Het grote BeyondGaming Dating topic

tenor.gif

tenor.gif
giphy.gif

Dit is bericht is enkel bestemd voor Noscoped, lurkers! :angry:

Ja Blackie, gelieve dates tussen mij en xAnyana niet te leaken in het openbaar wtf :S

Ze zei dat ze iemand van min of meer dezelfde lengte wou lol get rekt El Chapo.
Voor pollet maak ik een uitzondering Nahrie.

Ivm roken een afknapper. Hebben jullie ooit zelf gerookt?

Als ex-roker (15jaar tot ergens vooraan in de 20) vind ik daar weinig verkeerd aan...
Gohja, kweetniet. Die geur en die smaak bij het kussen. Weet niet of ik mij daar (nu nog) over zou kunnen zetten.

Merk wel in mijn omgeving dat er veel minder mensen roken i.t.t. pakweg 10 jaar geleden.

I need help

Kheb eindelijk eens de stap gezet om mezelf op Tinder te plaatsen.
Na 10 minuten krijg ik al melding dat ik 2 matches en 1 like heb. Maar ik kan die mensen niet zien, want ik moet upgraden naar "gold".
Lijkt me toch om een soort van valse profielen om u een abo aan te smeren?
M'n profiel staat nog niet eens volledig up to date. Kheb maar 2 foto's, leeftijd en locatie erop staan.

Wat is de consensus over sporadisch een sigaar roken, maar nooit sigaretten? :unsure:
In mijn ogen: beetje zoals met drinken.
Als dat uitzonderlijk is, is het geen verslaving. Ik ga ervan uit dat dat dan ook in een context gebeurt (vb samen met opa de zondag namiddag, op een vrijdagavond met de maten op een terras,...)
Als de context is "mijn bord is leeg", dan zou ik het er lastiger mee hebben.

Verder is drinken wel een afknapper voor mij. Dan bedoel ik niet op een terras een speciaal biertje kiezen of een glas rode wijn bij een steak op restaurant, maar ècht ofwel dagelijks drinken "want dan smaakt mijn eten beter" of, gezien we hier geen "stoere tieners" meer zijn, de ene na de andere binnen kappen waarbij er toch wel gezegd wordt "ge gaat toch zo niet meer rijden hé?"

De belangrijkste afknappers heb je al opgesomd.

Verder nog:
Een gepersonaliseerde nummerplaat
En wat als dat "nr plaat" is? :unsure:

Doe de rest via pm en laat deze keer WEL weten hier hoe de date afloopt, danke @xAnyana.
Serieus wat zegt gij nu????? :confused:
@xAnyana doe aub hier eens door. Tis corona voor iedereen en wij hebben ook entertainment nodig. We zullen hier wel beoordelen of het klikt. En dan moogt ge in mei op terras van ons...

Das enkel als je een heten teen zijt. Zo heet dat je verbrand begint te ruiken.
... maar misschien moet ge eerst naar ne. podoloog gaan. Ofjah, eerst eens wassen, ma als het blijft stinken toch podoloog :unsure:.

de ene na de andere binnen kappen waarbij er toch wel gezegd wordt "ge gaat toch zo niet meer rijden hé?"
Met mijn schoonbroer hebben we dat al-tijd aan de hand. En zijn vrouw durft daar dan niks van te zeggen. En dan moet mijn vrouw (zijn zus) iets opmerken waardoor em lastig wordt, wilt em toch rijden totdat ik zeg "gast stel u niet aan en gedraag u, ge gaat toch niet met 5 pinten op een uur rijden, zeker met uw vrouw en 2 kinderen in de auto... zeker als uw vrouw gewoon kan rijden".
every, fucking, time

Cara pils drinken is imo niet marginaal, DIT wel.
Tegenwoordig geef ik hem geen 3e pint meer totdat em zegt dat zijn vrouw rijdt :tongue:.

Als dat uitzonderlijk is, is het geen verslaving. Ik ga ervan uit dat dat dan ook in een context gebeurt (vb samen met opa de zondag namiddag, op een vrijdagavond met de maten op een terras,...)

Verder is drinken wel een afknapper voor mij. Dan bedoel ik niet op een terras een speciaal biertje kiezen of een glas rode wijn bij een steak op restaurant, maar ècht ofwel dagelijks drinken "want dan smaakt mijn eten beter" of, gezien we hier geen "stoere tieners" meer zijn, de ene na de andere binnen kappen waarbij er toch wel gezegd wordt "ge gaat toch zo niet meer rijden hé?"

Gebeurt max om de paar weken eens dat ik 1 de zaterdagavond rook, maar ik vind dat dan zo dubbel omdat ik dat niet echt meetel als roken, sigaren inhaleert ge niet, maar moet ik dan op die datingprofielen zetten ik rook niet, want ik vind dat dichter bij de waarheid liggen dan zeggen ik rook af en toe, als de keuze enkel nooit, af en toe of vaak is.

Ook gebeurt dat dat ik iedere avond van de week eens een glas whisky drink, de volle 2 CL, en dan eens een week niet, maar dat valt dan ook onder ik drink regelmatig. Ook al gaat het over minder dan een klein blik cola op een week in totaal

Gebeurt max om de paar weken eens dat ik 1 de zaterdagavond rook, maar ik vind dat dan zo dubbel omdat ik dat niet echt meetel als roken, sigaren inhaleert ge niet, maar moet ik dan op die datingprofielen zetten ik rook niet, want ik vind dat dichter bij de waarheid liggen dan zeggen ik rook af en toe, als de keuze enkel nooit, af en toe of vaak is.

Ook gebeurt dat dat ik iedere avond van de week eens een glas whisky drink, de volle 2 CL, en dan eens een week niet, maar dat valt dan ook onder ik drink regelmatig. Ook al gaat het over minder dan een klein blik cola op een week in totaal
Uiteindelijk zet je op dat profiel waar ge u zelf comfy bij voelt. Het is niet alsof je onder rde staat daar.

Zoals je het nu uitlegt zal uwen toekomstige date dat wel snappen. Indien niet, zal het sowieso niks worden.

Ik heb net het gevoel dat weinig alcohol drinken een afknapper is bij vrouwen

Ik heb net het gevoel dat weinig alcohol drinken een afknapper is bij vrouwen
Wut?!? 🤨
Ik weet dat er zowel onder de mannen als vrouwen wat freaks rondlopen (èchte freaks! 😝) maar ik kan er toch niet bij dat iemand die verantwoordelijk is (ivm rijden) of liever zichzelf is (ivm effect van alcohol) niet te verkiezen is boven iemand die regelmatig drank nodig heeft of er graag eens strontzat bijligt 😓

Wut?!? 🤨
Ik weet dat er zowel onder de mannen als vrouwen wat freaks rondlopen (èchte freaks! 😝) maar ik kan er toch niet bij dat iemand die verantwoordelijk is (ivm rijden) of liever zichzelf is (ivm effect van alcohol) niet te verkiezen is boven iemand die regelmatig drank nodig heeft of er graag eens strontzat bijligt 😓
Komt saai over volgens hun

Wut?!? 🤨
Damn ik zou nogal in de markt liggen.. 1m90, enkel eens zat zijn bij sommige gelegenheden, heel sportief, grappig, getrouwd en nu ik erover nadenk ook heel bescheiden.

Straks eens de echtscheiding aanvragen om te zien of het dan ook echt zo is.

Minder discotheek-grieten daten Jonas. Nog geen enkele serieuze partner gehad die het niet drinken van alcohol saai vindt.
was onlangs nog op FB dating, daar kan je dat selecteren.
En stond op “nooit” - en kreeg 2 keer de vraag ervan dat het saai is.

ik zei daarop: “ja mss eens op een terras maar anders zelden. Ook omwille dat ik nu gezond probeer te leven”
en khad het gevoel dat ik uitgelachen werd. Daarna was het gesprek gedaan.

was onlangs nog op FB dating, daar kan je dat selecteren.
En stond op “nooit” - en kreeg 2 keer de vraag ervan dat het saai is.

"Nooit" drinken is sociaal gezien inderdaad niet evident, ook al zou dat niet mogen.
Mensen gaan dan ofwel denken dat ge iemand zijt die niet graag plezier maakt, ofwel dat ge een ex-alcoholieker zijt.

Maar als ge op een terras wel al eens een pintje drinkt, waarom duidt ge dan "nooit" aan? Dat is uw eigen ruiten ingooien hé. :tongue:

Ik zou het persoonlijk "lastig" vinden om op date te zijn met iemand die echt niets drinkt, want dan moet ik mij ook wat inhouden om geen al te groot onevenwicht te creëren. Gelukkig nog nooit meegemaakt. :unsure:

Mja, mensen die afknappen omdat ze nooit drinken saai vinden. Die mogen toch ook ver weg blijven :tongue:
Precies of ge hebt alcohol nodig om u te amuseren.

edit: wel een goeie filter om zulke mensen weg te houden, die vraag :unsure:

Terug
Bovenaan