemen, uw frustraties tonen aan hoe goed of slecht het echt met u gaat, als je beseft dat je je frustreert omdat de vaatwas kapot is wil dat zeggen dat het eigenlijk heel goed met je gaat :p

Zelf gescheiden aan mijn 35 na relatie van ruim 12 jaar en 2 kinderen en beetje hetzelfde gedaan. Dating apps geinstalleerd en gehoopt dat er iets uitkomt. Wat mij wel veel geholpen heeft is weggaan met vrienden. Ik ben zelf geen echte caféganger dus ik ging enkel maar eens mee indien er vraag naar was, juist omdat ik dan weg van huis was. Wel hadden we iedere week een avond waarbij we samen verzamelden voor een activiteit (Poker, boogschieten, DnD, secret hitler,...) Ik heb me in geen tijden zo geamuseerd als op die avonden en tot op heden nog altijd. Het gaf ieder van ons een mogelijkheid om te ranten, lachen met elkaar (venten onder elkaar) en ook ten rade gaan of gewoon maar als een steun.

Ik ben er vrij zeker van dat ik meer geluk heb ervaren met die vrienden die ik 3 jaar ken dan met mijn vorige relatie. Bijkomend kom je door vrienden ook nieuwe mensen tegen waar het mogelijk goed mee klikt en mss naar meer leidt. Feit is, you never know wat er kan gebeuren

Zeer herkenbaar.. je druk maken om futiliteiten. Achteraf pas beseffen hoe goed je het had ..

Zeer herkenbaar.. je druk maken om futiliteiten. Achteraf pas beseffen hoe goed je het had ..
Goh, of beseffen dat er effectief wel wat scheef zat en dat de relatie toch vroeg of laat toch zou stranden. De breuk met mijn ex was ook een bittere pil, maar nu besef ik dat die relatie zijn beste tijd had en dat een nieuwe doorstart vooral had geleid tot meer frustraties. Elke breuk is anders en iedereen verwerkt dat op zijn eigen manier.

Goh, of beseffen dat er effectief wel wat scheef zat en dat de relatie toch vroeg of laat toch zou stranden. De breuk met mijn ex was ook een bittere pil, maar nu besef ik dat die relatie zijn beste tijd had en dat een nieuwe doorstart vooral had geleid tot meer frustraties. Elke breuk is anders en iedereen verwerkt dat op zijn eigen manier.
Dat hangt er ook vanaf hoe jullie uit elkaar zijn gegaan. Of je dingen inziet die anders hadden kunnen verlopen, of of het echt onmogelijk zou lukken.

Terug
Bovenaan