Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat vrouwen van 1.90m het niet makkelijk hebben, net als mannen van 1.60m. Maatschappelijke verwachtingen zetten nu eenmaal druk: vrouwen moeten kleiner en zorgzaam zijn, mannen groter en stoer.Ik zou het alleszins niet kunnen denk ik, met een grotere vrouw iets beginnen.
Mijn vriendin is nu even groot als ik (1m73) en dus wat groter als vrouw, dat lijkt me echt limiet.
Toen ik de eerste keer met mijn vriendin op date was zag ik ook een bekende die zei achteraf ook : is die niet te groot voor u?
Echt in het begin van ons date-avontuuer een aantal kameraden die haar kenden en ook allemaal als één van de eerste vragen stelde of ze niet groter was dan ik.
Misschien hangt er ook wel een taboe ofzo rond?
Hoe vaak doet ze hoge hakken aan?Ik zou het alleszins niet kunnen denk ik, met een grotere vrouw iets beginnen.
Mijn vriendin is nu even groot als ik (1m73) en dus wat groter als vrouw, dat lijkt me echt limiet.
Toen ik de eerste keer met mijn vriendin op date was zag ik ook een bekende die zei achteraf ook : is die niet te groot voor u?
Echt in het begin van ons date-avontuuer een aantal kameraden die haar kenden en ook allemaal als één van de eerste vragen stelde of ze niet groter was dan ik.
Misschien hangt er ook wel een taboe ofzo rond?

Een ex was 1m60, ik ben 1.95m.Grootste factor: ze is pakweg 1m60.
Daarentegen ben ik zelf 1m85

Hoe vaak doet ze hoge hakken aan?![]()

Vindt uw vrouw het dan niet ongemakkelijk dat je nog een paar cm extra boven haar uitsteekt?Mijn vrouw is 1m55, ik 1m80. Hoge hakken zijn dus geen probleem![]()
Lengte maakt me niet uit eigenlijk maar als man van gemiddelde lengte kom je hier nu niet veel grotere vrouwen tegen.

Been there done that, heb ooit wel is een exotish weekend gehad met het ´petite´ type. Was idd wel geil maar niet voor altijd.Een ex was 1m60, ik ben 1.95m.
Slechts 1 woord om die relatie te beschrijven: geil.
Voor mij maakt lengte dus inderdaad niet uit, het is wat je ermee doet dat telt![]()
Zeer zelden
Sjans heb ik wel sneakers met plateau en nette schoenen met een hakje just in case![]()
Mijn ex was 1m76 ( voor mijn 1m80) en die er voor was 1m79, die waren altijd bezorgd of ze hoge hakken "mogen" aan doen. Ik heb daar eerlijk gezegd nooit een probleem mee gehad, maar zij zelf willen niet groter zijn dus die deden dat niet.

Volgens mij vindt ze dat een plusVindt uw vrouw het dan niet ongemakkelijk dat je nog een paar cm extra boven haar uitsteekt?![]()

Corpulent, daar knap ik daarentegen wel op af, om hygienische redenen alleen alIk heb ook ooit is een corpulentere dame gehad, dat was ook wel plezant!

Want zwaardere mensen zijn per definitie niet hygiënisch?Corpulent, daar knap ik daarentegen wel op af, om hygienische redenen alleen al![]()
Sneller zweten, minder ruimte/meer huidplooien en dus minder verluchting tussen billen/armen etc.Want zwaardere mensen zijn per definitie niet hygiënisch?
Wist je dat zwaardere mensen zich ook gewoon kunnen douchen? Zullen zij dat misschien vaker/grondiger moeten doen dan niet-zwaarlijvige mensen? Sure, maar dat doen sporters ook. Lijkt me dus nogal kort door de bocht om zwaarlijvigheid meteen aan onhygiënisch te koppelen.Sneller zweten, minder ruimte/meer huidplooien en dus minder verluchting tussen billen/armen etc.
Wat sneller kans geeft op skin rash, geurtjes, enzovoort.
"This can lead to an accumulation of sweat, bacteria, and fungus.
When moisture and bacteria are present, it can lead to bad smells."
Dus ja, all else equal, gemiddeld minder hygiënisch, dat is een feit.
Misschien controversieel in body positivity of woke tijden (al ligt de piek daarvan gelukkig achter ons heb ik de indruk), maar daarom niet minder een feit.
Dat is het punt.Zullen zij dat misschien vaker/grondiger moeten doen dan niet-zwaarlijvige mensen?