Het grote BeyondGaming Dating topic

Btw, die had dus NiET door dat de kinderen op de 1e plek kwamen. Nee, er zijn geen 7 uitstappen per week naar sauna en restaurant etc als er kinderen zijn. En ja, er wordt stipt om 18h gegeten elke dag. En nee, er zijn geen random avontuurlijke beslissingen in de schoolweek avonden. En ja, in het weekend zijn die om 7h wakker. En nee, je gaat daar niet kwaad op worden als je je kater ligt uit te slapen.

Blijkbaar moeilijk te snappen voor sommigen.

En rant rant rant tegen ons. Euh ja, hier is dat ook zo. En in elk gezin met kinderen. Because, you know, kids.

Zelf gescheiden aan mijn 35 na relatie van ruim 12 jaar en 2 kinderen en beetje hetzelfde gedaan. Dating apps geinstalleerd en gehoopt dat er iets uitkomt. Wat mij wel veel geholpen heeft is weggaan met vrienden. Ik ben zelf geen echte caféganger dus ik ging enkel maar eens mee indien er vraag naar was, juist omdat ik dan weg van huis was. Wel hadden we iedere week een avond waarbij we samen verzamelden voor een activiteit (Poker, boogschieten, DnD, secret hitler,...) Ik heb me in geen tijden zo geamuseerd als op die avonden en tot op heden nog altijd. Het gaf ieder van ons een mogelijkheid om te ranten, lachen met elkaar (venten onder elkaar) en ook ten rade gaan of gewoon maar als een steun.

Ik ben er vrij zeker van dat ik meer geluk heb ervaren met die vrienden die ik 3 jaar ken dan met mijn vorige relatie. Bijkomend kom je door vrienden ook nieuwe mensen tegen waar het mogelijk goed mee klikt en mss naar meer leidt. Feit is, you never know wat er kan gebeuren
2 pagina’s later en niemand die eens vragen stelt bij Secret Hitler? :unsure:

7 op 10 is wel veel. Ik like er max 1 op 10. Op breeze is het profiel natuurlijk wel zeer belangrijk. Goeie foto's, duidelijk aangeven wat je wil en wie je bent. Vanaf er iets tegenstaat aan je profiel, gaan ze al snel wegswipen want het kost ten slotte geld om met iemand af te spreken.

Ik like denk ik 7 op de 10 vrouwen.

Nog mannen die zo lang geen dates op Breeze hebben gekregen of ben ik echt zo zwaar onknap?
Hier in´t begin iets meer, maar ik denk dat ik ook pakweg 1 op de 10 swipe. In het begin (een jaar geleden) werkte die app best goed, dan maanden niks, en sindsdien krijg ik precies alleen maar profielen waarin ik geen interesse heb. Maand terug dan plots nog eens een Breeze date (die wat tegenviel) en sindsdien ook niks. Staat wel al een week of 2 terug in slaapmodus.

Een ganse dag mastruberen is nu toch ook niet aangeraden.

1764411261308.png

Enkel Bumble staat hier op de achtergrond nog op maar merk dat er sinds een paar dagen wel plots matches bijkomen. Ik denk dat het seizoen terug begonnen is! Op paar dagen tijd van niks naar 4 dates in de komende weken. Vlak na nieuwjaar en vlak voor de zomer zijn precies ook altijd zo´n ´drukkere´ momenten.

Enkel Bumble staat hier op de achtergrond nog op maar merk dat er sinds een paar dagen wel plots matches bijkomen. Ik denk dat het seizoen terug begonnen is! Op paar dagen tijd van niks naar 4 dates in de komende weken. Vlak na nieuwjaar en vlak voor de zomer zijn precies ook altijd zo´n ´drukkere´ momenten.

Iedereen heeft een plus 1 nodig om de eindejaarsperiode .

Deze avond heb ik een Breeze date gepland. Ze heeft wel een leuk profiel en ziet er op foto toch goed uit.

Maar het rare is dat ik er ergens echt tegenop zie. ik heb de laatste tijd een probleem met mijn zelfvertrouwen, als ik bijvoorbeeld naar mezelf kijk in de spiegel dan word ik daar alles behalve vrolijk van. Ik ben ook gewoon weer bang voor dat moment dat ze je voor de eerste keer 'echt' ziet en dat je de ontgoocheling bijna op haar gezicht kan lezen.

Ik weet ook wel dat dat niet altijd terecht is. Zo had ik deze zomer een date waarvan ik hetzelfde dacht, maar nadien hoorde ik dan van vrienden die haar kenden dat zij gerust wel een tweede date zag zitten. Door die negatieve spiraal waarin ik zelf zit neem ik ook elk detail op als een afwijzing, ik zie dan dingen die er misschien gewoon niet zijn. Die eerste dates vind ik ook echt niet leuk, die smalltalk vind ik vreselijk :p

Ik heb al verschillende keren mijn gsm vast gehad om de date te annuleren. Maar op zich is dat ook geen oplossing natuurlijk, zo geraak je ook nergens. Ik heb gewoon geen zin in een mogelijk afwijzing.

Misschien is het gewoon ook niet het moment om te daten voor mij. In de zomer vind ik dat leuk, je kan buiten zitten op een terrasje in één of andere leuke zomerbar, dat voelt veel minder geforceerd aan (imo).

Op zich niks te verliezen hé, maar toch.

Deze avond heb ik een Breeze date gepland. Ze heeft wel een leuk profiel en ziet er op foto toch goed uit.

Maar het rare is dat ik er ergens echt tegenop zie. ik heb de laatste tijd een probleem met mijn zelfvertrouwen, als ik bijvoorbeeld naar mezelf kijk in de spiegel dan word ik daar alles behalve vrolijk van. Ik ben ook gewoon weer bang voor dat moment dat ze je voor de eerste keer 'echt' ziet en dat je de ontgoocheling bijna op haar gezicht kan lezen.

Ik weet ook wel dat dat niet altijd terecht is. Zo had ik deze zomer een date waarvan ik hetzelfde dacht, maar nadien hoorde ik dan van vrienden die haar kenden dat zij gerust wel een tweede date zag zitten. Door die negatieve spiraal waarin ik zelf zit neem ik ook elk detail op als een afwijzing, ik zie dan dingen die er misschien gewoon niet zijn. Die eerste dates vind ik ook echt niet leuk, die smalltalk vind ik vreselijk :p

Ik heb al verschillende keren mijn gsm vast gehad om de date te annuleren. Maar op zich is dat ook geen oplossing natuurlijk, zo geraak je ook nergens. Ik heb gewoon geen zin in een mogelijk afwijzing.

Misschien is het gewoon ook niet het moment om te daten voor mij. In de zomer vind ik dat leuk, je kan buiten zitten op een terrasje in één of andere leuke zomerbar, dat voelt veel minder geforceerd aan (imo).

Op zich niks te verliezen hé, maar toch.
Als general rule voor mezelf probeer ik altijd raakvlakken te vinden om over te praten. Smalltalk is eigenlijk niks anders dan jouw interesses afstemmen met die van haar. Zullen er dingen zijn die jou niet interesseren? zeker. Zullen er dingen zijn die haar ook niet interesseren? ook zeker.

Je hoeft het niet interessant te vinden om haar niet even te laten uitwijden en waar mogelijk kan je vragen te stellen. Dat toont een zeker respect naar de ander. Door raakvlakken te zoeken ook bij zaken die jou minder interesseren kan je toch wel een zeker gesprek hebben over zaken en omgekeerd ook. Misschien even een simplistisch voorbeeld naar wat ik precies bedoel.

Stel:
Je bent zelf heel erg into auto's, zoals tuning, velgen, motoren, etc... Zij kan dan wat meer milieuvriendelijker zijn doordat ze iedere dag op de fiets zit. Een mogelijke piste die je kan gaan is door dan te vragen waar ze dan zoal met de fiets heen gaat en vervolg daarop kan je dan aangeven dat je graag met de auto rijdt omwille van verschillende zaken (reizen, concerten die een 100 km ver af zijn, openbaar vervoer die niet betrouwbaar is en dat je op tijd wil zijn,...) Daar kan zij verder op in pikken omdat ze mss ook graag naar concerten gaat of ook graag een reis doet. Zo kan je blijven verder gaan door daar naar te vragen.

Je zoekt eigenlijk raakvlakken ook al ben je verschillend van die persoon in meerdere opzichten. Als de persoon enkel op het uiterlijk afgaat ben je ze eerlijk gezegd beter kwijt dan rijk. Vele mensen hebben complexen over hun uiterlijk (te grote/kleine neus, wat molliger, geen sixpack, kleiner gestalte, te grote/kleine borsten, ETC...). Feit is dat uiterlijk vergaat met de jaren. Binnen 10 jaar zien zowel jij als die andere persoon er niet meer uit zoals je er nu uit ziet hoe je het ook draait of keert. Het enige wat overblijft is het karakter van die persoon en als je een ingesteldheid hebt om een langdurige relatie aan te gaan of mss zelfs je leven wil delen met een zeker persoon zal het karakter veel meer uitmaken dan het uiterlijk ooit kan. Dat is de constante die in een langdurige relatie en/of huwelijk altijd zal blijven.

Geen zorgen maken dus over je uiterlijk ;) propere kleren, gewassen haar, geschoren baard en kleine attentie (vb: doosje pralines) en je komt al heel ver bij de meeste mensen waar je op date mee gaat.

In ieder geval veel succes ;)

Terug
Bovenaan