Het grote BeyondGaming Dating topic

Met wat open jij dan meestal? :)

Is ondertussen 10j geleden dat ik nog aan (online) dating deed, maar ik pikte altijd in op iets uit hun profiel (was toen actief op rendez-vous.be). Profiel nauwelijks ingevuld= geen bericht van mij. Wie te lui is om het in te vullen zal waarschijnlijk niet taalvaardig genoeg zijn om mijn aandacht te kunnen houden. 🤷
Liever een volledig ingevuld profiel zonder foto dan omgekeerd.

Is ondertussen 10j geleden dat ik nog aan (online) dating deed, maar ik pikte altijd in op iets uit hun profiel (was toen actief op rendez-vous.be). Profiel nauwelijks ingevuld= geen bericht van mij. Wie te lui is om het in te vullen zal waarschijnlijk niet taalvaardig genoeg zijn om mijn aandacht te kunnen houden. 🤷
Liever een volledig ingevuld profiel zonder foto dan omgekeerd.
ik zet ook niets bij profiel en heeft niets met luiheid te maken

Allemaal goed en wel maar worden er nog foto's geplaatst oulla?👀

Sws alle singles en de niet singels die hier meer dan 5 posts hebben geplaatst MOETEN een foto van zichzelf plaatsen.
Dat zijn de forumregels hé, heb het niet zelf verzonnen.

(Ps mannen van 1m90:love:)

Allemaal goed en wel maar worden er nog foto's geplaatst oulla?👀

Sws alle singles en de niet singels die hier meer dan 5 posts hebben geplaatst MOETEN een foto van zichzelf plaatsen.
Dat zijn de forumregels hé, heb het niet zelf verzonnen.

Liggen de kids in bed en komen je hormonen terug op gang? :s

Kids? :frown: Bruh...
Iemand die het woordje kids gebruikt mag mij niet nooit never citeren.

Besides ik probeer de singles hiero een handje te helpen, mag het even?

Ik onthou : als man moet je een hond hebben, als vrouw enkel foto's 😓
Haha. Mijn vriend was 1 van de weinige gesprekken die ik zelf gestart had, hij had een foto met een superleuke hond (een frenchie :love:) op zijn schoot. Ik vroeg of het zijn hondje was waarop hij antwoordde dat het de hond van zijn stamcafé is die altijd spontaan op zijn schoot komt zitten. Op onze eerste date kroop mijn hond binnen de 5 minuten spontaan op zijn schoot, het ijs was gebroken :p.

Zelf betrapte ik mij er ook wel op om vaak kort te reageren. Als ik die app eens opende had ik 30-40 nieuwe berichten, als je er 20 hebt beantwoord heb je alweer 7 nieuwe. Automatisch ga je enkel diegene die echt u weten te intrigeren als eerste en uitgebreid beantwoorden. Net daarom vond ik het ook fijner om het gesprek te openen met iets dat je op het profiel hebt opgemerkt of wat humor zoals een leuke originele openingszin. Een ‘hey, alles goed?’ valt snel stil als je verder niet serieus geïntrigeerd bent door die persoon.

Kids? :frown: Bruh...
Iemand die het woordje kids gebruikt mag mij niet nooit never citeren.

Besides ik probeer de singles hiero een handje te helpen, mag het even?
Sorry ik ga geen foto posten :frown:
Maar dat hoeft zelfs niet want in dit topic heb ik geen 5 posts denk ik :thinking:

Ik ken er genoeg dat heel goed zijn in op café gaan en de interessante uithangen uren aan een stuk, dat zegt helemaal niks. Evenveel als uren en uren kunnen chatten. Er zijn veel koppels die gelukkig getrouwd zijn die je niet 3u tegenover elkaar aan een tafeltje moet zetten omdat dat in veel gevallen gewoon awkward is als die niks kunnen doen buiten elkaar recht aankijken en praten. Voor mij is een hele avond kunnen vullen op café geen benchmark tenzij je later van plan bent elke avond 3u een onafgebroken gesprek met uw partner te hebben.

Ik gaf ook maar aan wat ik belangrijk vind.

Als anderen hun leven willen delen met iemand waar ze nog geen avond mee kunnen babbelen, is dat hun goed recht.

Ik gaf ook maar aan wat ik belangrijk vind.

Als anderen hun leven willen delen met iemand waar ze nog geen avond mee kunnen babbelen, is dat hun goed recht.
Dat lijkt mij eerder iets van de babyboomers eigenlijk, werken werken werken en elkaar amper zien tot het pensioen of de 2 weken vakantie in de zomer (aan de Belgische kust uiteraard).

Ik trek het op flessen, maar een vriend zei mij recent ook iets in die aard: huwelijken die geslaagd waren en lang bleven duren omdat de partners elkaar niet te veel zagen. Lijkt me een vreemd bestaan.

Ik kan me best voorstellen dat als mensen zoiets van een relatie verwachten, dat ze gewoon aan een tafel kunnen gaan zitten en uren kunnen filosoferen en praten, dat ze dan toch ooit voelen “oei het klikt ni meer” en dus uit elkaar gaan voor niks. Zo belangrijk is dat allemaal niet zolang ge elkaar maar graag ziet.

Wat een rare conclusie, alsof het ene iets met het andere te maken hebben.

Mijn ex had in zijn profiel 1m90 gezet en 15kg gelogen "want dat is wat de mensen mij schatten".
Hij is 1m86 en ik zweer het u, op de eerste date kreeg hij al een sceptische "zijde gij ne meter 90? Ik schat u kleiner"
😆

En aan alle mannen die de meter 80 of 90 niet halen: maakt ècht niet uit hoor, het is EEN kenmerk waar vrouwen op KUNNEN vallen, net zoals blond haar, een kaalkop,...
Ik let op 2 zaken: lengte en schoenen. Wie onverzorgde schoenen draagt of loafers (?!!!!!!!?) belandt automatisch in een vagevuurtje qua datepotentieel. 🤷

Ik zie het zo al voor me: "euh... 1m88? Fuck OFF, dwerg!" 😝😆
Ik vond uw vorig antwoord beter, beetje subtieler. Maar bon different flavours for different people.

Laten we het eens testen ... receptje, wat verkies jij?
Test A:
Ik ben maar 1m82 :(
Zo vind ik nooit een lief he
=>
Sorry, op jouw leeftijd ga je enkel nog krimpen ipv groeien 😛

Test B:
Ik ben maar 1m82 :(
Zo vind ik nooit een lief he
=>
euh... 1m82? Fuck OFF, dwerg! 😝😆

Terug
Bovenaan