Ik vind het moedig dat ge dat hier komt posten
@Nesjamag !
Ik zit wat gewrongen. Langs ene kant: uw profiel komt heel erg 'M'lady, *tips fedora*' over.
Langs de andere kant: ge durft eerlijk uitkomen voor wie ge zijt 100% in de wetenschap dat zaken als gamen en anime niet bepaald iets is waar de vrouwkes zot van worden. Ik vind dat wel moedig en bewonderenswaardig, maar ge zet uzelf wel direct weg in een niche waar nog maar weinig volk in zit te vissen.
Verder moet ik inderdaad de rest bijtreden, ik zou die 'quickest way to my heart' van u wel echt weghalen. Van uzelf zeggen dat ge een snelle en scherpe geest hebt komt volgens mij ook in de grote meerderheid van de gevallen over alsof ge een wijsneus zijt.
Nesjamag profiel v2, waarbij ik probeer ongeveer hetzelfde te zeggen maar minder expliciet.
Hou van:
- sport en spel
- ongewone interesses en hobby's
- vrije geesten
Ik hoop dat je:
- veel verbeelding hebt en graag dingen in vraag stelt
- een open en eerlijk persoon bent waarop ik kan vertrouwen
- rustig iemand wilt leren kennen zonder grote verwachtingen vanaf het eerste moment. Ik ben een Diesel.
Als het iets tussen ons wordt, dan hoop ik dat we:
- met gemeenschappelijke kijk vooruit kunnen in het leven als gelijkwaardige partners die hun eigenheid kunnen bewaren.
Swipe naar links als je:
- niet houdt van iemand die eindeloos kan filosoferen en mijmeren over het leven want dat zit er vrees ik vrij hard ingebakken.