Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik heb het gevoel dat @jawadde001 Michael Van Gerwen ook nog tamelijk knap vindt. :oi22:

Geubels is dan wel geen model, maar ik denk echt wel dat er genoeg vrouwen zijn die hem wel aantrekkelijk vinden.
Noem me dan iets aan zijn gezicht dat lelijk is? Hij heeft een normale neus, proper gebit,...

philippe-geubels

Maar draai of keer het, mét haar zou hij er altijd veel beter hebben uitgezien. Er zijn maar heel weinig mannen die er kaal beter (of even goed) uitzien dan met haar, met hier en daar een uitzondering zoals Vin Diesel en Dwayne Johnson. Maar frikkin Philippe Geubels echt niet.

Zou het misschien kunnen omdat die mannen die je daar benoemt, net wat meer nullen op de bankrekening hebben staan dat de vrouwtjes in de rij staan? Goebels past trouwens niet meteen in dat rijtje. Voor het geval het dat spelletje was.
Uiteraard, want dat is het enige wat vrouwen interesseert. Looks of geld, anders ben je als man verdoemd tot een leven trekken aan uw eigen fluit. Een leuk karakter, gevoel voor humor, zin voor verantwoordelijkheid, de juiste waarden naleven, vriendelijk en lief zijn.... geen vrouw dat het iets kan schelen.

Uiteraard, want dat is het enige wat vrouwen interesseert. Looks of geld, anders ben je als man verdoemd tot een leven trekken aan uw eigen fluit. Een leuk karakter, gevoel voor humor, zin voor verantwoordelijkheid, de juiste waarden naleven, vriendelijk en lief zijn.... geen vrouw dat het iets kan schelen.
Macht en geld erotiseren, daarom dat machtige, rijke mannen wel eens snel een jong grietje aan de haak kunnen slaan. Net zoals rijke vrouwen wel eens durven pronken met een toyboy. Zelfde voor "bekende" mensen, maar die zijn vaak ook wel goed bemiddeld. Maar "wel eens" duidt op een minderheid van die groep. De meeste mensen, jong en oud, rijk/arm/"normaal", ... zoeken inderdaad iemand met een aangenaam karakter, gelijkaardige waarden, vriendelijkheid, sympathie, ...

Dat is uiteraard correct, maar de realiteit is wel dat alles wat je opnoemt nu niet direct zaken zijn die je op het eerste zicht ziet.

Ik zou zeggen, het is looks, status of extravert zijn. Je kan al die andere zaken hebben die je opnoemt maar zonder 1 van de eerste 3 is het veel moeilijker om dat te tonen. En dat gaat in beide richtingen uiteraard, is niet exclusief voor mannen.

Dat is uiteraard correct, maar de realiteit is wel dat alles wat je opnoemt nu niet direct zaken zijn die je op het eerste zicht ziet.

Ik zou zeggen, het is looks, status of extravert zijn. Je kan al die andere zaken hebben die je opnoemt maar zonder 1 van de eerste 3 is het veel moeilijker om dat te tonen. En dat gaat in beide richtingen uiteraard, is niet exclusief voor mannen.

Ja, dat is wel waar. Het maakt het makkelijker om de eerste stap te zetten als je vooral een beetje vlot bent. Looks en status gaan er voor zorgen dat een ander al makkelijker de eerste stap zet.

Maar het zijn die andere dingen die ervoor gaan zorgen dat die ander ook blijft na die eerste stap.

't Is vooral niet ok dat mannen elkaar hier inprenten dat je geen kans maakt als je niet rijk of knap bent. Dat maakt het eerste contact misschien wat makkelijker, maar voor de meerderheid van de vrouwen (of omgekeerd mannen) is dat niet wat er echt toe doet. De meeste mensen zoeken in een relatie vooral naar iemand waarmee het fijn samenleven is, waar je leuke gesprekken mee kan hebben, waarmee je een team kan vormen om samen je door die dagdagelijkse shit te slaan, iemand die u kippensoep maakt als ge ziek zijt en u aan't lachen kan brengen als je een mindere dag hebt.

Als je een gigantische eikel bent, wordt het lastig, maar voor de meeste mensen is het gewoon kwestie van de juiste persoon tegen komen. En die gaat dan echt geen hol geven om uw wijkende haarlijn, uitzettende buikje of kromme teen. Dus het is niet nodig dat die dingen u gaan belemmeren in het leggen van contacten, want uiteindelijk doet dat er allemaal niet toe.

Geubels is dan wel geen model, maar ik denk echt wel dat er genoeg vrouwen zijn die hem wel aantrekkelijk vinden.
Noem me dan iets aan zijn gezicht dat lelijk is? Hij heeft een normale neus, proper gebit,...

philippe-geubels

Hij is een BV moest hij gewoon een biljartbal zijn zonder bekendheid was het anders geweest. Sommige mannen zien er goed uit volledig kaal maar ik heb een paar kameraden en die zeggen zelf dat ze volledig kaal niet kunnen verkopen.

Ja, dat is wel waar. Het maakt het makkelijker om de eerste stap te zetten als je vooral een beetje vlot bent. Looks en status gaan er voor zorgen dat een ander al makkelijker de eerste stap zet.

Maar het zijn die andere dingen die ervoor gaan zorgen dat die ander ook blijft na die eerste stap.

't Is vooral niet ok dat mannen elkaar hier inprenten dat je geen kans maakt als je niet rijk of knap bent. Dat maakt het eerste contact misschien wat makkelijker, maar voor de meerderheid van de vrouwen (of omgekeerd mannen) is dat niet wat er echt toe doet. De meeste mensen zoeken in een relatie vooral naar iemand waarmee het fijn samenleven is, waar je leuke gesprekken mee kan hebben, waarmee je een team kan vormen om samen je door die dagdagelijkse shit te slaan, iemand die u kippensoep maakt als ge ziek zijt en u aan't lachen kan brengen als je een mindere dag hebt.

Als je een gigantische eikel bent, wordt het lastig, maar voor de meeste mensen is het gewoon kwestie van de juiste persoon tegen komen. En die gaat dan echt geen hol geven om uw wijkende haarlijn, uitzettende buikje of kromme teen. Dus het is niet nodig dat die dingen u gaan belemmeren in het leggen van contacten, want uiteindelijk doet dat er allemaal niet toe.
Plus, je moet u ook is afvragen in hoeverre dat personen die niet verder kijken dan looks/status een verlies zijn.

Ik vind het wel straf dat kaalheid zo'n hot topic is eerlijk gezegd. Misschien omdat ik er zelf (nog) niet mee geconfronteerd wordt. Ik snap wel dat tijdens de vleeskeuring op zo'n app, om een match te krijgen, dat geen cadeau is. Maar anderzijds, iedereen gaat wel op het ene of het andere uiterlijke kenmerk afknappen, lijkt me. En die AI-gegenereerde foto toont ook een weinig-flatterende situatie. Scheer dat haar helemaal af, laat misschien wat baard staan, andere bril, ... Enfin, ik bedoel maar: er lijkt me nog wel een leven te zijn na het haar.

Hoe die apps in elkaar zitten werkt de oppervlakkigheid ook wel in de hand: Focus op uiterlijk plus de illusie van een enorm aanbod. Dus waarom zou je dan niet proberen gaan voor iemand die alle vakjes afvinkt?

In de praktijk is het beter te focussen op wat je belangrijk vindt aan een partner i.p.v. het perfecte plaatje te zoeken IMHO. Maar via apps is dat niet evident, 95% van de profielen heeft al geen bio die iets vertelt over wie die persoon is.

Plus, je moet u ook is afvragen in hoeverre dat personen die niet verder kijken dan looks/status een verlies zijn.
Liefde is, samen naar een schoonheidsinstituut gaan en je laten verzorgen.

Wat loopt er hier in Wit-Rusland schoon volk rond... Download de lokale dating app en ge hebt hier meteen dates aan de lopende band...

Ga je daar dan ook fietsen enzo?
Neen, wandelen + openbaar vervoer. Fietsers zie je in de hoofdstad quasi niet behalve af en toe wat op voetpaden samen met elektrische steps, en ook hier en daar in parken, een voetpad is hier 8 à 10m breed aan beide kanten van een laan dus geen apart fietspad nodig.
Fietsen en fietsinfra zijn hier echter wel niet ingeburgerd, op dat vlak kunnen ze wel wat van België, of eerder Nederland leren, maar de brede voetpaden compenseren dat wel...
Al is het wel irritant om constant overal ver rond te moeten wandelen (zonder fiets) om van A naar B aan de overkant van een 8-vaks laan te geraken via een tunnel aan een kruispunt (vaak gelinkt met een metro), zo grootschalig. Wel veel aangenamer vs. bv. Brussel en onze kleine dorpjes vol met rijhuizen. Door al dat gewandel ben je systematisch sportiever en is obesiteit hier haast onbestaande.

Maar goed, mocht ik ooit terug single zijn weet ik alvast waar te gaan.

Neen, wandelen + openbaar vervoer. Fietsers zie je in de hoofdstad quasi niet behalve af en toe wat op voetpaden samen met elektrische steps, en ook hier en daar in parken, een voetpad is hier 8 à 10m breed aan beide kanten van een laan dus geen apart fietspad nodig.
Fietsen en fietsinfra zijn hier echter wel niet ingeburgerd, op dat vlak kunnen ze wel wat van België, of eerder Nederland leren, maar de brede voetpaden compenseren dat wel...
Al is het wel irritant om constant overal ver rond te moeten wandelen (zonder fiets) om van A naar B aan de overkant van een 8-vaks laan te geraken via een tunnel aan een kruispunt (vaak gelinkt met een metro), zo grootschalig. Wel veel aangenamer vs. bv. Brussel en onze kleine dorpjes vol met rijhuizen. Door al dat gewandel ben je systematisch sportiever en is obesiteit hier haast onbestaande.

Het was eigenlijk een verwijzing naar een niet nadergenoemde BG'er die met zijn buurvrouw "met benefits" ging fietsen.

Een achtvaksbaan in het midden van waar mensen wandelen is "veel aangenamer" :wtf:

Een achtvaksbaan in het midden van waar mensen wandelen is "veel aangenamer" :wtf:
... via een tunnel aan een kruispunt (vaak gelinkt met een metro) ...

Aub. Is echt wel veel mooier en grootschalig-efficienter dan onze (groot)stadjes.

Dat Minsk door de Duitsers volledig platgebombardeerd werd heeft ongetwijfeld bijgedragen aan een efficiëntere en grootschalige wederopbouw, waarbij indrukwekkende architectonische elementen uit de USSR werden geïntegreerd.

Terug
Bovenaan