Mulan
Well-known member
Ik heb geen verkeerd beeld van jou, ik twijfel er niet aan dat je niet op de achterbank/in de koffer van een aixam past!Ik denk dat ge een totaal verkeerd beeld hebt van mij!
Ze verkopen geen cara in den Aldi.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb geen verkeerd beeld van jou, ik twijfel er niet aan dat je niet op de achterbank/in de koffer van een aixam past!Ik denk dat ge een totaal verkeerd beeld hebt van mij!
Ze verkopen geen cara in den Aldi.

Als ze niet vertrekken met existentiële twijfels en minstens één genotsmiddelenprobleem kunt ge niet van een geslaagde date spreken hé.Zelfs degene die anti-alcohol zijn hebben drank nodig na een half uur in jouw gezelschap?
Als je 10 jaar jonger was en geen kind had, zou ik misschien nog de moeite doen om u tegen te spreken, maar nu ga ik gewoon een cara opentrekken en in mijn atletisch lijf met ideale afmetingen kappen.Ik heb geen verkeerd beeld van jou, ik twijfel er niet aan dat je niet op de achterbank/in de koffer van een aixam past!![]()

... maar nu ga ik gewoon een cara opentrekken en in mijn atletisch lijf met ideale afmetingen kappen.![]()

Regel het dan allemaal voor mij héSerieus wat zegt gij nu?????
@xAnyana doe aub hier eens door. Tis corona voor iedereen en wij hebben ook entertainment nodig. We zullen hier wel beoordelen of het klikt. En dan moogt ge in mei op terras van ons...

Ik had het niet over mezelf... maar misschien moet ge eerst naar ne. podoloog gaan. Ofjah, eerst eens wassen, ma als het blijft stinken toch podoloog.
Belachelijk imo! Enigste waar ik beetje een probleem mee zou hebben is iemand die nooit drinkt en ook verwacht dat ik nooit drink. Ik het weekend in de avond of tijdens bepaalde gelegenheid drink ik toch wel graag eens een glaasjeIk heb net het gevoel dat weinig alcohol drinken een afknapper is bij vrouwen

Ah nee, dat is van de Colruyt.Ze verkopen geen cara in den Aldi.

Regel het dan allemaal voor mij hé
Ik had het niet over mezelf
Belachelijk imo! Enigste waar ik beetje een probleem mee zou hebben is iemand die nooit drinkt en ook verwacht dat ik nooit drink. Ik het weekend in de avond of tijdens bepaalde gelegenheid drink ik toch wel graag eens een glaasje
Ah nee, dat is van de Colruyt.![]()
In de hoogte of in de breedte?1m90 represent. Fuck al de haters.
Gratis@Jonas89 Welke Tinder abonnement heb jij?
Maar je kunt pas een chat sturen als je een match hebt.Gratis
Is toch algemeen geweten dat vrouwen daar minder mee bezig zijn? Openen de app om de week of nemen het niet serieusHet beste is dat goedkoopste abo, ik denk 9€ voor 3 maanden en dan onbeperkt swipen en je kan 1 voorstel teruggaan voor moest je je toch bedenken of fout links geswiped hebben...
De gratis versie is maar gelimiteerd tot 25 swipes naar rechts ofzo dus heb je niks aan imo.
Wat is dat toch de laatste tijd, wel wat matches en gesprekken die wel lijken te klikken, maar als je dan na 10 berichten een voorzet geeft voor af te spreken irl houden ze zich in.
Allemaal types die dan puur uit Coronaverveling Tinder maar hebben aangeschaft maar nix serieus willen of wat?
Van tijdverlies gesproken.
Kdenk dat ge het ingewikkelde systeem van swipen nog niet begrijptMaar je kunt pas een chat sturen als je een match hebt.
En je kunt niet matchen met die persoon, want de foto's zijn blurry, je weet niet wie het is.
Makes no sense
- ondertussen heeft gesprek 1 duidelijk aangegeven dat de afstand te veel is, maar ze wil wel eens op terras iet gaan drinken. Zal daar denk ik wel op ingaan, want lijkt dat we zonder bedoelingen, ook een plezante dag kunnen beleven3 weken tinder, samengevat:
- 1 zeer vlot gesprek, date was gepland. Op het laatste moment afgeblazen, sindsdien amper nog iet gezegd
- 1 minder vlot gesprek (die antwoord alleen als ze zat is denk ik) , maar ziet er mij echt een topper uit. Helaas moeilijk vat op te krijgen.
- 1 zeer vlot gesprek, wil ook afspreken maar ik heb daar een 'meh' gevoel bij. Qua uiterlijk minder mijn type dan de eerste foto's doen uitschijnen want op facebook staan er pakje meer & qua karakter kan die mijne levensstijl niet aan denk ik. Ongetwijfeld zeer lieve & zorgzame enzovoort. Maar bij mij moet het wat meer rock & roll zijn.
- 1 semi vlot gesprek, mama met 2 kindjes & arts. Dus die heeft gewoon amper tijd om te chatten. Start gesprek is nog recent, zal die wel zo snel mogelijk eens uitnodigen. Zien of die erop in gaat

Awel, die had daar ook iets mee eigenlijk...Zeg dat eens tegen die kapitein van Evergreen.
Hier juist hetzelfde.Maar je kunt pas een chat sturen als je een match hebt.
En je kunt niet matchen met die persoon, want de foto's zijn blurry, je weet niet wie het is.
Makes no sense
zijn jullie zestigers ofzo?Hier juist hetzelfde.
Ik ben er nog niet uit.
Ben jij al gold of plus?
Napoleon was niet klein in zijn tijd.Natuurlijk wel! Zelfs Napoleon en Sarcozy konden scoren bij de vrouwtjes! En het zal alvast niet omwille van hun lengte zijn geweest of mooi karakter![]()
Damn you Loch Ness monster! I aint’t givin’ you no three fiddy!about three fiddy

Eigenlijk is op elk vlak FB Dating beter.Het beste is dat goedkoopste abo, ik denk 9€ voor 3 maanden en dan onbeperkt swipen en je kan 1 voorstel teruggaan voor moest je je toch bedenken of fout links geswiped hebben...
De gratis versie is maar gelimiteerd tot 25 swipes naar rechts ofzo dus heb je niks aan imo.
Wat is dat toch de laatste tijd, wel wat matches en gesprekken die wel lijken te klikken, maar als je dan na 10 berichten een voorzet geeft voor af te spreken irl houden ze zich in.
Allemaal types die dan puur uit Coronaverveling Tinder maar hebben aangeschaft maar nix serieus willen of wat?
Van tijdverlies gesproken.
Wel bij de les blijven Pandatje. @Nahrtent (Nahrie voor de vrienden blijkbaar) en @xAnyana hebben al een detail analyse gedaan, incl. exacte cijfers.Napoleon was niet klein in zijn tijd.
Wikipedia:
Aan de misvatting over zijn lengte liggen meerdere oorzaken ten grondslag.
Allereerst verkeerde Napoleon vaak in gezelschap van zijn lijfwachten, die doorgaans werden geselecteerd op hun uitzonderlijk grote lengte, waardoor Napoleon ten opzichte van hen klein leek.
Verder is het misverstand terug te voeren op Britse oorlogspropaganda en een omrekenfout door de verschillen in maateenheden die Frankrijk en Engeland destijds hanteerden (de Franse voet is 2 cm langer dan de Engelse voet, hetgeen bij 5 voet 10 cm scheelt).
In werkelijkheid was Napoleon ongeveer 1,67 meter lang (cinq pieds deux pouces trois lignes; vijf voet, twee duim, drie lijn), wat een gemiddelde lichaamslengte was voor mensen uit de vroege 19e eeuw.