kinxton
Active member
Ooit eens een 2de date gehad met een vrouw, allebei single, vroeg op een ochtend vertrokken naar Spanje met m'n auto, daar een 4-5 nachten verbleven. Ze had toen ook een yolo fase, en neen, vergeet het, zelf al zou ik in een vaste relatie zijn op dat moment, zou ik het zeker niet enkel vriendschappelijk zien. Het kan natuurlijk altijd, maar kom op zeg...Het circus gaat hier ook een beetje verder.
Vergeet ze, ze zit al met haar gedachten in de armen van die 'vriend' die in een relatie zit van 3 jaar, want die ziet er aantrekkelijker uit ('onbeschikbaar'). Heb zo eens een jaar achter ene gelopen die maar bleef teasen terwijl ze mij als optie open liet en tegelijk met een andere aan het daten was om mij uiteindelijk nooit te dumpen maar plots wel op sociale media met hem op de foto te gaan, terwijl ik een week of 2 ervoor nog in haar bed lag...
Ander en beter. En ja, soms moet je wat vlotter zijn in het leven om geen kansen te missen, maar evengoed ook vlotter zijn met het verbreken van alle contact en iemand laten gaan.
Laatst bewerkt:

ofwel is het stiekem, fine, shit happens. Ofwel is het echt vriendschappelijk maar dan lijkt me dat ge ook wel weet dat die partner dat oké vindt.