Ge wilt het risico toch niet nemen om met één van Tongeren thuis te komen he!?
Mijn vorige vlam was/is uit Tongeren, prachtige vrouw

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge wilt het risico toch niet nemen om met één van Tongeren thuis te komen he!?

Wie weet komt ge ze tegen.Mijn vorige vlam was/is uit Tongeren, prachtige vrouw![]()
Hangt er ook beetje van af hoe je jezelf ziet in zo'n omgeving.Vreemde vraag misschien na die discussie rond datingapps, maar naar een "singles afterwork" gaan als je geen single kameraden hebt: alleen gaan of niet?
Ik zou het nu wel vreemd vinden om daar overal een specifieke plek voor in te richten, misschien kunnen we singles identificeren met een symbool? Een ster ofzo?Gewoon een café met singles-tafel, bib met singles-hoek, ... is een gat in de markt. Mogelijkheden scheppen om mensen ongedwongen tegen te komen.

Eerst moeten we al die mannen heropvoeden héNee, maar serieus, ik zou me als single daar toch ook maar ongemakkelijk bij voelen, en als je hoort hoe vrouwen op datingapps toch wel wat creepy zaken tegenkomen weet ik niet of er veel vrouwen zich geroepen zouden voelen om ostentatief in de single-hoek te gaan zitten.

Kweet niet of dat nog altijd gebeurd nu maar 10 jaar geleden had je van die fuiven waar je dan bij het binnenkomen een led bandje met een kleur kon aandoen afhankelijk van uw status (relatie/bezet, single en sta open voor een relatie, single en wil enkel iets korts...) ben ik wel nooit naartoe gegaan thoIk zou het nu wel vreemd vinden om daar overal een specifieke plek voor in te richten, misschien kunnen we singles identificeren met een symbool? Een ster ofzo?
Nee, maar serieus, ik zou me als single daar toch ook maar ongemakkelijk bij voelen, en als je hoort hoe vrouwen op datingapps toch wel wat creepy zaken tegenkomen weet ik niet of er veel vrouwen zich geroepen zouden voelen om ostentatief in de single-hoek te gaan zitten.
Heb je hier en daar nog steeds.Kweet niet of dat nog altijd gebeurd nu maar 10 jaar geleden had je van die fuiven waar je dan bij het binnenkomen een led bandje met een kleur kon aandoen afhankelijk van uw status (relatie/bezet, single en sta open voor een relatie, single en wil enkel iets korts...) ben ik wel nooit naartoe gegaan tho
Outgoing yes 2424
Outgoing no 14547
Incoming yes 220
Incoming no 21400
Lijkt gewoon zinloos.
Daten doet mij ongewild voelen.
220/21400, ~1%
Dat is gewoon verschrikkelijk.

Maar zo'n verhouding heeft toch totaal geen zin? Je gaat mij nu toch niet zeggen dat 80% van de vrouwen op datingapps bij u past? Dan ben je in het beste geval matches aan het verzamelen waar toch niks uit gaat komen.Ik denk dat bij mij de verhouding "ja" - "nee" eerder 80-20 is
Of soms pas na meerdere jaren in een relatieInderdaad of iemand bij je past kan je pas merken na een paar dates
Een profiel of online gesprek zegt echt niet alles

Ik denk dat bij mij de verhouding "ja" - "nee" eerder 80-20 is
Maar zo'n verhouding heeft toch totaal geen zin? Je gaat mij nu toch niet zeggen dat 80% van de vrouwen op datingapps bij u past? Dan ben je in het beste geval matches aan het verzamelen waar toch niks uit gaat komen.