Het grote BeyondGaming Dating topic

Het is niet zozeer dates hebben, maar het vervolg ervan. Ge merkt op zich wel een klik soms en soms duidelijk niet (zeker bij Breeze te merken als ze uw nummer accepteren).

Het is aangeraden natuurlijk om gauw weer af te spreken, al moet er een bereidwilligheid van 2 kanten zijn.
Oké, druk druk druk maar waarom dan bezig zijn met daten?

In die 5 jaar dat ik nu single ben, kom ik niet verder dan maximaal 2 dates bij 4 potentiëlen.

Ik heb er ook wel wat zelf afgekapt, kieskeurig mag een man ook wel zijn.

Ik heb morgen een blind date met iemand die vrienden van mij denken die goed bij mij zou passen.
Ik heb enkel haar nummer gekregen en heb dus ook geen idee hoe ze eruit ziet. Zij heeft blijkbaar 1 foto te zien gekregen van mij.

We hebben deze week wat heen en weer gestuurd en dat was wel eens aangenaam, en ik merk dat zij ook enthousiast is over een date.

Wel benieuwd nu naar morgenavond. Mijn verwachtingen zijn zéér laag want die foto die ze getoond hebben is nu wel één van mijn betere weet ik. Daar kun je niet op zien dat ik een kale kruin heb (jeej genetics).

Ik ga er dus van uit dat ze irl gaat afknappen, maar hej we kunnen maar proberen hé :)

Ik heb morgen een blind date met iemand die vrienden van mij denken die goed bij mij zou passen.
Ik heb enkel haar nummer gekregen en heb dus ook geen idee hoe ze eruit ziet. Zij heeft blijkbaar 1 foto te zien gekregen van mij.

We hebben deze week wat heen en weer gestuurd en dat was wel eens aangenaam, en ik merk dat zij ook enthousiast is over een date.

Wel benieuwd nu naar morgenavond. Mijn verwachtingen zijn zéér laag want die foto die ze getoond hebben is nu wel één van mijn betere weet ik. Daar kun je niet op zien dat ik een kale kruin heb (jeej genetics).

Ik ga er dus van uit dat ze irl gaat afknappen, maar hej we kunnen maar proberen hé :)
Klinkt tof, enjoy!
Maar haal wel even die laatste zin uit uw hoofd. Ze mag blij zijn met zo´n klepper.

Hier even een dating pauze, maar de goesting begint wel terug te komen. Deze maand nog even focus op examens, daarna vlieg ik er terug in.

il_570xN.4015456944_qum0.jpg

Topding. Succes verzekerd. Of gewoon een petje dat je heel de tijd aanhebt :rofl:

Maar haal wel even die laatste zin uit uw hoofd.
Het is nochtans dé reden waarvoor ook hier bij mij geen likes binnenkomen. Daar ben ik echt wel van overtuigd.
Het is gewoon een heel grote afknapper - is zelfs al in mijn gezicht (en ook achter de rug) gezegd geweest.

il_570xN.4015456944_qum0.jpg

Topding. Succes verzekerd. Of gewoon een petje dat je heel de tijd aanhebt :rofl:
En met die coole nektattoo is´t helemaal in de sjakosh
Het is nochtans dé reden waarvoor ook hier bij mij geen likes binnenkomen. Daar ben ik echt wel van overtuigd.
Het is gewoon een heel grote afknapper - is zelfs al in mijn gezicht (en ook achter de rug) gezegd geweest.
Ik kan me moeilijk inleven in de kale(nde) mannen discussies omdat ik zelf meer dan genoeg haar heb maar het constant afscheer. Andere coupe proberen? Of gewoon aanvaarden dat sommige mensen afknappen op x, anderen op y? Ik knap vooral af op te perfecte profielen.

Ik kan me moeilijk inleven in de kale(nde) mannen discussies omdat ik zelf meer dan genoeg haar heb maar het constant afscheer. Andere coupe proberen? Of gewoon aanvaarden dat sommige mensen afknappen op x, anderen op y? Ik knap vooral af op te perfecte profielen.
Ik vrees dat het wat eigen is aan de eerste indruk op dating apps.
Te klein, te lang, te dik, te dun, te kaal, te behaard... kan onmiddellijk een afknapper zijn, terwijl -zoals je zegt- iemand veel meer kwaliteiten heeft dan een mogelijk 'defectje'.
Maar als je in de vleeskeuringpool zit en vergeleken wordt met anderen, is het meestal wel genoeg reden om niet te mogen doorgaan naar de volgende ronde.

In dat opzicht is de date van @Enj0i^ wel beter omdat het ingeleid is door vrienden en dat hij dus minder vergeleken zal worden met andere potentiële matches.

Ik denk dat het ook gewoon afstraalt dat jullie daarmee bezig zijn. En dat is vooral de afknapper.
Kies voor een kapsel dat het niet probeert te verbergen maar net toont dat je je daar niet voor schaamt.

Zoals hierboven gezegd, geloof in je eigenwaarde. Mensen mogen, om verschillende redenen, blij zijn dat ze jou leren kennen.

Zo denk ik toch meestal :) fuck it

Echt? Ben al jaren kaal en nochtans van veel mensen commentaar gehoord dat ik beter sta kaal dan vroeger dat ik haar had.
Ook vroeger toen ik jong was en nog haar had zeiden mensen dat ik kaal moest proberen dat zou mij staan.

In de tijd toch ook nog likes gehad op Tinder en andere datesites jaren geleden.

Echt? Ben al jaren kaal en nochtans van veel mensen commentaar gehoord dat ik beter sta kaal dan vroeger dat ik haar had.
Ook vroeger toen ik jong was en nog haar had zeiden mensen dat ik kaal moest proberen dat zou mij staan.

In de tijd toch ook nog likes gehad op Tinder en andere datesites jaren geleden.
Er is ook nog een verschil tussen mensen die hun haar afscheren of op enkele millimeters zetten en daar mee staan, en mensen die er niet mee staan of erger: er wat onverzorgd uitzien omdat ze relatief lang haar hebben en dan een kale plek.

En er zullen ook sowieso wel vrouwen op afknappen, maar dat lijkt me bij elk uiterlijk kenmerk te gelden. Persoonlijk denk ik dat enige onzekerheid daarrond (en dat bv. willen verstoppen) niet gaat helpen.

Kaal of bros?
Kaal is nog een step verder dan broske, vind ik.

Can't go wrong with broske

Kaalgeschoren en dan baard eronder is toch het symbool van ultieme masculiniteit en bad boy look? Of is dat alweer passé? Gelijk enkelsokken tegenwoordig blijkbaar ook niet meer mogen en een paar jaar terug net "moesten".

Er zijn genoeg kale mannen die de vrouwtjes best wel aantrekkelijk vinden: Filip Geubels, Den John, Guardiola, Vin Diesel,...

Uw bomma die Philippe Geubels knap vindt, telt niet.

Kaal kan knap zijn bij een ietwat gespierde man met 'sterke' facial features en een gebruinde huid, maar de gemiddelde blanke man ziet er zonder haar toch een stuk minder 'aantrekkelijk' uit. Haar is voor mannen zoals tieten bij een vrouw. Er zijn vrouwen die een kletskop mooi vinden en er zijn mannen die wild worden van Olijfje van Popeye, maar dat is toch echt verre van een meerderheid.

Zonder haar ziet de gemiddelde man er ook meteen 10-20 jaar ouder uit.

Er zijn genoeg kale mannen die de vrouwtjes best wel aantrekkelijk vinden: Filip Geubels, Den John, Guardiola, Vin Diesel,...
Zou het misschien kunnen omdat die mannen die je daar benoemt, net wat meer nullen op de bankrekening hebben staan dat de vrouwtjes in de rij staan? Goebels past trouwens niet meteen in dat rijtje. Voor het geval het dat spelletje was.

Geubels is dan wel geen model, maar ik denk echt wel dat er genoeg vrouwen zijn die hem wel aantrekkelijk vinden.
Noem me dan iets aan zijn gezicht dat lelijk is? Hij heeft een normale neus, proper gebit,...

philippe-geubels

Terug
Bovenaan