Het grote BeyondGaming Dating topic

Naar aanleiding hiervan en de vorige posts: wat is jullie absolute afknapper die NIET standaard is?
Ik denk dat een slecht gebit, vreselijke lichaamshygiene, boertig of extreem oppervlakkig gedrag wel unaniem als afknapper kunnen geklasseerd worden.
Maar welke rare trekjes hebben jullie?

De belangrijkste afknappers heb je al opgesomd.

Verder nog:
Roken
Een gepersonaliseerde nummerplaat
Kleding met opzichtige merklogo's
Vreemde, enge huisdieren, zoals tarantula's

Ik vind het gigantisch stinken, en voor mij persoonlijk even marginaal als een carapils.
Toen wij rookten was dat ook de standaard he, als je de trein nam mocht je van geluk spreken als je uit de rook kon zitten, in den uitgang kwam je thuis met brandgaatjes in je kleren, zowel als leerling en als leerkracht heb ik nog gewoon op school mogen roken,... De tijden zijn veranderd, er zijn veel meer opties om je te laten begeleiden in je verslaving nu,...
Ik hou nog altijd van die geur en krijg er vaak zin van om ook eentje op te steken...
Zover komt het nu wel niet, maar mocht ik ooit opnieuw een lief hebben dat rookt dan ben ik een vogel voor de kat vrees ik. 😛

Ik weet nog niet hoe groot hij is! 😝
It's not the size of the boat, it's the motion in the ocean. 😆

Roken in beperkte mate, ik rook zelf ook maar dat is eerder op een terraske met een drankje of in den uitgang. Maar als ik gewoon thuis ben gebeurt dat bijna nooit, dus zou ook geen partner willen die een pakje per dag rookt.

Yes and yes!
Ik vind het gigantisch stinken, en voor mij persoonlijk even marginaal als een carapils.
Toen wij rookten was dat ook de standaard he, als je de trein nam mocht je van geluk spreken als je uit de rook kon zitten, in den uitgang kwam je thuis met brandgaatjes in je kleren, zowel als leerling en als leerkracht heb ik nog gewoon op school mogen roken,... De tijden zijn veranderd, er zijn veel meer opties om je te laten begeleiden in je verslaving nu,...
Wat is de consensus over sporadisch een sigaar roken, maar nooit sigaretten? :unsure:

Pijnlijk dat ge mijn kennis niet vertrouwt. :S

Mensen zijn serieus beginnen krimpen door over te schakelen van jagers-verzamelaars naar landbouwers (veel monotoner voedingspatroon met serieuze vitaminetekorten) en dat is pas na de industriële revolutie rechtgezet.
Ja oké maar nu weet ik ook dat toen het gemiddelde 1,69 ish was, dat had je niet gezegd hé :S
Ik twijfel niet aan je kennis mijn liefste Nahrtent.

Voor mij hoeven mannen niet +1m90 te zijn, het mag wel maar ik ben zelf groot en ben al blij met ene die +/- dezelfde lengte is 😅

Voor mij hoeven mannen niet +1m90 te zijn, het mag wel maar ik ben zelf groot en ben al blij met ene die +/- dezelfde lengte is 😅
200w.webp

Terug
Bovenaan