Het grote BeyondGaming Dating topic

Hoezo?

220 likes is best veel.

Je hebt her wel niet veel geliked.

Ik denk dat bij mij de verhouding "ja" - "nee" eerder 80-20 is
Lijkt me toch ok?

Ik swipe zelf maar zelden. Mijn tactiek is om gewoon de inkomende likes te bekijken en daaruit te selecteren. Het begint immers pas interessant te worden van zodra je met elkaar kan chatten/praten. De catalogus fase sla ik zoveel mogelijk over.

Maandag had ik 239 likes op Tinder, vandaag zijn dat er 248. Dus die nieuwe profielen even bekijken en dan zien we wel verder.

Allemaal niet te moeilijk maken en gewoon amuseren. Je blindstaren op cijfers heeft geen enkele zin.

Inderdaad of iemand bij je past kan je pas merken na een paar dates

Een profiel of online gesprek zegt echt niet alles
Goh ja, je haalt er sommige toch zo uit hoor. Pakweg rokers, paardenmeisjes en waar de issues ervan afdruipen wegswipen en je zit al rap aan 50%.

Ik doe mee 😅

Outgoing yes 10817
Outgoing no 75244
Incoming yes 1238
Incoming no 19629
Matches 44 maar is niet relevant, staan 100 oude chats nog open + dan is er nog een deel dat verwijderd zijn.

Tuurlijk, maar kan je ons bv je bio geven?

Ik kan ook zeggen "Tijdloos heeft moeite met zijn werk los te laten en vloekt regelmatig in de file", dat is eerlijk, maar niet aantrekkelijk.
30 jaar jong, meester in afwisseling: doordeweeks chill ik in de zetel met chips & cola, in het weekend leef ik voor voetbal en vriendschap (lees: Jupilers tot we erbij neervallen). Zondagen? Heilig. Zetel, stilte en pure me-time. Zoek jij balans tussen chaos en comfort? Swipe maar eens.

Tuurlijk, maar kan je ons bv je bio geven?

Ik kan ook zeggen "Tijdloos heeft moeite met zijn werk los te laten en vloekt regelmatig in de file", dat is eerlijk, maar niet aantrekkelijk.
Over mezelf:
Snelle en scherpe geest. Hou van nieuwe perspectieven verkennen.
Sport, spelen en beweging ❤️
Conventioneel is saai, ongewoon interessant.
Geeky (sci-fi, fantasy, anime, manga, games, lore, fan theory)

I'm hoping you:
Een vrije geest hebt! Graag zaken in vraag stelt. Nieuwsgierig en leergiering bent. Fantasie hebt. Verlangen hebt naar (zelf)ontwikkeling, vooruitgaan in leven.

What makes a relationship great:
Openheid, eerlijkheid, diep vertrouwen, zachtaardigheid, begrip, gelijkwaardigheid. Je eigenheid kunnen bewaren.

The quickest way to my heart is:
Emotionele connectie en mij verleiden vanuit oprecht verlangen.

Over mezelf:
Snelle en scherpe geest. Hou van nieuwe perspectieven verkennen.
Sport, spelen en beweging ❤️

I'm hoping you:
Een vrije geest hebt! Graag zaken in vraag stelt. Nieuwsgierig en leergiering bent. Fantasie hebt. Verlangen hebt naar (zelf)ontwikkeling, vooruitgaan in leven.

Openheid, eerlijkheid, diep vertrouwen, zachtaardigheid, begrip, gelijkwaardigheid. Je eigenheid kunnen bewaren.

Emotionele connectie en mij verleiden vanuit oprecht verlangen.
Waarom gaat dat ineens naar Engels/Nederlands?

Wat is het alternatief, iets generiek of iets dat mij helemaal niet representeert?

Ik ben helemaal niet perfect, maar zit in elkaar zoals ik in elkaar zit.

Over mezelf:
Snelle en scherpe geest. (= semi-intellectuele betweter) Hou van nieuwe perspectieven verkennen.
Sport, spelen en beweging ❤️ (= hij doelt al op bedsport)

I'm hoping you:
Een vrije geest hebt! (= ohnee, die wil potpourri verbranden in de tipi) Graag zaken in vraag stelt. Nieuwsgierig en leergiering bent. Fantasie hebt. Verlangen hebt naar (zelf)ontwikkeling, vooruitgaan in leven.

Emotionele connectie en mij verleiden vanuit oprecht verlangen. (bwahahahaha)
Mijn 5c

Sommige interpretaties hier zijn nogal hard vind ik.

@Nesjamag
Ik zou persoonlijk enkel het eerste deel van uw bio overhouden (en daar heb ik niet direct problemen mee*). Het is de bedoeling dat ge laat zien wie gij zijt zodat ze eventueel kunnen zien of er iets is op dat vlak dat hen al wel/ niet aanspreekt.
Wat uw verwachtingen rond haar zijn dat baseert ge op haar bio/uw gesprekken na de match. Anders verwacht ge toch al serieus dat mensen zich gaan beoordelen zoals gij ze zou beoordelen (en dat is meestal niet zo).

*zelf gene fan van het hele 'conventioneel is saai' maar als dat uw mening is 🤷‍♀️

Dat van de weg naar uw hart... kzou hoogstens vermelden dat ge niet geïnteresseerd zijn in losse of kortstondige pleziertjes. Die emotionele connectie moet iedereen hebben voor een (h)echte relatie. (Dat van verleiden leest raar)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan