Wat betreft het geduld te verliezen en woorden die vallen. Ik begrijp de frustratie of teleurstelling.
Maar soms hebben bepaalden echt wel even de tijd nodig.
Mocht het ooit nog eens voorvallen, onthoud dan dat zij óók jouw contactgegevens heeft. Als ze echt wel verder wil, zal ze jou in de dagen die volgen ook niet laten gaan en wel terug opnieuw contacteren.
Soms heeft een date-avond ook wat tijd nodig om te bezinken, zonder dat daaruit onmiddellijk al conclusies worden getrokken, positief of negatief.
Te meer, als je zelf echt de klik voelde, zou ik persoonlijk die andere persoon de tijd en ruimte geven.
Tenzij ze het natuurlijk volledig definitief afblokt, maar dat was hier toch niet het geval?
Neen, wat hier het geval was.
Op date 1 kussen. Date 2 in bed beland. Date 3 terug in bed beland.
Daarna, date 5 ofzo terug in bed beland, en daarna nog meer dan een uur in elkaars armen gelegen. Daarna kwam de vraag of ik wou blijven slapen, waarop mijn antwoord ja was. Ze gaf aan dat ze dat zelf niet wou (geen idee waarom ze er dan zelf om vroeg) en dat voelde wel een beetje als een afwijzing maar bon. Toen eerste gesprek gehad dat het wat voelde alsof ik werd afgewezen maar dat ik er oké mee was.
Paar dagen erna vroeg ze zelf om af te spreken, iets gaan eten, en was heel fijn. Maar wel terug eerst een gesprek gehad dat er bij haar weinig gevoelens waren en na het eten was ze zelf degene die mij begon te kussen en te knuffelen. Heel verwarrend.
Paar dagen daarna (laatste afspraak dus) was ik uitgenodigd om bij haar te gaan eten. Hele fijne avond, waar ze na een tijdje zelf begon te kussen en fysiek begon te wezen. Om daarna met de opmerking te komen ´ik wil nog even wachten om terug naar boven te gaan´.
Toen ik vroeg waarom ze dan constant fysiek werd ook al zijn er geen gevoelens kon ze me er geen antwoord op geven. Ook al was het besproken dat ik meer wou dan fwb, en ze meermaals aangaf dat ze zelf ook ergens naartoe wou groeien.
Dus idd, die blokte niks af. In tegendeel, ze was zelf degene die het initiatief nam of zo veel af te spreken. Da´s net de hele mindfuck en da´s al de tweede maal dat er zo´n situatie is. Heel de situatie deed me een beetje denken aan een oude relatie, maar de toenmalige dame was achteraf gezien bipolair
En nu ben ik dus de ´opdringerige´ omdat ik gewoon duidelijkheid wou. Vrouwen