Green Mamba
Well-known member
Kom eens van onder je steen.
In een deftige stad zoals Brussel bestaat dit al jaren![]()

Volgens de website dus:
Antwerpen
Brugge
Brussel
Gent
Hasselt
Leuven
Toch al goed vertegenwoordigd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kom eens van onder je steen.
In een deftige stad zoals Brussel bestaat dit al jaren![]()
Welkom tot de fantastische wereld van het datenHier ook nog eens een datingapp geïnstalleerd, voor het eerst sinds lang. Daar waar vroeger Tinder the way to go was nu toch geopteerd voor Bumble. Het valt me wel meteen terug op dat vrouwen eigenlijk totaal geen moeite hoeven te doen in het online datinglandschap, want behalve een begroeting wordt er toch niet echt vaak op een interessante manier een gesprek gestart. Om daarna dan ook nooit meer te antwoorden op een bericht van mijn kant (nochtans een pak interessanter dan 'Hallo', maar bon).
Je comment is een stuk interessanter als we ook jouw leeftijd mogen wetenGisteren een date gehad met een 28jarige.
Refreshing.
Je comment is een stuk interessanter als we ook jouw leeftijd mogen weten![]()
En wat was er zo refreshing aan?
Genieten van reizen en alles doen wat je wilt nu je nog geen kinderen hebt!Wat hebt ge aan werken en het geld als het toch maar om alleen te blijven is?
Waarom zou je matchen met iemand als je er dan geen date mee wilt of niet mee wil afspreken?En ja, Breeze heb ik ook al geprobeerd, een stuk of 8-10 maar ik kan nu niet kijken gezien m'n account is geblokkeerd vanwege het cancellen van een date + het niet betalen van een match (soms echt een dwingende tot dreigende app.
En wat was er zo refreshing aan?
Koude douche misschien?
Haha man man.En wat was er zo refreshing aan?
Koude douche misschien?
Was een flauw mopje, ik ben echt oprecht benieuwd naar wat er zo refreshing is aan daten met een 28-jarige.Haha man man.
Wat een zure mensen op deze site,
En euuhm, welke job doet gij precies?Hier af en toe zwoele temptation island blikken als ik bij klanten kom, die zwoele blikken naar mekaar, oh, die verbeelding van wat ik wel allemaal zou durven doen om die ene of die andere binnen te halen, maar neen, ik blijf braaf en onbeschikbaar gezien ik een relatie heb. Het steekt soms, de verleiding is groot, het gras lijkt groener... Maar vertrouwen en echte liefde is als een onbreekbare ketting, jawel. Soms.
Verdeler Coca cola light op bedrijven waarschijnlijkEn euuhm, welke job doet gij precies?![]()
Dit. Ik zit soms in een tweestrijd. Wil ik een lief? Want dan moet ik dit en dit opgeven en ik wil graag nog vanalles doen zonder mij te verantwoorden. Vorige week op Carnaval 4 mensen gemuild en da's lastig als ge een lief hebt.Genieten van reizen en alles doen wat je wilt nu je nog geen kinderen hebt!
<>Vorige week op Carnaval 4 mensen gemuild
Ge spreekt uzelf wel tegen hier.Langs de andere kant ben ik klaar om te settlen![]()
Hopelijk ni een van de verzorgers van ons bomma in ieder geval.En euuhm, welke job doet gij precies?![]()
Zeer herkenbaar haha. Ik heb al zeker 5 keer gehad dat een vrouw het gesprek begint (zoals ik hierboven al aanhaalde niet op de meest interessante manier, maar dat terzijde), ik antwoord, en er gewoon geen enkele reactie meer komt. Soms wil ik eens in hun hoofd kruipen en weten wat er allemaal gebeurt, maar ik denk dat ik er niet al te blij van ga wordenIk begrijp soms niet wat ik mis doe. Er wordt vaak gezegd: wees uzelf op chats en dates. Oké, is niet moeilijk dus dat doen we. Uiteindelijk valt het altijd wel stil en ook na pogingen tot reviving van chats blijven dat éénwoordreplys, alsof die arme vrouwen onder schot worden gehouden en moeten chatten met die duivelse hormonale mannen.
Uiteindelijk eens een leuk contact in de Bumblezee met een meisje wat haar nummer gaf zowaar en eens zelf stuurde tot zelfs wilde bellen. Oké, dat bellen was wel nieuw voor mij maar ik ging erin mee. Uiteindelijk mezelf wat geworden en sinds vrijdag gewoon radiostilte op berichten en oproepen.
Het is nu woensdag en ik ga niet achternalopen, echter weer hetzelfde.
Wat is dat toch altijd met dat ghosting?
Neen he, ik zei letterlijk<>
Ge spreekt uzelf wel tegen hier.
Ik zit soms in een tweestrijd.