Tijdloos
Active member
Heer,Boys, even advies nodig!
Maandag uiteindelijk die afspraak gehad met de match waarbij we allebei vonden dat het een rare match was en daardoor wel wouden afspreken. Eventjes iets mee gaan drinken, was idd een hele vreemde combo maar wel een heel tof gesprek gehad waarbij we uiteindelijk ook over onze dating ervaringen hebben gebabbeld, alsook mijn negatieve van een tijdje terug. Plots gaf ze de opmerking dat ze merkte dat ik heel zelfzeker was maar van zodra het daarover ging ik heel onzeker werd, en daar heeft ze absoluut een punt.
Dag erna krijg ik op Bumble terug een bericht van een stilgevallen gesprek, wat heeft geleid tot een afspraak komende zondag. Ziet er een hele toffe uit, en zo klinkt het gesprek ook wel dus ik best positief. Maar sinds vandaag zit ik plots enorm hard met het gevoel dat ik ook eventjes geen zin heb om ´weeral´ met iemand af te spreken want mentaal ben ik de laatste (hele drukke) weken wel een beetje op.
Dus, wat zou ik doen? Afspraak verzetten, met 99% kans dat dat hierna niet meer door gaat of gewoon gaan en hopen dat ik binnen 3 dagen wel goesting heb?
Als het het moment niet is, dan is het zo. Hoe "heavy" is het momenteel? Gewoon van "Goh, niet echt goesting" of echt met tegenzin?
Bij het eerste, gewoon afwachten en potentieel toch gaan.
Bij het tweede, afzeggen.
.
.