Mulan
Well-known member
"als ik op mijn tenen sta, wel!" problem solved!Neen... maar ik ben ook niet kleiner dan 1m90. EN WAT NU????![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"als ik op mijn tenen sta, wel!" problem solved!Neen... maar ik ben ook niet kleiner dan 1m90. EN WAT NU????![]()
Met wat open jij dan meestal?![]()

ik zet ook niets bij profiel en heeft niets met luiheid te makenIs ondertussen 10j geleden dat ik nog aan (online) dating deed, maar ik pikte altijd in op iets uit hun profiel (was toen actief op rendez-vous.be). Profiel nauwelijks ingevuld= geen bericht van mij. Wie te lui is om het in te vullen zal waarschijnlijk niet taalvaardig genoeg zijn om mijn aandacht te kunnen houden.
Liever een volledig ingevuld profiel zonder foto dan omgekeerd.
Tja, als je maar 2 zaken hebt om op te selecteren (profiel en foto's) en je vindt het ene belangrijker dan het andere...ik zet ook niets bij profiel en heeft niets met luiheid te maken

)Liggen de kids in bed en komen je hormonen terug op gang?Allemaal goed en wel maar worden er nog foto's geplaatst oulla?
Sws alle singles en de niet singels die hier meer dan 5 posts hebben geplaatst MOETEN een foto van zichzelf plaatsen.
Dat zijn de forumregels hé, heb het niet zelf verzonnen.
(Ps mannen van 1m90)

Bruh...Haha. Mijn vriend was 1 van de weinige gesprekken die ik zelf gestart had, hij had een foto met een superleuke hond (een frenchieIk onthou : als man moet je een hond hebben, als vrouw enkel foto's![]()
) op zijn schoot. Ik vroeg of het zijn hondje was waarop hij antwoordde dat het de hond van zijn stamcafé is die altijd spontaan op zijn schoot komt zitten. Op onze eerste date kroop mijn hond binnen de 5 minuten spontaan op zijn schoot, het ijs was gebroken
.Kzen 1m88 maar wil wel een efforke doen(Ps mannen van 1m90)

Sorry ik ga geen foto postenKids?Bruh...
Iemand die het woordje kids gebruikt mag mij niet nooit never citeren.
Besides ik probeer de singles hiero een handje te helpen, mag het even?

Ik ken er genoeg dat heel goed zijn in op café gaan en de interessante uithangen uren aan een stuk, dat zegt helemaal niks. Evenveel als uren en uren kunnen chatten. Er zijn veel koppels die gelukkig getrouwd zijn die je niet 3u tegenover elkaar aan een tafeltje moet zetten omdat dat in veel gevallen gewoon awkward is als die niks kunnen doen buiten elkaar recht aankijken en praten. Voor mij is een hele avond kunnen vullen op café geen benchmark tenzij je later van plan bent elke avond 3u een onafgebroken gesprek met uw partner te hebben.
Een Tesla bedoel je?Oekraïne he, dommeriken. Vergeet geen foto van uw voiture toe te voegen.
Dat lijkt mij eerder iets van de babyboomers eigenlijk, werken werken werken en elkaar amper zien tot het pensioen of de 2 weken vakantie in de zomer (aan de Belgische kust uiteraard).Ik gaf ook maar aan wat ik belangrijk vind.
Als anderen hun leven willen delen met iemand waar ze nog geen avond mee kunnen babbelen, is dat hun goed recht.
Ik kan me best voorstellen dat als mensen zoiets van een relatie verwachten, dat ze gewoon aan een tafel kunnen gaan zitten en uren kunnen filosoferen en praten, dat ze dan toch ooit voelen “oei het klikt ni meer” en dus uit elkaar gaan voor niks. Zo belangrijk is dat allemaal niet zolang ge elkaar maar graag ziet.
(Ps mannen van 1m90)

Sorry, op jouw leeftijd ga je enkel nog krimpen ipv groeienKzen 1m88 maar wil wel een efforke doen![]()

Nee @Mulan, vasthouden aan uw principes. Anders komt elke 1m90-of-kleiner pagadder aan met een Ikea trapke op uw dates. DAT zou pas awkward zijn."als ik op mijn tenen sta, wel!" problem solved!
Voila, zo moet het indeed.Sorry, op jouw leeftijd ga je enkel nog krimpen ipv groeien![]()
Ik vond uw vorig antwoord beter, beetje subtieler. Maar bon different flavours for different people.Ik zie het zo al voor me: "euh... 1m88? Fuck OFF, dwerg!"![]()
=>Ik ben maar 1m82
Zo vind ik nooit een lief he
Sorry, op jouw leeftijd ga je enkel nog krimpen ipv groeien![]()
=>Ik ben maar 1m82
Zo vind ik nooit een lief he
euh... 1m82? Fuck OFF, dwerg!![]()