Het grote BeyondGaming Dating topic

ik had ook al rap zoiets van wat is dat met al die grieten die van ‘reizen’ precies hun identiteit hebben gemaakt.
#wanderlust hé 🤪

Idem met interesse "wijn". Dat zegt niks, in het slechtste geval dat je een alcoholprobleem hebt. Of het moet zijn dat je een sommeliercursus hebt gedaan en u daar echt mee bezighoudt maar dan is 90% van de vrouwen op Tinder sommelier.

Na in eind 2023 mijn relatie van 8+ jaar stop te zetten heb ik nu besloten om te proberen daten. Ik zit nu een goeie maand redelijk actief bezig op 3 dating apps (Happn, Bumble en Boo) en vraag mij af wat een "normaal" aantal matches is als man? Ik heb 1 match op Happn waar ik nu net (traag) mee aan het chatten ben en 1 op Bumble die het gesprek heeft laten verlopen nadat ik eerst had gestuurd. (Daarnaast heb ik nog 2-3 likes gehad van vrouwen die mijn type niet zijn en de afstand te groot is)

Zoals door meerdere hier aangeraden op het forum, eens volledige nieuwe accounts aangemaakt op Tinder, Happn en Bumble. Nieuw profiel gelinkt aan nieuw telefoonnummer, dus volledig vanaf nul herbegonnen.

Tinder moet toch wel dé app zijn die alles uit de kast haalt om je te overtuigen een abonnement af te sluiten.
Na een paar seconden had ik zogezegd al verschillende likes, met onmiddellijk de boodschap erna om Tinder Gold te moeten kopen. Trap ik niet meer in, zoals de vorige keer.
In de twee weken die voorbij zijn intussen, ook geen likes meer bijgekomen.
Nul matches dus. Ook vrij veel fake profielen met andere intenties, heb ik de indruk.

Bumble: geen fake likes, geen gewone likes, dus tot nu toe ook geen matches.
Lijken mij allemaal correcte authentieke profielen.

Happn: geen fake likes, geen gewone likes, dus tot nu toe ook geen matches.
Profielen zijn allemaal nogal vreemd, niemand lijkt hier ook maar enige moeite te doen om een correct profiel aan te maken.

Voor het eerst Breeze ook eens geïnstalleerd: tja, slechts een paar nieuwe profielen per dag. De dag dat ik daar ooit een match krijg, lijkt mij onbestaande of we zijn 20 jaar verder...

Zoals door meerdere hier aangeraden op het forum, eens volledige nieuwe accounts aangemaakt op Tinder, Happn en Bumble. Nieuw profiel gelinkt aan nieuw telefoonnummer, dus volledig vanaf nul herbegonnen.

Tinder moet toch wel dé app zijn die alles uit de kast haalt om je te overtuigen een abonnement af te sluiten.
Na een paar seconden had ik zogezegd al verschillende likes, met onmiddellijk de boodschap erna om Tinder Gold te moeten kopen. Trap ik niet meer in, zoals de vorige keer.
Nul matches dus. Ook vrij veel fake profielen met andere intenties, heb ik de indruk.

Profielen zijn allemaal nogal vreemd, niemand lijkt hier ook maar enige moeite te doen om een correct profiel aan te maken.

Voor het eerst Breeze ook eens geïnstalleerd: tja, slechts een paar nieuwe profielen per dag. De dag dat ik daar ooit een match krijg, lijkt mij onbestaande of we zijn 20 jaar verder...

Zelfde ervaring hier, Bumble praktisch geen likes, maar de profielen zijn veel beter.

Tinder 60 likes om gold te kopen en daar zit 0,0 tussen

Tinder is idd een scam... Mijn praktijk was als volgt: nooit langer dan 3 weken gebruiken. Als je het opnieuw installeert nieuwe profiel aanmaken en een weekje wachten tot er wat likes zijn. Dan Tinder Gold kopen voor 1 weekje en uw likes checken. Eenmaal die week in gaat ga je idd geen enkele like meer krijgen, maar heb je mits wat geluk wel een paar profielen om mee te chatten. Na de week gold komen er idd terug likes, maar die zijn naar mijn aanvoelen puur om u te lokken verder te betalen en doe je dus beter niet.

Hier nu terug even op Bumble na een maand of 3, en ook betaald voor 1 week. Op een paar dagen tijd +10 matches maar precies wel niet zo veel potentieel.

Ik gebruik beide apps nooit tegelijk en probeer er voor te zorgen dat er bij herinstallatie minstens 3 maand tussen zit.

Breeze heeft hier een tijdje heel goed gewerkt, maar dat is precies ook volledig stil gevallen.

Reizen en wijn is allemaal nog dik oké, maar uitspraken à la "If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best" vind ik nog veel meer red flag.

En paarden.

Vooral paarden.

Reizen en wijn is allemaal nog dik oké, maar uitspraken à la "If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best" vind ik nog veel meer red flag.
Dat en alles dat lijkt te hinten naar een of andere onverwerkt trauma rond relaties. Zo genre: "ik hoop dat er toch nog goede mannen zijn".
En paarden.

Vooral paarden.
Ik heb het hier al vaker gezegd, dat is echt een soort subcultuur waar je liefst zelf deel van bent of interesse in hebt met zo'n potentiële partner. De mensen die ik ken met paarden, die gaan ook allemaal meteen all-in. De paardenclub als belangrijkste sociale kring, elk weekend een activiteit met het paard, ... Bij een koppel dat ik ken is de trouwfoto ook met het paard centraal tussen hen in.

Die ben ik maar zelden tegengekomen gelukkig.
En paarden.

Vooral paarden.
Dit daarentegen... Heb nog een collega gehad die in dat wereldje zat en niet verstond dat "al die schone meiskes op de manège" maar niet van 't straat geraakten. Sja...
Dat en alles dat lijkt te hinten naar een of andere onverwerkt trauma rond relaties. Zo genre: "ik hoop dat er toch nog goede mannen zijn".
Of "ik haat Tinder maar ik zal nog maar eens een poging wagen, hopelijk zijn er nu WEL goeie mannen". ⛳

Dit daarentegen... Heb nog een collega gehad die in dat wereldje zat en niet verstond dat "al die schone meiskes op de manège" maar niet van 't straat geraakten. Sja...
Als alles rond uw paard in den top 10 staat en elk weekend is de activiteit naar de manege of iets met dat paard. Ik pas daar ook wel voor. Been there, done that.

Even alles testen om dan te besluiten dat er geen goeie meer zijn. Maar Cindy heeft er toch wel deugd van gehad.
Cindy geeft alleen likes aan bad fitnessboys met tattoos in het gezicht die stijf staan van de amfetamines. Sixpack en minstens 1 meter 90 vereist. "Hij is ambetant als hij gedronken heeft maar vanbinnen heeft hij een hart van goud!"

Enkele maanden later, met een zwangere buik en een blauw oog: Cindy vraagt zich af waar al die goeie mannen gebleven zijn?

(stereotypes zijn intentioneel en met een knipoog te nemen)

Ik heb het hier al vaker gezegd, dat is echt een soort subcultuur waar je liefst zelf deel van bent of interesse in hebt met zo'n potentiële partner. De mensen die ik ken met paarden, die gaan ook allemaal meteen all-in. De paardenclub als belangrijkste sociale kring, elk weekend een activiteit met het paard, ... Bij een koppel dat ik ken is de trouwfoto ook met het paard centraal tussen hen in.
Ben ik ook eens voor uitgenodigd geweest, bleek dat ik het mis begrepen had, stond ik daar met mijn zak vol condooms mooi te blinken.

Sterke dijen wel.. >_>
Die van gewichthefsters zijn beter 🏋️‍♀️

Zijn die vele vakantiefoto's ook niet gewoon omdat je op reis nu eenmaal meer/mooiere foto's van jezelf hebt? Ik heb nu ook niet echt veel foto's van mezelf die niet ergens op een of andere trip zijn (niet dat die bruikbaar zijn met mijn resting bitch face)

Al bijna 3 jaar vrijgezel en ik zou het niet anders willen.

Wat ook vaak gebeurde op de dating apps was de bait and switch met het niet vermelden dat er al een kind is.

Al dat gepraat om er uren later pas achter te komen dat ze een kind heeft. *zucht* Met alle respect aan de mannen die stiefvader willen spelen maar daar pas ik voor.

En paarden.
Vooral paarden.
In Lokeren is dit gewoon oké, hoor.

Wat ook vaak gebeurde op de dating apps was de bait and switch met het niet vermelden dat er al een kind is.
Het omgekeerde zie je ook wel dikwijls: "mijn zoon komt op nummer één".
Ja, snap ik, uiteraard.
Maar als je het zo expliciet benoemt, als eerste zin op uw profiel, heb ik daar precies ook niet veel zin meer om een vijfde wiel aan de wagen te zijn.

Het omgekeerde zie je ook wel dikwijls: "mijn zoon komt op nummer één".
Ja, snap ik, uiteraard.
Maar als je het zo expliciet benoemt, als eerste zin op uw profiel, heb ik daar precies ook niet veel zin meer om een vijfde wiel aan de wagen te zijn.
Wel handig om uit de selectie te halen en geen tijd aan kwijt te zijn.

Terug
Bovenaan