Het grote BeyondGaming Dating topic

Het circus gaat hier ook een beetje verder.
Ooit eens een 2de date gehad met een vrouw, allebei single, vroeg op een ochtend vertrokken naar Spanje met m'n auto, daar een 4-5 nachten verbleven. Ze had toen ook een yolo fase, en neen, vergeet het, zelf al zou ik in een vaste relatie zijn op dat moment, zou ik het zeker niet enkel vriendschappelijk zien. Het kan natuurlijk altijd, maar kom op zeg...

Vergeet ze, ze zit al met haar gedachten in de armen van die 'vriend' die in een relatie zit van 3 jaar, want die ziet er aantrekkelijker uit ('onbeschikbaar'). Heb zo eens een jaar achter ene gelopen die maar bleef teasen terwijl ze mij als optie open liet en tegelijk met een andere aan het daten was om mij uiteindelijk nooit te dumpen maar plots wel op sociale media met hem op de foto te gaan, terwijl ik een week of 2 ervoor nog in haar bed lag...

Ander en beter. En ja, soms moet je wat vlotter zijn in het leven om geen kansen te missen, maar evengoed ook vlotter zijn met het verbreken van alle contact en iemand laten gaan.

Laatst bewerkt:
Ooit eens een 2de date gehad met een vrouw, allebei single, vroeg op een ochtend vertrokken naar Spanje met m'n auto, daar een 4-5 nachten verbleven. Ze had toen ook een yolo fase, en neen, vergeet het, zelf al zou ik in een vaste relatie zijn op dat moment, zou ik het zeker niet enkel vriendschappelijk zien. Het kan natuurlijk altijd, maar kom op zeg...

Vergeet ze, ze zit al met haar gedachten in de armen van die 'vriend' die in een relatie zit van 3 jaar, want die ziet er aantrekkelijker uit ('onbeschikbaar'). Heb zo eens een jaar achter ene gelopen die maar bleef teasen terwijl ze mij als optie open liet en tegelijk met een andere aan het daten was om mij uiteindelijk nooit te dumpen maar plots wel op sociale media met hem op de foto te gaan, terwijl ik een week of 2 ervoor nog in haar bed lag...

Ander en beter. En ja, soms moet je wat vlotter zijn in het leven om geen kansen te missen, maar evengoed ook vlotter zijn met het verbreken van alle contact en iemand laten gaan.

Dus de alinea gaan als volgt:
1) onrelevante ervaring van 2 singles die op reis gegaan zijn.

2) van de pot gerukte besluiten op basis van andere onrelevante ervaring.

3) advies tot dumpen.

instant classic.

Hier op het forum was toch iemand die ging klimmen of fietsen whatever met een vrouwelijke sportpartner zonder dat er iets gebeurd?
"de sloeber houd het spannend" of heeft gewoon zo een destinationXtrip geboekt waarbij ze op de luchthaven te lezen krijgen naar waar ze gaan.
Wat is de kans dat die partner dat effectief niét weet? miniem.

Dus de alinea gaan als volgt:
1) onrelevante ervaring van 2 singles die op reis gegaan zijn.

2) van de pot gerukte besluiten op basis van andere onrelevante ervaring.

3) advies tot dumpen.

instant classic.

Hier op het forum was toch iemand die ging klimmen of fietsen whatever met een vrouwelijke sportpartner zonder dat er iets gebeurd?
"de sloeber houd het spannend" of heeft gewoon zo een destinationXtrip geboekt waarbij ze op de luchthaven te lezen krijgen naar waar ze gaan.
Wat is de kans dat die partner dat effectief niét weet? miniem.

1) Aangezien ik weet dat m'n date op de markt was (Tinder) en dus ook met anderen aan het daten was voor en na mijn date, niet zo irrelevant.

2) Misschien

3) Het lijkt me gewoon er komaf mee te maken omdat de waarden van die vrouw niet stroken met die van @Topperman.
Als het niet snel genoeg gaat, dan moet je daaruit je conclusies trekken. Wat voor nut heeft het om 'zoiets' nog lang te laten verwateren, wetende dat ze potentieel met een ander bezig is onder het excuus dat die in een relatie is?

Laatst bewerkt:
Ik kan moeilijk oordelen over haar karakter maar pik wel volgende op:

Jij wou wat afstand en voelde het niet meteen
Je dacht dat jullie toch exclusief waren

Dat exclusief zijn heb je dat ooit uitgesproken? Zolang dat niet uitgesproken is ben je niet exclusief. Ik ging daar ook gewoon vanuit maar tegenwoordig is dat echt een ding.

Moest dat het geval zijn volg ik U volledig, nu is het moeilijk haar überhaupt iets kwalijk te nemen imo.

(Dat gezegd zijnde, ik zou dit ook niet echt appreciëren)

Jij wou wat afstand en voelde het niet meteen
Je dacht dat jullie toch exclusief waren
Klopt, na een zeer zware scheiding was dit voor mij het eerste serieuze werk dus, en ik zit blijkbaar nog wel met wat issues te verwerken, of iets anders waardoor ik wat op de rem stond. En dat contrasteerde bij een vrouw voor wie ik op date 2 al de man van haar leven was.
Maar we hadden het wel goed met elkaar, veel dingen kwamen overeen, op zich een goede match, dus we wouden het wel tijd geven.
Dat exclusief zijn heb je dat ooit uitgesproken? Zolang dat niet uitgesproken is ben je niet exclusief. Ik ging daar ook gewoon vanuit maar tegenwoordig is dat echt een ding.
Ja we hebben wel degelijk voor elkaar gekozen toen we aan "ons" begonnen, ondertussen 5 maanden terug, beiden met serieuze insteek. Maar nadat ik mijn twijfel/tempoverschil uitgesproken had ergens halverwege (het voelde mentaal niet meer oké voor mij om niet evenveel terug te kunnen geven) denk ik dat zij ook terug op zichzelf is gaan focussen en voor zichzelf (zonder het officieel uit te maken) op een gegeven moment wel uitgemaakt had dat het tussen ons niet meer voldoende was om ons nog "ons" te beschouwen. Denk ik.
Maar nooit gezegd: we zijn beiden terug single.
Ik denk beiden dat apart ingevuld, ik ben iig niet met andere vrouwen gaan daten.

Zijn we in 2025 er nog altijd van overtuigd dat een man en een vrouw die goed overeenkomen sowieso sex hebben? Want dan zou ik gvd toch al een pàk meer sex moeten gehad hebben in mijn leven 😅
Ik ben zo als single op reis geweest met een goeie vriendin die toen wel een relatie had en vice versa. En in beide gevallen wist de partner het, was die daarmee akkoord en is er niks gebeurd tussen ons.

Dat je geen zin hebt om iets serieus te beginnen met iemand die wat gaat liggen neuken met mensen die in een relatie zitten wil ik trouwens snappen. Dat jij nu wel op de moment zit waarbij je exclusief wil zijn snap ik ook.

Maar je gaat er precies wel heel snel vanuit dat het de bedoeling is dat er sex van komt op dat tripje én dat jullie exclusief zijn, zonder dat daar over gepraat is.

Misschien moet je eens vragen om een heel eerlijk en open gesprek te hebben met haar over jullie status en die trip. Het zal waarschijnlijk veel meer verhelderen dan hier tips te komen lezen.

Klopt, na een zeer zware scheiding was dit voor mij het eerste serieuze werk dus, en ik zit blijkbaar nog wel met wat issues te verwerken, of iets anders waardoor ik wat op de rem stond. En dat contrasteerde bij een vrouw voor wie ik op date 2 al de man van haar leven was.
Maar we hadden het wel goed met elkaar, veel dingen kwamen overeen, op zich een goede match, dus we wouden het wel tijd geven.

Ja we hebben wel degelijk voor elkaar gekozen toen we aan "ons" begonnen, ondertussen 5 maanden terug, beiden met serieuze insteek. Maar nadat ik mijn twijfel/tempoverschil uitgesproken had ergens halverwege (het voelde mentaal niet meer oké voor mij om niet evenveel terug te kunnen geven) denk ik dat zij ook terug op zichzelf is gaan focussen en voor zichzelf (zonder het officieel uit te maken) op een gegeven moment wel uitgemaakt had dat het tussen ons niet meer voldoende was om ons nog "ons" te beschouwen. Denk ik.
Maar nooit gezegd: we zijn beiden terug single.
Ik denk beiden dat apart ingevuld, ik ben iig niet met andere vrouwen gaan daten.
Doe dit weekend iets met een andere vrouw, post een story met die vrouw, kijk wat er gebeurt.

Helemaal akkoord Sond. Behalve dat ik niet denk dat er seks van komt hoor. Zo ken ik haar niet, dat is ook mijn vrees niet.

Probleem gaat inderdaad zijn dat we beiden niet goed weten wat we nu eigenlijk zijn van elkaar en of daar verantwoordelijkheden of exclusiviteiten bij horen.

Maar los daarvan is het toch maar een vaag reisje, ik zie mezelf nu niet echt op reis gaan met een vrouw die thuis ne man heeft zitten, en dat ik niet eens weet of die man het weet dat ik meega :unsure: ofwel is het stiekem, fine, shit happens. Ofwel is het echt vriendschappelijk maar dan lijkt me dat ge ook wel weet dat die partner dat oké vindt.

Aah het eeuwenoude debacle : kan gewone vriendschap tussen man en vrouw?

Dat kan zeer zeker. Maar meestal wilt die vent er toch opkruipen en als ge anders denkt zijt ge wetens en willens uw kop in het zand aan het steken.

Maar uiteindelijk maakt het niet uit @Topperman want je hebt een ongedefinieerde, onuitgesroken relatie dus je hebt nog minder zeggenschap dan anders. Het enige wat je kan doen is voor jezelf uitmaken of je er comfortabel mee bent, dat communiceren en dan een beslissing maken nadat je haar feedback krijgt.

Ik weet in ieder geval dat mijn vriendin mij neersteekt als ik haar zeg dat ik op een onschuldig avontuurlijk snoepreisje ga met een vriendin waar ik het heel goed mee kan vinden.

Laatst bewerkt:
Ze zoekt in ieder geval weer wat contact, wilt mij gerust bijpraten over haar tripje, doet best geïnteresseerd en vriendelijk.

Het lijkt me niet dat er iets fout gebeurd is.

We zien wel weer zeker.

Nope, kan perfect zonder "erop te willen kruipen".
Het kan uiteraard altijd en is afhankelijk van de vriendschapsband en gebrek aan aantrekking tot elkander, maar mocht ik de uitnodigende partij zijn voor zo'n 'snoepreisje' zou ik me toch vragen stellen als er geen afspraken zijn, er niks gebeurd, en er wel een vorm van aantrekking is...

Heb heel lang geen matches gehad, of soms wel maar waar de dame niet op tijd wou of kon antwoorden en deze dus verviel.

Maar begin deze week, was het wel (uiteindelijk) raak. :woohoo:

Qua uiterlijk niet 100% mijn type, maar ga dit weekender wel mee afspreken, gewoon voor de fun of in het slechtste geval als oefening voor het echte werk...

Heb heel lang geen matches gehad, of soms wel maar waar de dame niet op tijd wou of kon antwoorden en deze dus verviel.

Maar begin deze week, was het wel (uiteindelijk) raak. :woohoo:

Qua uiterlijk niet 100% mijn type, maar ga dit weekender wel mee afspreken, gewoon voor de fun of in het slechtste geval als oefening voor het echte werk...
Heb die van mij leren kennen op Graspop, we hadden tinder ingesteld op 1km (ofzo?) en zij was 1 van de matches.
Meegenomen naar de tent voor een ONS en nu 3j mee samen.

Bijlange niet mijn type als ge mijn exen bekijkt maar wel de leukste, by far.

Soms gewoon eens springen!

Edit: die van mij was trouwens het meest preuts/onervaren, maar nu zijn wij zo ingesteld dat mijn seksleven nog nooit zo is als met haar.

Heb die van mij leren kennen op Graspop, we hadden tinder ingesteld op 1km (ofzo?) en zij was 1 van de matches.
Meegenomen naar de tent voor een ONS en nu 3j mee samen.

Bijlange niet mijn type als ge mijn exen bekijkt maar wel de leukste, by far.

Soms gewoon eens springen!

Edit: die van mij was trouwens het meest preuts/onervaren, maar nu zijn wij zo ingesteld dat mijn seksleven nog nooit zo is als met haar.

Bwa, zo preuts zal ze wel niet geweest zijn als ze aan ONS doet . :woohoo:

Ik had dus deze namiddag mijn date (ze liet onverwachts weten dat het vandaag kon).

Positief:
Ze ziet er in het echt beter uit dan haar twee foto's online. Zelfs in die mate dat ik haar gerust "knap" kan noemen.

Negatief:
We hebben niet echt iets gemeenschappelijk.
Het gesprek ging moeizaam. Ik had het gevoel dat ik constant moest sleuren. Ik denk dus dat ze minder tevreden was met mij dan ik met haar. Zeker ook omdat ze plots na een klein uurtje zei dat ze weg moest... :laugh:

Ik denk niet dat ik nog iets van haar zal horen.

Misschien post ik hier over een half jaar nog eens iets als ik terug een match heb tegen dan.

Terug
Bovenaan