Het grote BeyondGaming Dating topic

Tongeren is niet ver maar ik ben wel aan het daten dus zou voor mij als bedriegen aanvoelen om mee te gaan. Leek me anders wel leuk.
Wie weet als het toch ooit afspringt eens.

Vreemde vraag misschien na die discussie rond datingapps, maar naar een "singles afterwork" gaan als je geen single kameraden hebt: alleen gaan of niet?
Hangt er ook beetje van af hoe je jezelf ziet in zo'n omgeving.
Ben je iemand die van nature sociaal is (dat hoeft er voor niet onmiddellijk ifv een potentiële partner te zijn), misschien staat te dansen of sta je eerder in een hoekje te kijken met een pint in de hand?

Had dat ook al wel eens overwogen om daar naar alleen naartoe te gaan, maar ja... je staat daar dan ook maar.
Er is muziek, drank en publiek en dat is het.
Het is niet zoals bij een concert, theater of festival waar er ook nog iets op een podium te beleven valt.

Eigenlijk zou hetzelfde concept met puur singles die alleen binnengaan zonder vriendengroep wel nog interessanter zijn. Denk dat je dan al eens (veel) eerder met iemand aan de praat geraakt of op z'n minst durft aanspreken.

Gewoon een café met singles-tafel, bib met singles-hoek, ... is een gat in de markt. Mogelijkheden scheppen om mensen ongedwongen tegen te komen.

Gewoon een café met singles-tafel, bib met singles-hoek, ... is een gat in de markt. Mogelijkheden scheppen om mensen ongedwongen tegen te komen.
Ik zou het nu wel vreemd vinden om daar overal een specifieke plek voor in te richten, misschien kunnen we singles identificeren met een symbool? Een ster ofzo? :unsure:

Nee, maar serieus, ik zou me als single daar toch ook maar ongemakkelijk bij voelen, en als je hoort hoe vrouwen op datingapps toch wel wat creepy zaken tegenkomen weet ik niet of er veel vrouwen zich geroepen zouden voelen om ostentatief in de single-hoek te gaan zitten.

Hier de bumble data ook eens opgevraagd. Profiel bestaat al wel heel wat langer:
Outgoing yes: 2310
Outgoing no: 26916
Incoming yes: 1102
Incoming no: 15290
Matches: 18

Die matches zijn dus enkel wat er nu nog is. Want er zijn over tijd wel een hoop meer matches geweest die dan stilvallen, ontmatchen, ...

Mijn initiële gedacht was "damn, ik ben te kieskeurig". Maar, ik swipe op 8,5% van de gevallen yes, vrouwen bij mij 7,2%.

Opzich niet te klagen over de dating-app activiteit hier. Als ik eens een dag of 2 wat meer swipe zijn er altijd wel matches uit waar ik dan mee kan afspreken.

Ik denk ook niet wat moeite in mijn profiel steken veel zou helpen. Als ik zie bij vriendinnen (en bij mezelf) hoe snel een profiel naar links of rechts vliegt, tja. Tot die bio lezen komt het meestal zelfs niet.

Nee, maar serieus, ik zou me als single daar toch ook maar ongemakkelijk bij voelen, en als je hoort hoe vrouwen op datingapps toch wel wat creepy zaken tegenkomen weet ik niet of er veel vrouwen zich geroepen zouden voelen om ostentatief in de single-hoek te gaan zitten.
Eerst moeten we al die mannen heropvoeden hé 🤪

Ik zou het nu wel vreemd vinden om daar overal een specifieke plek voor in te richten, misschien kunnen we singles identificeren met een symbool? Een ster ofzo? :unsure:

Kweet niet of dat nog altijd gebeurd nu maar 10 jaar geleden had je van die fuiven waar je dan bij het binnenkomen een led bandje met een kleur kon aandoen afhankelijk van uw status (relatie/bezet, single en sta open voor een relatie, single en wil enkel iets korts...) ben ik wel nooit naartoe gegaan tho

Kweet niet of dat nog altijd gebeurd nu maar 10 jaar geleden had je van die fuiven waar je dan bij het binnenkomen een led bandje met een kleur kon aandoen afhankelijk van uw status (relatie/bezet, single en sta open voor een relatie, single en wil enkel iets korts...) ben ik wel nooit naartoe gegaan tho
Heb je hier en daar nog steeds.

Outgoing yes 2424
Outgoing no 14547
Incoming yes 220
Incoming no 21400

Lijkt gewoon zinloos.

Daten doet mij ongewild voelen.

Ik denk dat bij mij de verhouding "ja" - "nee" eerder 80-20 is
Maar zo'n verhouding heeft toch totaal geen zin? Je gaat mij nu toch niet zeggen dat 80% van de vrouwen op datingapps bij u past? Dan ben je in het beste geval matches aan het verzamelen waar toch niks uit gaat komen.

In alle eerlijkheid vind ik de meeste vrouwen wel knap. Puur op uiterlijk is die verhouding dus wel ongeveer correct voor mij, maar je hebt wel gelijk dat qua persoonlijkheid het niet met iedereen zou klikken. Alleen kan je dat niet opmaken uit de foto maar moet je ze eerst leren kennen.

Inderdaad of iemand bij je past kan je pas merken na een paar dates

Een profiel of online gesprek zegt echt niet alles

Ik denk dat bij mij de verhouding "ja" - "nee" eerder 80-20 is

Maar zo'n verhouding heeft toch totaal geen zin? Je gaat mij nu toch niet zeggen dat 80% van de vrouwen op datingapps bij u past? Dan ben je in het beste geval matches aan het verzamelen waar toch niks uit gaat komen.

Op Bumble zal ik ook wel aan die verhouding zitten.
Uiteraard, als ik echt alleen diegene zou liken die ik echt interessant vind en waarbij alles klopt (uiterlijk, interesses, leeftijd, afstand, ...) , is het misschien nog < 1%.

Maar meestal zie je toch iets van potentieel waardoor je het toch een kans zou (willen) geven.
Niet dat het iets uitmaakt, maar goed...

Terug
Bovenaan