Het grote BeyondGaming Dating topic

Dat is wat ze zeggen.
´het is heel leuk, maar ik weet even niet wat ik wil´ = ´ik voel geen klik/vind u niet leuk´
Meeste mensen durven gewoon niet direct communiceren.
Ja, maar dan vraag ik me af waarom de afspraak wel zo leuk is/er zoveel gelachen is. Er zijn wel degelijk dates waarbij je direct merkt dat het niet klikt, maar dat was bij de laatste nu niet het geval. Ofwel ben ik veel slechter in mensen te lezen dan ik dacht, dat kan ook!

Ja, maar dan vraag ik me af waarom de afspraak wel zo leuk is/er zoveel gelachen is. Er zijn wel degelijk dates waarbij je direct merkt dat het niet klikt, maar dat was bij de laatste nu niet het geval. Ofwel ben ik veel slechter in mensen te lezen dan ik dacht, dat kan ook!

Mss wel een vriendschappelijke klik, maar geen sexuele ?

Dat betekent allemaal niet veel.
Veel mensen lachen en vinden dingen "leuk" uit sociale verwachtingen/conventies.

Als iemand u echt leuk vindt dan gaan ze niet zo ambigu zijn.

Ik ernaar ook best veel van zulke zaken. Tja, ik vermoed idd wat Nesjamag zeg dat ze ons grofweg niet seksueel zouden willen, los van de sociale klik. Uiteindelijk is dat wat een partner onderscheidt van een vriend; seksuele contact.

Ik ernaar ook best veel van zulke zaken. Tja, ik vermoed idd wat Nesjamag zeg dat ze ons grofweg niet seksueel zouden willen, los van de sociale klik. Uiteindelijk is dat wat een partner onderscheidt van een vriend; seksuele contact.

Uhm, er zijn wel wat meer zaken die een partner onderscheiden van een vriend(in)…

Uhm, er zijn wel wat meer zaken die een partner onderscheiden van een vriend(in)…
Met een vriend of vriendin wilt ik geen seks hebben, omdat die fysieke, seksuele aantrekkingskracht ontbreekt. Dat is iets wat het rationele overstijgt, wat meer draait om een gevoel. Ik ga niet daten met een onbekende waar ik al superrationeel op voorhand in zou staan.
Ik vond ook wel dames leuk en tof, maar waar geen seksuele aantrekkingskracht van uit ging. Dan ga ik er ook niet meer verder.

Emotionele verbinding bijvoorbeeld, maar ook bijvoorbeeld zorg dragen voor elkaar, in een emotionele betekenis.
Een vertrouwenspersoon, een zielsverwant, een steun, ... - allemaal zaken die uiteindelijk leiden tot een oprechte en betekenisvolle liefde, passie en tederheid.
Misschien bekijk ik het wat idealistisch, maar ik zie toch heel wat koppels die daar weldegelijk in slagen (en ook veel niet).

Als iemand u echt leuk vindt dan gaan ze niet zo ambigu zijn.
Hangt er van af. Ben al een tijdje berichten aan het uitwisselen met iemand die ik irl ken en ontmoet heb, en ondanks ik haar fantastisch vind en misschien wel de meest liefste en knappe vrouw op aarde, weet ik niet of ze op basis van mijn berichten eigenlijk doorheeft dat ik haar zo graag mag.

Emotionele verbinding bijvoorbeeld, maar ook bijvoorbeeld zorg dragen voor elkaar, in een emotionele betekenis.
Een vertrouwenspersoon, een zielsverwant, een steun, ... - allemaal zaken die uiteindelijk leiden tot een oprechte en betekenisvolle liefde, passie en tederheid.
Misschien bekijk ik het wat idealistisch, maar ik zie toch heel wat koppels die daar weldegelijk in slagen (en ook veel niet).
Goh daar zoek ik ook wel naar in goede vrienden, maar misschien zijn ik en de boys gewoon wat te close :sneaky: .

Wat is jullie ervaring met het nemen van een abonnement op het aantal extra matches?

Ik krijg al heel lang geen likes meer, dus besloot vorige week een maandabonnement te nemen op Bumble.
Nu, een weekje later, heb ik nog geen enkele like gekregen.

:rofl:

Oke, ik zie eruit als een nerd en ben niet echt knap, maar had toch verwacht dat het algoritme me een dienst kon bewijzen als ik centen op tafel leg.

Wat is jullie ervaring met het nemen van een abonnement op het aantal extra matches?

Ik krijg al heel lang geen likes meer, dus besloot vorige week een maandabonnement te nemen op Bumble.
Nu, een weekje later, heb ik nog geen enkele like gekregen.

:rofl:

Oke, ik zie eruit als een nerd en ben niet echt knap, maar had toch verwacht dat het algoritme me een dienst kon bewijzen als ik centen op tafel leg.
Op een bepaald moment is de vijver in uw buurt ook gewoon op natuurlijk.

Als je dan toch iets wil kopen, koop dan van die superswipes.
Sommige vrouwen zijn daar gevoelig aan, naar 't schijnt.

Die abonnementen om je likes te kunnen zien of in de spotlight te staan, is gewoon geldklopperij.

Nu, ik kreeg paar dagen geleden opeens 10 gratis superswipes bij Bumble, maar moest ze wel binnen het uur op gebruiken.
Uiteindelijk wel gedaan, maar blijkbaar niet de gevoelige vrouwen gekozen, want 0 resultaat.

Als je dan toch iets wil kopen, koop dan van die superswipes.
Sommige vrouwen zijn daar gevoelig aan, naar 't schijnt.

Die abonnementen om je likes te kunnen zien of in de spotlight te staan, is gewoon geldklopperij.

Nu, ik kreeg paar dagen geleden opeens 10 gratis superswipes bij Bumble, maar moest ze wel binnen het uur op gebruiken.
Uiteindelijk wel gedaan, maar blijkbaar niet de gevoelige vrouwen gekozen, want 0 resultaat.
Ben je toch op een of andere manier genaaid als je er koopt.

Terug
Bovenaan