Het grote BeyondGaming Dating topic

Ja lap, had eventjes hoop want had een match maar ze heeft geen bericht gestuurd binnen de tijdslimiet. Deze is me spijtig genoeg ontglipt.

En we wachten dus opnieuw enkele maandjes op de volgende match...

Ja lap, had eventjes hoop want had een match maar ze heeft geen bericht gestuurd binnen de tijdslimiet. Deze is me spijtig genoeg ontglipt.

En we wachten dus opnieuw enkele maandjes op de volgende match...
Boys, nogmaals. Ik kan echt niet geloven dat jullie zo´n gedrochten zijn. Zorg eens voor betere foto´s en ga niet voor de cliché sport/met de hond/met de vrienden/in de fitness.
En verwijder de app en installeer een nieuwe/andere.

Hier morgen nog eens een Breeze date die drie weken geleden al gepland is, maar na mijn laatste ervaringen is de goesting eigenlijk nog altijd niet terug.

Bumble is wat stilgevallen, met ´maar´ 3 matches op een week tijd. Waarvan 1tje veel te jong (wel heel knap, maar onder mijne grens), 1tje met een heel louche profiel (Travel modus vibe zonder travel modus) en 1 super knappe maar wel 8 jaar ouder. Na mijn date morgen gaan de apps er hier even af, de goesting is even over :unsure:

Boys, nogmaals. Ik kan echt niet geloven dat jullie zo´n gedrochten zijn. Zorg eens voor betere foto´s en ga niet voor de cliché sport/met de hond/met de vrienden/in de fitness.

Bwa ik moet eerlijk zijn, als ik minder selectief ben dan heb ik wel met regelmaat een paar matches hoor...

Maar het 'probleem' is dat mijn ex waar ik 10 jaar mee samen ben geweest een stuk 'out of my league' was. En mijn vriendinnetjes daarvoor waren ook altijd te hoog gegrepen voor mij qua uiterlijk.

Dat klinkt nu héél oppervlakkig van mezelf en ik weet niet goed hoe ik het moet formuleren, maar ik voel me enkel aangetrokken tot aantrekkelijke vrouwen (duh 🤡) ... en daar ligt nu net het probleem. Ik ben 'afgetakeld' door wat fysieke problemen de laatste 5 jaar, maar mijn mentale 'standaard' is niet mee naar beneden gegaan.

Ik weet niet hoe ik dat evenwicht terug moet herstellen :)

Hier morgen nog eens een Breeze date die drie weken geleden al gepland is, maar na mijn laatste ervaringen is de goesting eigenlijk nog altijd niet terug.

Bumble is wat stilgevallen, met ´maar´ 3 matches op een week tijd. Waarvan 1tje veel te jong (wel heel knap, maar onder mijne grens), 1tje met een heel louche profiel (Travel modus vibe zonder travel modus) en 1 super knappe maar wel 8 jaar ouder. Na mijn date morgen gaan de apps er hier even af, de goesting is even over :unsure:

Toch is het zo :rofl:
Ik zie eruit als een super nerd, met brilletjes en zijstreep en ook nog eens diepe inhammen.

En het is niet dat ik super selectief ben. Ik denk dat ik meer dan 9 op de 10 naar rechts swipe.

Maar als jij (als man) 3 matches per week hebt, dan zit jij echt in de absolute top.

Bwa ik moet eerlijk zijn, als ik minder selectief ben dan heb ik wel met regelmaat een paar matches hoor...

Maar het 'probleem' is dat mijn ex waar ik 10 jaar mee samen ben geweest een stuk 'out of my league' was. En mijn vriendinnetjes daarvoor waren ook altijd te hoog gegrepen voor mij qua uiterlijk.

Dat klinkt nu héél oppervlakkig van mezelf en ik weet niet goed hoe ik het moet formuleren, maar ik voel me enkel aangetrokken tot aantrekkelijke vrouwen (duh 🤡) ... en daar ligt nu net het probleem. Ik ben 'afgetakeld' door wat fysieke problemen de laatste 5 jaar, maar mijn mentale 'standaard' is niet mee naar beneden gegaan.

Out of your league?

Waarom kozen ze dan voor jou? Ik denk dat je jezelf een beetje onderschat. ;)

Na een dikke maand en een half en 5 matches op dating apps, heb ik volgende week 2 dates.
1 iemand niet via een dating app (een stagiaire van vroeger bij ons op't werk waar ik héél goe mee overeenkwam en die ik vorige week random heb gestuurd) en 1 iemand die wel een match was (ook de enige deftige match tot nu toe).

Na dat de match akkoord was om af te spreken liet ze dan uiteindelijk wel weten dat ze nog maar 2 weken uit elkaar is na een relatie van 7 jaar en dat ze eig nog niet op zoek is naar een relatie (alhoewel dat wel bij haar profiel stond).
Ma bon, dat zal dan mijn 2e date in heel mijn leven zijn (en eerste was bijna 10j geleden), dus is mss wel handig als oefening en dat er geen echte verwachtingen zijn en maakt mij hopelijk wat losser voor de date met de ex-stagiaire waar ik wel naar uit kijk.

Op zich niets mis met bepaalde standaarden te hebben waar je zelf mss niet aan voldoet. Iemand die daaraan voldoet heeft mss andere standaarden waar jij zelf ook aan voldoet.
Het kan natuurlijk wel zijn dat je jezelf het moeilijker maakt of dat je de lat inderdaad zó hoog legt dat er maar 1% voldoet en dan zal de kans héél klein zijn dat je een match vindt.

Als je zelf dat evenwicht wil herstellen zou ik gwn eens beginnen met bij iedereen die je tegenkomt op te lijsten wat je wél aanspreekt. Dat zal dan mss minder over het uiterlijk gaan: zelfde interesses, leuke bio, leuke outfit, niet mijn ding maar wel mooie glimlach. 1 dingetje is al genoeg (en je hoeft daarvoor niet naar rechts te swipen natuurlijk)
Denk niet dat je iets kan doen dat uw standaard plots omlaag gaat brengen maar denk dat je op termijn veel sneller dingen gaat zien die je anders zou negeren omdat ze niet voldoen aan jouw eisen. Dan ga je wel iemand tegenkomen die mss niet aan jouw huidige standaard voldoet maar waar je merkt dat er toch wel veel dingen zijn die je aanspreken en dat je die persoon dan toch een kans wil geven.

Out of your league?

Waarom kozen ze dan voor jou? Ik denk dat je jezelf een beetje onderschat. ;)

Ik heb de laatste 5 jaar door een resem fysieke (en daardoor mentale) issues veel pijn gehad en zeer veel slechte nachten gehad. Dat weegt op iemand en dat zie je ondertussen ook echt in mijn gezicht. De laatste 5 jaar, samen met haarverlies, hebben echt voor 15 jaar geteld bij mij :p

Ik werk er hard aan om dat terug beter te maken, maar het is niet eenvoudig.

Op zich niets mis met bepaalde standaarden te hebben waar je zelf mss niet aan voldoet. Iemand die daaraan voldoet heeft mss andere standaarden waar jij zelf ook aan voldoet.
Het kan natuurlijk wel zijn dat je jezelf het moeilijker maakt of dat je de lat inderdaad zó hoog legt dat er maar 1% voldoet en dan zal de kans héél klein zijn dat je een match vindt.

Als je zelf dat evenwicht wil herstellen zou ik gwn eens beginnen met bij iedereen die je tegenkomt op te lijsten wat je wél aanspreekt. Dat zal dan mss minder over het uiterlijk gaan: zelfde interesses, leuke bio, leuke outfit, niet mijn ding maar wel mooie glimlach. 1 dingetje is al genoeg (en je hoeft daarvoor niet naar rechts te swipen natuurlijk)
Denk niet dat je iets kan doen dat uw standaard plots omlaag gaat brengen maar denk dat je op termijn veel sneller dingen gaat zien die je anders zou negeren omdat ze niet voldoen aan jouw eisen. Dan ga je wel iemand tegenkomen die mss niet aan jouw huidige standaard voldoet maar waar je merkt dat er toch wel veel dingen zijn die je aanspreken en dat je die persoon dan toch een kans wil geven.

Goeie tips, thx!

Ik vind het gewoon zo moeilijk om die vrouwen dan aantrekkelijk te vinden. Objectief weet ik dat zij waarschijnlijk voldoende prachtige kwaliteiten hebben, maar als ik me niet aangetrokken voel dan blokkeert me dat op één of andere manier.

Het ís al de tweede account hier, volledig andere gsm nummer, mailadres, ..., dus zeker geen link meer met de vorige account.
Bumble, Tinder, Happn, Breeze, ... gewoon 0 likes, en dus ook geen matches.
Dus dat betekent niet alleen dat diegene die ik leuk vind, niet terugliken - maar ook de 'gedrochten' (om de term van hierboven te gebruiken) evenmin een like geven.
Zeer goed voor het zelfvertrouwen dit allemaal.

Mja, kijk, dan heb je weldegelijk kansen. Het is misschien op papier uw goesting niet, maar wie zegt dat het in het echt niet kan klikken?

et ís al de tweede account hier, volledig andere gsm nummer, mailadres, ..., dus zeker geen link meer met de vorige account.
Bumble, Tinder, Happn, Breeze, ... gewoon 0 likes, en dus ook geen matches.
Dus dat betekent niet alleen dat diegene die ik leuk vind, niet terugliken - maar ook de 'gedrochten' (om de term van hierboven te gebruiken) evenmin een like geven.
Zeer goed voor het zelfvertrouwen dit allemaal.
Ik zou er niet teveel waarde aan hechten. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, ik spreek uit ervaring, maar er zit natuurlijk een heel algoritme achter dat u zo lang mogelijk op de app moet houden.

Ik ben wel eens met Jisper hier:
Ik kan echt niet geloven dat jullie zo´n gedrochten zijn.
ik neem aan dat de meeste mensen hier er wel "normaal" uit zien en dat het aantal likes/matches minder te maken heeft met hoe je er uit ziet of wat er in u bio staat en meer met het overtuigen om er geld in te steken in de hoop toch wat likes te krijgen.

Denk dan wel dat dit:
Zorg eens voor betere foto´s en ga niet voor de cliché sport/met de hond/met de vrienden/in de fitness.
minder belangrijk is dan we denken. Denk nu niet dat iemand links gaat swipen op iemand dat ze aantrekkelijk vinden omdat die op de foto staat met z'n hond. Ik zie toch ook cliché foto's bij 80% van de vrouwen

minder belangrijk is dan we denken. Denk nu niet dat iemand links gaat swipen op iemand dat ze aantrekkelijk vinden omdat die op de foto staat met z'n hond. Ik zie toch ook cliché foto's bij 80% van de vrouwen
Het gaat hem dan meer over de kwaliteit van de foto. Een selfie met u gsm of een deftig zelfportret met een DSLR genomen. Toch een wereld van verschil. Dat hoeft heus niet zo moeilijk te zijn. Statiefje mee naar het bos ofzo. Vraag aan iemand ergens om een foto van u te nemen 🤷‍♂️

Waarom match je die als ze te jong, te oud, te louche zijn?

Ik moet toegeven dat ik niet direct naar leeftijd kijk als ik aan´t swipen ben. Alle aantrekkelijke foto´s swipe ik naar rechts, en als´t een match is lees ik de profiel is tegoei.
In Bumble stel je toch ook een leeftijdsgrens in? Ik vermoed dat hij ook dat bedoelt. Het is wel een beetje contradictorisch om te zeggen dat een redelijk aantal matches krijgen niet moeilijk is, en er dan drie te hebben die infeite geen match zouden zijn moest je op voorhand ze goed hebben bekeken.

In Bumble stel je toch ook een leeftijdsgrens in? Ik vermoed dat hij ook dat bedoelt. Het is wel een beetje contradictorisch om te zeggen dat een redelijk aantal matches krijgen niet moeilijk is, en er dan drie te hebben die infeite geen match zouden zijn moest je op voorhand ze goed hebben bekeken.
Dit dus. Op die manier hebben we allemaal wel wat matches.

Ik zie eruit als een super nerd, met brilletjes en zijstreep en ook nog eens diepe inhammen.
Indien dit je stoort, eens vragen aan je kapper voor een andere haarsnit? Je opticien voor een stijlvol montuur?

Dit lijken mij dingen die los staan van je algemene uiterlijk.

Geen leeftijdsgrens ingesteld hier, ik gebruik die apps ook nooit langer dan 3/4 weken. En dan nog, ik zie wel wat er op mij af komt.
18+ is toch niet te jong indien een match ?
Klopt, maar om in bed te duiken met een 21-jarige voel ik me nu wel niet zo comfortabel meer. Zelf ben ik er 29, en onlangs een date gehad met eentje van 25. Vond ik achteraf gezien toch ook wel jong hoor (of komt toch zo over).

Ik krijg ofwel matches die ´te jong´ zijn en duidelijk niks serieus zoeken (en ik wel op dit moment) ofwel matches die ´te oud´ zijn en naar mijn aanvoelen eerder een spermadonor zoeken dan een stabiele relatie. Mijn leeftijdsgenoten blijken wat afwezig te zijn.

Terug
Bovenaan