Het grote BeyondGaming Dating topic

Boys, even advies nodig!

Maandag uiteindelijk die afspraak gehad met de match waarbij we allebei vonden dat het een rare match was en daardoor wel wouden afspreken. Eventjes iets mee gaan drinken, was idd een hele vreemde combo maar wel een heel tof gesprek gehad waarbij we uiteindelijk ook over onze dating ervaringen hebben gebabbeld, alsook mijn negatieve van een tijdje terug. Plots gaf ze de opmerking dat ze merkte dat ik heel zelfzeker was maar van zodra het daarover ging ik heel onzeker werd, en daar heeft ze absoluut een punt.

Dag erna krijg ik op Bumble terug een bericht van een stilgevallen gesprek, wat heeft geleid tot een afspraak komende zondag. Ziet er een hele toffe uit, en zo klinkt het gesprek ook wel dus ik best positief. Maar sinds vandaag zit ik plots enorm hard met het gevoel dat ik ook eventjes geen zin heb om ´weeral´ met iemand af te spreken want mentaal ben ik de laatste (hele drukke) weken wel een beetje op.

Dus, wat zou ik doen? Afspraak verzetten, met 99% kans dat dat hierna niet meer door gaat of gewoon gaan en hopen dat ik binnen 3 dagen wel goesting heb?
Heer,

Als het het moment niet is, dan is het zo. Hoe "heavy" is het momenteel? Gewoon van "Goh, niet echt goesting" of echt met tegenzin?

Bij het eerste, gewoon afwachten en potentieel toch gaan.
Bij het tweede, afzeggen.

Heer,

Als het het moment niet is, dan is het zo. Hoe "heavy" is het momenteel? Gewoon van "Goh, niet echt goesting" of echt met tegenzin?

Bij het eerste, gewoon afwachten en potentieel toch gaan.
Bij het tweede, afzeggen.
´Goh, niet echt goesting´. Drukke planning icm te veel dates de voorbije tijd.

Maar, het is wel diene 1% die er (voor mij) interessant uit ziet. Op een andere moment zou ik een gat in de lucht springen.

´Goh, niet echt goesting´. Drukke planning icm te veel dates de voorbije tijd.

Maar, het is wel diene 1% die er (voor mij) interessant uit ziet. Op een andere moment zou ik een gat in de lucht springen.
Mss ipv het als een date te zien, er meer naar kijken als eens uit de dagelijkse sleur zijn? Ideaal dat je daar dan een of andere activiteit (museum, sportactiviteit, een of andere bezienswaardigheid bezoeken, een meer onbekende stad gaan ontdekken, een brouwerijbezoek.... eender wat je toch nog graag ne keer zou doen) aan kan koppelen, zodat je een makkelijk startgesprek hebt, waarbij je niet moet nadenken over de juiste vragen stellen, jezelf 'verkopen'....
Als ze de juiste persoon is, gaat dat vanzelf wel evolueren. Is ze dat niet, dan heb je normaal toch een leuke activiteit gedaan, waardoor je toch even hebt kunnen ontspannen. En is er weinig klik, heb je niet de druk van een gesprek op gang te moeten houden, omdat je meer te doen hebt dan naar je glas staren.

Boys, even advies nodig!

Maandag uiteindelijk die afspraak gehad met de match waarbij we allebei vonden dat het een rare match was en daardoor wel wouden afspreken. Eventjes iets mee gaan drinken, was idd een hele vreemde combo maar wel een heel tof gesprek gehad waarbij we uiteindelijk ook over onze dating ervaringen hebben gebabbeld, alsook mijn negatieve van een tijdje terug. Plots gaf ze de opmerking dat ze merkte dat ik heel zelfzeker was maar van zodra het daarover ging ik heel onzeker werd, en daar heeft ze absoluut een punt.

Dag erna krijg ik op Bumble terug een bericht van een stilgevallen gesprek, wat heeft geleid tot een afspraak komende zondag. Ziet er een hele toffe uit, en zo klinkt het gesprek ook wel dus ik best positief. Maar sinds vandaag zit ik plots enorm hard met het gevoel dat ik ook eventjes geen zin heb om ´weeral´ met iemand af te spreken want mentaal ben ik de laatste (hele drukke) weken wel een beetje op.

Dus, wat zou ik doen? Afspraak verzetten, met 99% kans dat dat hierna niet meer door gaat of gewoon gaan en hopen dat ik binnen 3 dagen wel goesting heb?
Toen ik halfweg uw bericht was, had ik al het gevoel dat het voor jou misschien niet het meest optimale moment is, wat je dan een paar zinnen verder ergens bevestigt.

Misschien voor jezelf even afvragen of je op dit moment bereid bent om een engagement aan te gaan, dan wel eerder op zoek bent naar een verzetje.
Het één is niet beter of slechter dan het andere, maar voor de overkant is het wel goed dat je daarin duidelijkheid kan scheppen (en voor jezelf ook).

Na mijn fiasco van een vorige date waar ik een lege stoel tegenkwam na mijn uit de hand gelopen toiletbezoek zondag nog eens een date gehad via Breeze.

Breeze is op zich is ook niet waterdicht. Het locatiecafé had de date niet bevestigd dus hoppakee gratis drankske en reservering weg ermee.

Enfin, de date zelf liep wel heel goed. Ik zag haar gezicht veranderen toen ik aangaf een kinderwens te hebben, terug thuis woon uit spaaroverwegingen en een heel goede relatie met mijn ouders heb.
Contrast kon eigenlijk niet groter.

Toch vind ik dat ge erlangs moet kunnen kijken en we hadden wel een fijne klik + het was een knappe zonder meer. Uiteindelijk blokte ze het af gezien ze pas een jaar uit haar relatie is, ik heel serieus in het leven sta en ze mensen wil ontmoeten.

Kan ik mee leven, maar mensen ontmoeten via daten, dat is mij iets nieuws ^^.

Kan ik mee leven, maar mensen ontmoeten via daten, dat is mij iets nieuws ^^.
Jaren geleden voor mij nochtans de hoofdreden om op tinder te gaan.
Ik was enkele jaren (gelukkig) single maar wat vastgeroest in mijn uitgaansleven. Elke week met dezelfde mensen naar dezelfde café omdat ik gewoon quasi niemand anders kende om eens mee buiten te komen. Bewust dus mensen gaan zoeken van andere gemeentes om mezelf wat te verplichten om eens ergens anders naartoe te gaan.

Stond ook in mijn bio trouwens. Het is half mislukt omdat ik met mijn eerste match 4 jaar samen ben geweest, maar ik ben er ook wel mee op andere plaatsen gekomen en heb, via haar dan, wel mensen leren kennen die ik nu soms nog zie.

Op Bumble is er ook een mogelijkheid om vriendschap te zoeken i.p.v. relatie al vermoed ik dat het hier in België weinig gebruikt wordt.

Op Bumble is er ook een mogelijkheid om vriendschap te zoeken i.p.v. relatie al vermoed ik dat het hier in België weinig gebruikt wordt.
Ik heb dat eens geprobeerd en kwam toen idd bijna uitsluitend profielen tegen van expats die hier een sociaal netwerk probeerden op te starten.

Jaren geleden voor mij nochtans de hoofdreden om op tinder te gaan.
Ik was enkele jaren (gelukkig) single maar wat vastgeroest in mijn uitgaansleven. Elke week met dezelfde mensen naar dezelfde café omdat ik gewoon quasi niemand anders kende om eens mee buiten te komen. Bewust dus mensen gaan zoeken van andere gemeentes om mezelf wat te verplichten om eens ergens anders naartoe te gaan.

Stond ook in mijn bio trouwens. Het is half mislukt omdat ik met mijn eerste match 4 jaar samen ben geweest, maar ik ben er ook wel mee op andere plaatsen gekomen en heb, via haar dan, wel mensen leren kennen die ik nu soms nog zie.
Mijn collega gebruikte eveneens Tinder om mensen te leren kennen. Ze had het plan om als Portugese tijdelijk in België te werken. Ze hoopte via Tinder hier wat mensen te leren kennen, vooral omdat ze vanuit haar eenzaamheid belachelijk veel uren klopte. Ze is echter ook onverwacht in een relatie gesukkeld, intussen is hun huisje tuintje kindjes verhaal compleet 🥰 .

Mijn collega gebruikte eveneens Tinder om mensen te leren kennen. Ze had het plan om als Portugese tijdelijk in België te werken. Ze hoopte via Tinder hier wat mensen te leren kennen, vooral omdat ze vanuit haar eenzaamheid belachelijk veel uren klopte. Ze is echter ook onverwacht in een relatie gesukkeld, intussen is hun huisje tuintje kindjes verhaal compleet 🥰 .

Erg voor haar dat het dan zo moet lopen.

Hopelijk sukkelt ze eruit zonder veel erg.

Ik had het omgekeerde voor. Ik zat toen ik in Canada was ook op Tinder om te daten, maar bij een eerste date met een match al direct door dat dit niet verder zou gaan. Dat was grappig genoeg met een Belg waarmee ik nu nog steeds goed bevriend ben. Ik heb ook ooit wel eens Bumble geprobeerd als vriendschappen maar vond dat nog veel moeilijker dan daten, ik had totaal geen idee wat ik van een vriendschap en die persoon en die ontmoetingen verwachtte.

hier mijn verhaal in het kort (enfin kort)
46 jarige man, gans mijn leven single uit keuze.
zo'n 2 jaar geleden toch plots behoefte beginnen krijgen naar een relatie/partner en besloten om op zoek te gaan.

1.5 jaar zitten swipen op zowat alle apps in de leeftijdscategorie 35-48 zonder enig succes (het aantal matches zijn op 2 handen te tellen en daarvan zijn er maar 2 tussen waarmee een gesprek ontstaan was)
in september dan maar besloten om te stoppen hiermee en nog 1 laatste maal swipen op Tinder maar dan nu zonder leeftijdsrestricties (meer uit nieuwsgierigheid dan iets anders)

tot mijn verbazing een match met een vrouw van 26. ok, een bot dus of scam dacht ik. toch besloten om een bericht te sturen en tot mijn verbazing ontspint er zich direct een heel goed gesprek tussen ons.
na 2 dagen intens chatten dan toch maar gevraagd om eens af te spreken want ik vertrouwde het nog altijd niet en wou ook mijn tijd niet verspillen.
en gek genoeg was ze enthousiast en zijn we nog dezelfde avond iets gaan drinken.

het bleek dus daadwerkelijk wel de dame te zijn van het profiel en het werd ook irl een heel leuk gesprek.
algauw volgenden nog meerdere dates en het was duidelijk dat er een grote aantrekking was tussen ons. de dates werden al vlug veel intenser en ook op intiem gebied was er een enorme klik.

na zo'n 2-tal maanden daten begon het leeftijdsverschil toch een rol te spelen bij haar (wat ze initieel nooit gedacht had)
nu was dit niet zo'n probleem maar naar de toekomst (binnen 20-30 jaar) toe wel.

dat is natuurlijk begrijpelijk en dan beslist om gewoon verder vriendschappelijk contact te houden.
de komende 2 maanden hadden we enkel maar vriendschappelijk contact maar nog altijd heel intens dagelijks chatten en regelmatig afspreken met elkaar.

tot begin dit jaar het duidelijk was dat we alletwee duidelijk smoorverliefd zijn op elkaar en we terug begonnen zijn met daten.
Ondertussen is het heel intens aan het worden en blijft ze hier soms ook slapen.

Straks komt ze toe voor een romantisch Valentijnsweekend (vanavond op restaurant lekker gaan eten en dan morgen naar Brussel op hotel om naar het Bright festival te gaan)

anyway : fingers crossed dat het mag blijven duren.

zo'n 2 jaar geleden toch plots behoefte beginnen krijgen naar een relatie/partner en besloten om op zoek te gaan.

1.5 jaar zitten swipen op zowat alle apps in de leeftijdscategorie 35-48 zonder enig succes (het aantal matches zijn op 2 handen te tellen en daarvan zijn er maar 2 tussen waarmee een gesprek ontstaan was)
in september dan maar besloten om te stoppen hiermee en nog 1 laatste maal swipen op Tinder maar dan nu zonder leeftijdsrestricties (meer uit nieuwsgierigheid dan iets anders)

tot mijn verbazing een match met een vrouw van 26. ok, een bot dus of scam dacht ik. toch besloten om een bericht te sturen en tot mijn verbazing ontspint er zich direct een heel goed gesprek tussen ons.
na 2 dagen intens chatten dan toch maar gevraagd om eens af te spreken want ik vertrouwde het nog altijd niet en wou ook mijn tijd niet verspillen.
en gek genoeg was ze enthousiast en zijn we nog dezelfde avond iets gaan drinken.

het bleek dus daadwerkelijk wel de dame te zijn van het profiel en het werd ook irl een heel leuk gesprek.
algauw volgenden nog meerdere dates en het was duidelijk dat er een grote aantrekking was tussen ons. de dates werden al vlug veel intenser en ook op intiem gebied was er een enorme klik.

na zo'n 2-tal maanden daten begon het leeftijdsverschil toch een rol te spelen bij haar (wat ze initieel nooit gedacht had)
nu was dit niet zo'n probleem maar naar de toekomst (binnen 20-30 jaar) toe wel.

dat is natuurlijk begrijpelijk en dan beslist om gewoon verder vriendschappelijk contact te houden.
de komende 2 maanden hadden we enkel maar vriendschappelijk contact maar nog altijd heel intens dagelijks chatten en regelmatig afspreken met elkaar.

tot begin dit jaar het duidelijk was dat we alletwee duidelijk smoorverliefd zijn op elkaar en we terug begonnen zijn met daten.
Ondertussen is het heel intens aan het worden en blijft ze hier soms ook slapen.

Straks komt ze toe voor een romantisch Valentijnsweekend (vanavond op restaurant lekker gaan eten en dan morgen naar Brussel op hotel om naar het Bright festival te gaan)

20 jaar verschil is wel wat en je hebt zelf al ondervonden dat je dat niet zomaar kan negeren, maar als je er mee weet om te gaan ... Er zijn mensen van 50 die immatuur zijn, dus leeftijd zegt niet altijd alles.

Succes ermee!

Buurman hier is na zijn scheiding, in zijn woorden, voor een jong ding gegaan. Hij is er nu in de 80 en zij in de 60.

Mijn nicht is onlangs getrouwd met iemand die 35 jaar ouder is en is in verwachting van hun eerste kind.

Het kan dus zeker werken.

Hoe jonger jullie zelf zijn hoe meer het leeftijdsverschil doorweegt, niet?
Het leeftijdsverschil zal altijd even groot zijn en binnen 20 jaar is zij zelf ook 20 jaar ouder…

Probeer gewoon in het 'nu' te leven en niet te veel aan de toekomst te denken.
Heb zo'n koppel gekend waar de man een stuk ouder was en zijn vrouw is op relatief jonge leeftijd overleden, terwijl statistisch gezien hij diegene zou moeten geweest zijn die eerder zou sterven of eventueel zorgbehoevend zou worden.

Voor hetzelfde geld hebben die zich in hun relatie lang zorgen zitten maken omwille van dat leeftijdsverschil, terwijl niemand een glazen bol heeft en uiteindelijk dan toch totaal iets onvoorspelbaar gebeurt...

Ik heb dat eens geprobeerd en kwam toen idd bijna uitsluitend profielen tegen van expats die hier een sociaal netwerk probeerden op te starten.
Heb dat ook eens geprobeerd, maar kwam heel erg awkward over.
Ik vermoed dat bij de vriendschap-modus het profiel kan verschillen tov de date-modus (andere foto's, bio, etc...), maar had eerder de indruk dat ik naar dating-profielen zat te kijken, niet aangepast dus.

Tja, dan zit je daar te swipen op mannen in een marcelleke en een veel te grote gevangen vis... - ik kon het niet aan 🤭.
Terug naar de vrouwen voelde al een gans stuk vertrouwelijker aan...

Doeme. Net date achter de rug, verliep volgens mij best vlot al was ik wel wat zenuwachtig (net omdat het wel mijn type/soort was). Maar ze wist al tamelijk snel te zeggen dat ze het heel tof vond maar haar dating leven even op pauze wou zetten want ze wist even niet wat ze wou. Een uur ervoor vertelde ze nog hoe frustrerend het was om te daten omdat mensen niet weten wat ze willen.

Heel jammer want was eigenlijk wel een heel tof gesprek. Heb het gevoel dat dit eventjes m´n laatste date is geweest😕

Doeme. Net date achter de rug, verliep volgens mij best vlot al was ik wel wat zenuwachtig (net omdat het wel mijn type/soort was). Maar ze wist al tamelijk snel te zeggen dat ze het heel tof vond maar haar dating leven even op pauze wou zetten want ze wist even niet wat ze wou. Een uur ervoor vertelde ze nog hoe frustrerend het was om te daten omdat mensen niet weten wat ze willen.

Heel jammer want was eigenlijk wel een heel tof gesprek. Heb het gevoel dat dit eventjes m´n laatste date is geweest😕
Bon, mijn conclusie van de avond is dat het heel frustrerend begint te worden dat mijn dates zo leuk zijn maar er niks van komt. Ik zou liever hebben dat ik hoor ´ik voel geen klik/vind u niet leuk´ dan ´het is heel leuk, maar ik weet even niet wat ik wil´. Begint echt een rode draad te worden.

En dan: gisteren gaan slapen met een teleurstelling en 0 matches op overschot. Zo net opgestaan en 1 Breeze en 3 Bumble matches :unsure:

Die Bumble matches zien er niks uit, die Breeze date ziet er wel een coole uit maar heb wel even echt geen zin. Nog een rode draad in mijn ervaringen is dat mijn laatste 4/5 dates allemaal psycholoog, psychiater, psychotherapeut waren. Ik heb er in mijn professioneel leven al vreemde ervaringen mee maar bij het daten is het nog vreemder precies.

Ik zou liever hebben dat ik hoor ´ik voel geen klik/vind u niet leuk´ dan ´het is heel leuk, maar ik weet even niet wat ik wil´.
Dat is wat ze zeggen.
´het is heel leuk, maar ik weet even niet wat ik wil´ = ´ik voel geen klik/vind u niet leuk´
Meeste mensen durven gewoon niet direct communiceren.

Terug
Bovenaan