En wat was er zo refreshing aan?
Koude douche misschien?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genieten van reizen en alles doen wat je wilt nu je nog geen kinderen hebt!Wat hebt ge aan werken en het geld als het toch maar om alleen te blijven is?
Waarom zou je matchen met iemand als je er dan geen date mee wilt of niet mee wil afspreken?En ja, Breeze heb ik ook al geprobeerd, een stuk of 8-10 maar ik kan nu niet kijken gezien m'n account is geblokkeerd vanwege het cancellen van een date + het niet betalen van een match (soms echt een dwingende tot dreigende app.
Koude douche misschien?
Haha man man.En wat was er zo refreshing aan?
Koude douche misschien?
Was een flauw mopje, ik ben echt oprecht benieuwd naar wat er zo refreshing is aan daten met een 28-jarige.Haha man man.
Wat een zure mensen op deze site,
En euuhm, welke job doet gij precies?Hier af en toe zwoele temptation island blikken als ik bij klanten kom, die zwoele blikken naar mekaar, oh, die verbeelding van wat ik wel allemaal zou durven doen om die ene of die andere binnen te halen, maar neen, ik blijf braaf en onbeschikbaar gezien ik een relatie heb. Het steekt soms, de verleiding is groot, het gras lijkt groener... Maar vertrouwen en echte liefde is als een onbreekbare ketting, jawel. Soms.

Verdeler Coca cola light op bedrijven waarschijnlijkEn euuhm, welke job doet gij precies?![]()
Dit. Ik zit soms in een tweestrijd. Wil ik een lief? Want dan moet ik dit en dit opgeven en ik wil graag nog vanalles doen zonder mij te verantwoorden. Vorige week op Carnaval 4 mensen gemuild en da's lastig als ge een lief hebt.Genieten van reizen en alles doen wat je wilt nu je nog geen kinderen hebt!

<>Vorige week op Carnaval 4 mensen gemuild
Ge spreekt uzelf wel tegen hier.Langs de andere kant ben ik klaar om te settlen![]()
Hopelijk ni een van de verzorgers van ons bomma in ieder geval.En euuhm, welke job doet gij precies?![]()
Zeer herkenbaar haha. Ik heb al zeker 5 keer gehad dat een vrouw het gesprek begint (zoals ik hierboven al aanhaalde niet op de meest interessante manier, maar dat terzijde), ik antwoord, en er gewoon geen enkele reactie meer komt. Soms wil ik eens in hun hoofd kruipen en weten wat er allemaal gebeurt, maar ik denk dat ik er niet al te blij van ga wordenIk begrijp soms niet wat ik mis doe. Er wordt vaak gezegd: wees uzelf op chats en dates. Oké, is niet moeilijk dus dat doen we. Uiteindelijk valt het altijd wel stil en ook na pogingen tot reviving van chats blijven dat éénwoordreplys, alsof die arme vrouwen onder schot worden gehouden en moeten chatten met die duivelse hormonale mannen.
Uiteindelijk eens een leuk contact in de Bumblezee met een meisje wat haar nummer gaf zowaar en eens zelf stuurde tot zelfs wilde bellen. Oké, dat bellen was wel nieuw voor mij maar ik ging erin mee. Uiteindelijk mezelf wat geworden en sinds vrijdag gewoon radiostilte op berichten en oproepen.
Het is nu woensdag en ik ga niet achternalopen, echter weer hetzelfde.
Wat is dat toch altijd met dat ghosting?
.Neen he, ik zei letterlijk<>
Ge spreekt uzelf wel tegen hier.
Ik zit soms in een tweestrijd.
Of nog beter. Een heel interessant gesprek hebben dat goed vlot en plots radiostilte of unmatch.Zeer herkenbaar haha. Ik heb al zeker 5 keer gehad dat een vrouw het gesprek begint (zoals ik hierboven al aanhaalde niet op de meest interessante manier, maar dat terzijde), ik antwoord, en er gewoon geen enkele reactie meer komt. Soms wil ik eens in hun hoofd kruipen en weten wat er allemaal gebeurt, maar ik denk dat ik er niet al te blij van ga worden.

Of nog beter. Een heel interessant gesprek hebben dat goed vlot en plots radiostilte of unmatch.![]()

Ik gebruik die apps door elkaar en op dat moment was ik wel redelijk bezet door de Bumble match waardoor die Breeze match op de achtergrond verdween. Bovendien moet ge ook al direct betalen terwijl er nog helemaal niks vast of geregeld heb of beter gezegd: een product uit de winkelrek wat in uw kar ligt betaalt ge toch ook pas bij de kassa?Genieten van reizen en alles doen wat je wilt nu je nog geen kinderen hebt!
Waarom zou je matchen met iemand als je er dan geen date mee wilt of niet mee wil afspreken?
Terechte ban.
Dat lijkt mij nu wel vrij inherent aan het concept van de app. Als ge het daar al van mening verschilt dan moet het inderdaad miet verbazen dat ze u daar van gaan weren want dan werkt het op den duur voor niemand meer.Ik gebruik die apps door elkaar en op dat moment was ik wel redelijk bezet door de Bumble match waardoor die Breeze match op de achtergrond verdween. Bovendien moet ge ook al direct betalen terwijl er nog helemaal niks vast of geregeld heb of beter gezegd: een product uit de winkelrek wat in uw kar ligt betaalt ge toch ook pas bij de kassa?

Da´s idd lastig, maar hangt er ook vanaf hoe vlot het chatten gaat. Maar zelfs dan nog is twee weken overbruggen wel heel lang.Bon. Wegens drukke agenda's pas 2 weken na de match wat kunnen vastleggen. Toch ergens een balansoefening van, hoeveel ga ik sturen, over wat gaan we het hebben, .... Hoe gaan jullie hiermee om? Persoonlijk ben ik van wat korter op de bal te spelen. Iets met dat niemand zijn tijd dan ligt te verdoen.