Het grote BeyondGaming Dating topic

Dit is volledig afhankelijk van de persoon die ge tegenkomt. Van een leeg vat kan ge geen pinten tappen. Ik ken mensen die de takken van de bomen kunnen zeveren zonder een woord terug te krijgen, ikzelf heb wel wat interactiviteit nodig. Maar ik merk ook wel heel snel op als er een klik is. Maar als je nu iemand hebt die naast je komt staan, niets zegt, er gebeurt niets interessants om over te beginnen, je ziet niets interessants aan haar dat een aanknopingspunt kan zijn... Dan kan je inderdaad soms niet verder komen dan "Hey"

En dat moet je gewoon aanvaarden, er valt niets te verliezen bij iets dat nooit is begonnen. Hooguit kan je voor de hail mary gaan en iets gewaagd zeggen maareuh... Dan heb je liefst heel goede mensenkennis want je bent gewoon een creep als je het fout hebt ingeschat.
Er zijn ook vrouwen die héél vlot babbelen en zelfs in die mate dat je valselijk durft te denken dat ze een oogje op je hebben. Er zijn dan heel veel positieve signalen, veel humor, veel ontboezemingen en ... zonder dat je het weet zit je gewoon gezellig in de friendzone. Ik heb mij eens een keer laten vangen aan zo iemand en sindsdien benader ik die types toch met een zekere reserve. Enfin, benaderde. Ik heb intussen een vrouw aan de haak geslagen die zo zot is om met mij te trouwen en een kind te maken.

Niet dat die types slechte vrouwen zijn, maar ik ken mezelf en lees signalen niet altijd even goed.

Er zijn ook vrouwen die héél vlot babbelen en zelfs in die mate dat je valselijk durft te denken dat ze een oogje op je hebben. Er zijn dan heel veel positieve signalen, veel humor, veel ontboezemingen en ... zonder dat je het weet zit je gewoon gezellig in de friendzone. Ik heb mij eens een keer laten vangen aan zo iemand en sindsdien benader ik die types toch met een zekere reserve.
Of vrouwen die wel interesse in je tonen terwijl ge niks verwacht, en wel zelf verwachten dat ge binnen de kortste keren de eerste stap zet. Maar zelf behalve wat babbelen en oppervlakkige interesse tonen niks zullen ondernemen.

Signalen dat ge maar moet nemen of laten, want ja, de vrouw is de vrouw, de man moet maar de moeite tonen dat hij haar wil, anders is 'm niet echt geïnteresseerd zeker?

Kan wellicht ook in de andere richting. Maar zo'n parels heb ik destijds nog nooit binnen gedaan, 'k zit nu ook opgescheept met een zotte die ook kinderen wilt maken.

Don’t do it it’s a trap
Begin daar in uw situatie astemblieft niet aan. Niet alleen voor uzelf maar vooral voor dat kind.
Fin jah, gezien het voorafgaande is proberen 'kinderen maken' op zich al ferm verminderd sinds het begin van onze relatie... Ze wou een jonge mama zijn, maar daar zijn we na bijna meer dan 5 jaar al wat mee gekalmeerd nadat ik naar de huisarts en 't labo mocht om een staal af te geven... Blijkbaar ligt het niet aan mij maar had ze wel een groot vermoeden...
Als het op een dag toch prijs is, zal het terug volle liefde zijn, een liefdeskind dus :thinking:😁

Er zijn ook vrouwen die héél vlot babbelen en zelfs in die mate dat je valselijk durft te denken dat ze een oogje op je hebben. Er zijn dan heel veel positieve signalen, veel humor, veel ontboezemingen en ... zonder dat je het weet zit je gewoon gezellig in de friendzone.
De weinige keren dat ik m'n thuiskantoor inwissel om eens bij klanten te gaan en daar tussen de mensen te zijn hebben al aangetoond dat ik voldoende potentieel heb, als ik de vrouwen daar mag geloven :ROFLMAO:.
Er lopen toch nog heel wat singles rond, maar evengoed ook mensen in een relatie die eens wat anders/nieuws wensen...
Ongelooflijk hoe het er aan toe kan gaan tijdens sommige casual middagpauze gesprekken... Bij m'n grootste klant werkt er trouwens maar 1 man, als ik de artsen niet meetel. Wat een gekakel telkens, maar het doet eens deugd om af en toe tussen de mensen, kuch, vrouwen, te zitten.
Of net wel en gewoon wat aan het proberen zijn... Ik ben er zeker van dat ik bij die ene klant 2 aan de haak zou kunnen slaan. Wat moet het dan elders wel niet zijn tussen collega's in andere grotere bedrijven... M'n zus is bv. op een nieuwe job amper 6 maand later met een collega in een relatie gestapt. Bon ze zijn sinds kort na 3 jaar wel uit mekaar gegaan en gelukkig heeft ze nu ook wel een andere job op een andere locatie...
Maar ze kocht wel een huis naast het zijne... :rofl:

Heb Breeze geïnstalleerd (je moet wat als Bumble niets oplevert).

Is het normaal dat ik na twee dagen telkens maar 2 of 3 profielen aangeboden krijg per swipe-sessie?

Of heeft dit te maken met het feit dat er gewoon weinig gebruikers zijn (in Gent)?

Is het normaal dat ik na twee dagen telkens maar 2 of 3 profielen aangeboden krijg per swipe-sessie?

Of heeft dit te maken met het feit dat er gewoon weinig gebruikers zijn (in Gent)?

Voor mannen is dit normaal. Voor vrouwen is het meer. Zoals het bij alle datingapps gaat.

Voor meer kans, kan je best meerdere steden aanduiden, maar met Gent zou je wel al heel wat meer "keuze" moeten hebben dan pakweg Hasselt.

Ja, is normaal. Hier staan Gent, Antwerpen en Brugge aangeduid.
Na een paar weken kreeg ik uiteindelijk zelfs bij heel wat swipesessies 0 profielen te zien.
Daarna duikt er soms eentje op, waarschijnlijk dan een nieuw aangemaakt profiel.

Succesratio hetzelfde als bij de klassieke dating apps: 0 matches.

Goed om te weten.

Als ik op het punt kom dat ik maar één of helemaal geen profielen meer aangeboden krijg, dan is het tijd om de app te verwijderen.

Ondertussen nog wat mensen die wat meer succesvolle ervaringen hebben, ? Ik heb nood aan positiviteit :p

Na dikke 2 maand de apps eraf te hebben gesmeten denk ik om er terug eens aan te beginnen.

Het is wat kiezen tussen de cholera of de pest imo. Geen apps zoals nu is soms ook eenzaam en frustrerend. Maar apps en constant het gevoel van afwijzing is ook heel slecht voor het zelfvertrouwen.

Fuck man we zijn een dik jaar verder en ik kan nog altijd niet geloven dat ik terug in deze shit zit.

Ik raak ook soms gefrustreerd dat ik zo moeilijk verder kan met mijn leven. In mijn omgeving zie ik nog koppels na lange tijd uit elkaar gaan maar die leren allemaal snel iemand nieuw kennen. Zelfs mijn ex-verloofde zit al aan haar 2de nieuwe vent.

Meanwhile moet ik nog bijna dagelijks tegen tranen vechten. Fuck me.

Ondertussen nog wat mensen die wat meer succesvolle ervaringen hebben, ? Ik heb nood aan positiviteit :p

Na dikke 2 maand de apps eraf te hebben gesmeten denk ik om er terug eens aan te beginnen.

Het is wat kiezen tussen de cholera of de pest imo. Geen apps zoals nu is soms ook eenzaam en frustrerend. Maar apps en constant het gevoel van afwijzing is ook heel slecht voor het zelfvertrouwen.

Fuck man we zijn een dik jaar verder en ik kan nog altijd niet geloven dat ik terug in deze shit zit.

Ik raak ook soms gefrustreerd dat ik zo moeilijk verder kan met mijn leven. In mijn omgeving zie ik nog koppels na lange tijd uit elkaar gaan maar die leren allemaal snel iemand nieuw kennen. Zelfs mijn ex-verloofde zit al aan haar 2de nieuwe vent.

Meanwhile moet ik nog bijna dagelijks tegen tranen vechten. Fuck me.
Als man is zo'n app vaak niet goed voor je zelfvertrouwen of je moet al in de top 20% zitten qua uiterlijk.

Ik denk ook nog vaak terug aan mijn vorige relatie. Ik begrijp dus wat je bedoelt, maar volgens mij zijn die herinneringen zo sterk omdat een nieuwe liefde vinden zo moeilijk lukt. Dit drukt je alleen maar harder op de feiten dat je goud in handen hand toen.

Dit drukt je alleen maar harder op de feiten dat je goud in handen hand toen.
99% zeker dat het bladgoud was met daaronder wat roest. Al kan terugdenken aan een relatie en dan vooral de goede momenten nostalgisch werken. Je ziet dan alles door een roze bril.

Denk vooral aan de momenten waarom het helemaal niks meer is en kijk dan vooruit. Dat helpt hier dan toch vooral.

Vraag me toch ook af waarom dat sommige personen blijven hangen in je hoofd terwijl het niets is geworden, ipv het gwn los te laten en verder te gaan.

Vraag me toch ook af waarom dat sommige personen blijven hangen in je hoofd terwijl het niets is geworden, ipv het gwn los te laten en verder te gaan.
Omdat je geen robot bent en mensen soms gewoon leuk kan vinden? Niet gemakkelijk hoor, wanneer jij iemand fantastisch vindt en dat niet wederzijds blijkt te zijn.

Na een tijdje single te zijn toch ook maar eens Feeld geïnstalleerd, zonder al te veel verwachtingen. Relatief weinig profielen in de dichte buurt, maar als ik de afstand wat vergroot geraak ik wel tot in een aantal grootsteden. Na een paar dagen zonder al te veel succes ineens gematched met een koppel dat op zoek was naar extra mannen voor een leuke avond. Aangezien je maar één keer leeft toch beslist om te gaan, en moet zeggen dat het wel heel leuk was. In 't begin wat wennen, maar overall een zeer interessante avond haha. Paar dagen erna stuurde de dame in kwestie me dat ze een goeie klik had met mij, en heb ik haar ook nog eens solo ontmoet. Bizarre week. :unsure:

Ooh, dat is wel top.

Ik zat vroeger ook op Feeld, maar nooit een match gehad

Ik ook niet veel, hoor. Denk dat ik wat geluk had, dat koppel in kwestie had een subscription lopen waarmee ze likes kunnen zien, en had wat geluk dat er last-minute volk had afgezegd voor die avond en ze dus relatief snel iemand nieuw zochten. Voor de rest hier een daar een match, maar 't is toch geen overrompeling (zoals dat bij quasi elke dating app voor 'gewone' mannen het geval is zeker).

Hier en daar een match vind ik nog steeds bovengemiddeld.

Naar mijn gevoel was dit de moeilijkste app om tot een match te komen.

Terug
Bovenaan