Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kinxton die een Makila'tje doet.Het was eigenlijk een verwijzing naar een niet nadergenoemde BG'er die met zijn buurvrouw "met benefits" ging fietsen.

Ik zeg altijd 1m80. Dat is de gouden lengte. Zou wel eens kunnen dat ik helemaal niet zo goed ben in metenWat nog het belangrijkste is voor vrouwen is de lengte van de man
Dat is echt wel de meest gestelde vraag.

Hoe is je date geweest? Naar verwachting of toch erboven?Ik heb morgen een blind date met iemand die vrienden van mij denken die goed bij mij zou passen.
Ik heb enkel haar nummer gekregen en heb dus ook geen idee hoe ze eruit ziet. Zij heeft blijkbaar 1 foto te zien gekregen van mij.
We hebben deze week wat heen en weer gestuurd en dat was wel eens aangenaam, en ik merk dat zij ook enthousiast is over een date.
Wel benieuwd nu naar morgenavond. Mijn verwachtingen zijn zéér laag want die foto die ze getoond hebben is nu wel één van mijn betere weet ik. Daar kun je niet op zien dat ik een kale kruin heb (jeej genetics).
Ik ga er dus van uit dat ze irl gaat afknappen, maar hej we kunnen maar proberen hé![]()
Wel ja en dat gebeurd nog het meeste!Ik ben zelf geen 1m80 en zou nu niet snel een dame daten van pakweg 1m85 ook dus ik snap op zich nog wel dat een grote vrouw geen kleine man hoeft.
Maar vrouwen van pakweg 1m65 die dan zeggen ik moet niks hebben onder de 1m80 ja speciaal wel.
Ik zit goed met mijn 1m85 en schoenmaat 46Ik zeg altijd 1m80. Dat is de gouden lengte. Zou wel eens kunnen dat ik helemaal niet zo goed ben in meten![]()
Blij dat na pagina's discussie dat vrouwen enkel op het uiterlijk af gaan er ook mannelijke representatie is die juist hetzelfde doet!Ik zit goed met mijn 1m85 en schoenmaat 46
Nu, ik moet wel zeggen dat lengte bij mij ook wel een rol speelt, maar dan gaat het eerder over te klein. Ik ken hele knappe vrouwen die ´klein´ zijn, maar alles onder de 1m65 ben ik toch ook moeilijk toe aangetrokken. Als ik moet bukken voor ze te kussen pas ik.
Alhoewel mijn ex de volle 2 cm kleiner was dan mij, dat is ook wel even wennen. Ik ben niet moeilijk, dus 1m75 is perfect. Liefst met donkere haren, krullend. Verzorgd maar niet helemaal opgetut. Vrouwelijk met een cool kantje (al dragen die coole nooit hakken en hakken vind ik wel aantrekkelijk). En liefst een dikke poep en perky borstjes.
Voor de rest ben ik weinig kieskeurig, het ligt echt wel aan de vrouwen!
Als ik jouw verhalen op 't forum lees, ben ik toch niet jaloers op uw relatie met de Wit-Russische schoonheid.Liefde is, samen naar een schoonheidsinstituut gaan en je laten verzorgen.
Wat loopt er hier in Wit-Rusland schoon volk rond... Download de lokale dating app en ge hebt hier meteen dates aan de lopende band...
Ongetwijfeld allemaal op zoek naar oprechte liefdeAls ik jouw verhalen op 't forum lees, ben ik toch niet jaloers op uw relatie met de Wit-Russische schoonheid.

Ik was volledig mee hoor, wou er alleen niet letterlijk op ingaan.Het was eigenlijk een verwijzing naar een niet nadergenoemde BG'er die met zijn buurvrouw "met benefits" ging fietsen.
Zou jij niet eens beter m'n post historiek lezen uit misschien andere topics? Dan hoef je hier niet over te zagen.Ging jij niet naar Zwitserland? Ferme omweg precies.
Verre van, maar als je liever een babushka als lief hebt, dan moet je daar inderdaad zijn.Ja die bouwvallige Oostblok appartementsblokken spreken wel tot de verbeelding precies.
Buiten het feit dat ik in Zwitserland door in de bergen te fietsen - mountainbiken bekaf zou zijn om nog een Makila'tje te doen is het platte Wit-Rusland best wel OK, de mooie dichte bossen en meren zijn perfect om met de buurvrouw of een date in alle discretie en volle natuur een Makilat'tje te doen.Kinxton die een Makila'tje doet.
Zou hij Zwitserland nu ook verwarren met Wit-Rusland?![]()
Alsof iedere vrouw of man meteen vrij zal geven dat lengte doorslaggevend is. Vaak is dat onbewust en knap je er systematisch op af na de eerste date. Dan heb je beiden tijd verloren. Als je weet van jezelf dat lengte een afknapper is, dan zou ik dat ook vermelden op m'n profiel, kwestie van geen tijd te verliezen en meteen alle vissen in de visbokaal te filteren.Lengte kan je op dezelfde manier als haar bekijken.
Wie zo oppervlakkig is om daar iemand voor af te schrijven is sowieso geen relatiemateriaal.
Wellicht willen sommige (misschien zelfs de meerderheid) mensen gewoon bepaalde eigenschappen daten, in plaats van een persoon te leren kennen.
Als die u afkeuren dan is dat eerder iets positief.
Transactionele relaties zijn iets om te vermijden imo.
Absoluut, maar ten koste van? Ge leeft maar één keer éh.Beter transormationele relaties die dieper gaan.
Heb zo'n klant van +/- 1m85, (is een beetje groter dan mij dus vandaar de schatting), en die lijkt echt op een stoere viking, z'n vrouw waarmee 'm al 20+ jaar getrouwd is, schat ik rond de 1m45-50. De kink snap ik wel, maar als je die 2 naast mekaar ziet staan moet ik soms toch wel eens intern greinzen.Ik zit goed met mijn 1m85 en schoenmaat 46
Nu, ik moet wel zeggen dat lengte bij mij ook wel een rol speelt, maar dan gaat het eerder over te klein. Ik ken hele knappe vrouwen die ´klein´ zijn, maar alles onder de 1m65 ben ik toch ook moeilijk toe aangetrokken. Als ik moet bukken voor ze te kussen pas ik.
Alhoewel mijn ex de volle 2 cm kleiner was dan mij, dat is ook wel even wennen. Ik ben niet moeilijk, dus 1m75 is perfect. Liefst met donkere haren, krullend. Verzorgd maar niet helemaal opgetut. Vrouwelijk met een cool kantje (al dragen die coole nooit hakken en hakken vind ik wel aantrekkelijk). En liefst een dikke poep en perky borstjes.
Voor de rest ben ik weinig kieskeurig, het ligt echt wel aan de vrouwen!
Alsof het nooit fout kan lopen met een Belgische schoonheid. Iedere persoon is anders éh en iedereen kan wel eens een episode hebben éh.Als ik jouw verhalen op 't forum lees, ben ik toch niet jaloers op uw relatie met de Wit-Russische schoonheid.
Ja, zelfde gevoel hier. Er is iemand waar ze me vroeger mee wouden koppelen. Heel toffe madam, heel knap, maar ook 1m55 ofzo. Telkens dat ik daar naast liep had ik het gevoel dat ik een dochter had ofzo.Heb zo'n klant van +/- 1m85, (is een beetje groter dan mij dus vandaar de schatting), en die lijkt echt op een stoere viking, z'n vrouw waarmee 'm al 20+ jaar getrouwd is, schat ik rond de 1m45-50. De kink snap ik wel, maar als je die 2 naast mekaar ziet staan moet ik soms toch wel eens intern greinzen.

Kleine rant maar ik vind het zo grappig dat mannen en vrouwen dagelijks klagen op tiktok/IG over de dating apps maar dan TOCH de DA blijven gebruiken.
Doet mij denken aan collega's die dagelijks klagen over hun job maar geen ontslag nemen. Ofwel neem je, je toekomst in handen en neem je ontslag en zoek je iets beter ofwel hou uw mond en stop met zagen en klagen.
Niemand verplicht u om er elke dag op te zitten, niemand zit naast u met een geweer tegen u hoofd en forceert u om te swipen.
Het is (voor sommige) een echte verslaving zo simpel is het.
/end rant