Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was onlangs nog op FB dating, daar kan je dat selecteren.
En stond op “nooit” - en kreeg 2 keer de vraag ervan dat het saai is.
ik zei daarop: “ja mss eens op een terras maar anders zelden. Ook omwille dat ik nu gezond probeer te leven”
en khad het gevoel dat ik uitgelachen werd. Daarna was het gesprek gedaan.

Amuseren is al veel gezegd, het bestaan tolereren is zo al moeilijk genoeg.Mja, mensen die afknappen omdat ze nooit drinken saai vinden. Die mogen toch ook ver weg blijven
Precies of ge hebt alcohol nodig om u te amuseren.

Ja idd tis zoals je zegt nahrie, die gedachte zit erachter."Nooit" drinken is sociaal gezien inderdaad niet evident, ook al zou dat niet mogen.
Mensen gaan dan ofwel denken dat ge iemand zijt die niet graag plezier maakt, ofwel dat ge een ex-alcoholieker zijt.
Maar als ge op een terras wel al eens een pintje drinkt, waarom duidt ge dan "nooit" aan? Dat is uw eigen ruiten ingooien hé.
Ik zou het persoonlijk "lastig" vinden om op date te zijn met iemand die echt niets drinkt, want dan moet ik mij ook wat inhouden om geen al te groot onevenwicht te creëren. Gelukkig nog nooit meegemaakt.![]()
Ja, dan hebt ge toch andere problemen dan nooit drinken saai vindenAmuseren is al veel gezegd, het bestaan tolereren is zo al moeilijk genoeg.![]()

Niet doen, getrouwde mannen zijn nóg aantrekkelijkerStraks eens de echtscheiding aanvragen om te zien of het dan ook echt zo is.
1m90 represent. Fuck al de haters.
![]()
Yup sounds legit (zeker dat coureurs van 1m90 geen lange sprieten zijnDamn ik zou nogal in de markt liggen.. 1m90, enkel eens zat zijn bij sommige gelegenheden, heel sportief, grappig, getrouwd en nu ik erover nadenk ook heel bescheiden.
Straks eens de echtscheiding aanvragen om te zien of het dan ook echt zo is.
).Verdomme jij bent een genie!@Jonas89, niet drinken bekijkt men soms een beetje raar, omdat het echt in onze maatschappij is geïntegreerd. Maar... het is ook niet meer dan eens raar kijken, het is maar 1 punt van een totaal pakket en nooit echt een main of breekpunt (en als wel, blijf weg van die alcoholieker). Ik heb genoeg maten die 0 drinken en van straat zijn.
Ge moet ook absoluut uzelf of uw profiel niet aanpassen (en zoals @Nahrtent zei, als ge af en toe drinkt snap ik wel niet waarom ge nooit invult).
Wat ge u WEL kunt afvragen, is hoe uw "boodschap" overkomt. Is dat "IK DRINK NIET EN AL WIE WEL DRINKT IS MARGINAAL EN IK WIL GEEN FEESTJES WANT DAAR DRINKT AL DE REST EN DE REST ZOU BETER OOK NIET DRINKEN"... ja dan vinden mensen dat saai, of erger nog vergelijken ze u met een vegan warrior.
Is dat echter "ik drink niet graag alcohol en voor de rest doet iedereen wat ze willen zolang ze niet zat kinderen omver knallen"... ja daar gaat niemand een probleem mee hebben (behalve de selecte groep die dronken kinderen wilt neer maaien, maar die zou ik sowieso afraden om te daten).
Yup sounds legit (zeker dat coureurs van 1m90 geen lange sprieten zijn).
Maar ik zou zelfs niet scheiden, gewoon rondpoepen godverdomme. Uw vrouw gaat zo een adonis toch niet laten vallen voor wat side-chickies zeker?
(behalve de selecte groep die dronken kinderen wilt neer aaien, maar die zou ik sowieso afraden om te daten).

Ik kan gewoon de ring ook nog aanhouden natuurlijk. En een puppy nemen.Niet doen, getrouwde mannen zijn nóg aantrekkelijker
ik heb nergens gezegd dat ik het marginaal vind, integendeel zelf; als mensen dat graag doen is dat hun goeie recht@Jonas89, niet drinken bekijkt men soms een beetje raar, omdat het echt in onze maatschappij is geïntegreerd. Maar... het is ook niet meer dan eens raar kijken, het is maar 1 punt van een totaal pakket en nooit echt een main of breekpunt (en als wel, blijf weg van die alcoholieker). Ik heb genoeg maten die 0 drinken en van straat zijn.
Ge moet ook absoluut uzelf of uw profiel niet aanpassen (en zoals @Nahrtent zei, als ge af en toe drinkt snap ik wel niet waarom ge nooit invult).
Wat ge u WEL kunt afvragen, is hoe uw "boodschap" overkomt. Is dat "IK DRINK NIET EN AL WIE WEL DRINKT IS MARGINAAL EN IK WIL GEEN FEESTJES WANT DAAR DRINKT AL DE REST EN DE REST ZOU BETER OOK NIET DRINKEN"... ja dan vinden mensen dat saai, of erger nog vergelijken ze u met een vegan warrior.

Ik zou nog eerder op date gaan met een neonazi dan met iemand die zegt dat ze geen alcohol nodig heeft om zich te amuseren. Het is door mensen als jullie dat andere mensen moeten drinken.

Maar sta nu op ‘af en toe’Dat zijn mensen die zich aangevallen voelen voor alles wat iemand anders anders doet, die continue bevestiging zoeken dat zij zelf heel goed bezig zijn. Als gij zegt dat gij niet drinkt omdat ge gezond probeert te leven, dan ziet zij dat als een aanval dat zij niet gezond leeft en uweigen meer waard voelt dan haar, en daarom dat die zegt dat gij saai bent en het gesprek afgelopen is. Ideaal want daar wilt ge echt niet mee zijn hoor. Niet alle vrouwen zijn geschikt als partner.

Waar vindt gij dronken kinderen? Ik ben wel op zoek naar een nieuwe hobby.Ooooh, was zo een schattige typo, niet aanpassen!
Ik wil ook "dronken kinderen" aaien![]()
Ah nu weten we ook dat Mulan een neonazi is.And proud of it, baby!![]()
Wie heeft er nu alcohol nodig om zich te amuseren...Ik zou nog eerder op date gaan met een neonazi dan met iemand die zegt dat ze geen alcohol nodig heeft om zich te amuseren. Het is door mensen als jullie dat andere mensen moeten drinken.

Waar vindt gij dronken kinderen? Ik ben wel op zoek naar een nieuwe hobby
Ik denk dat ge een totaal verkeerd beeld hebt van mij!Doorgaans in de aixam van de carapilsshoppers!
Iets over de dragelijkheid van hun bestaan verlichten of zo?
Ik zou het persoonlijk "lastig" vinden om op date te zijn met iemand die echt niets drinkt, want dan moet ik mij ook wat inhouden om geen al te groot onevenwicht te creëren. Gelukkig nog nooit meegemaakt.![]()