Het grote BeyondGaming Dating topic

Maar als je keer op keer communiceert dat je het rustig aan wilt doen om een half uur later op uw schoot te zitten is nu niet echt een duidelijk signaal geven.

Misschien dat jullie de link fysiek/gevoelens gewoon anders leggen.

Voor haar doet het mss goed om wat fysieke intimiteit te hebben met iemand, zonder dat daar direct sterke gevoelens of verliefdheid bij te pas komen. Het is gewoon wat in dat moment goed voelt, een gemis invult en ok is omdat ze jou wel tof vindt.

Bij jou is die link tussen het fysieke en die gevoelens wel heel sterk. Waardoor dat voor jou meer betekent, jij dat een andere invulling geeft.

Met beide is niks mis. En je kiest dat ook niet, dat gebeurt gewoon. Je controleert je gevoel bij iets niet.
Maar als je daar heel verschillend in staat, kan dat uiteraard lastig zijn.

Ook lastig als je weet dat de andere daar veel gevoelens aan koppelt terwijl jijzelf misschien op het moment gewoon graag wel iemand in je armen hebt zonder dat daar een levenslange liefdesverklaring aan vast hangt.

Wat hebben we vandaag geleverd? Ga NIET op (Breeze) date als ge heel de dag last van uw maag hebt. Ziek is ziek, al zijt ge van de overtuiging dat het al te makkelijk een excuus is om niet te gaan.
Kon al niet erger beginnen: ik vond de horecazaak niet. Gevolg: 15 min te laat. Na m'n uit de hand gelopen toiletbezoek was mevrouw weg (en ik begrijp haar).

ik dacht dat het achteruit zou uitkomen...maar het kwam vooruit eruit. Op de WC van een horecazaak. Wc papier was bijna op.

Laatst bewerkt:
Wat hebben we vandaag geleverd? Ga NIET op (Breeze) date als ge heel de dag last van uw maag hebt. Ziek is ziek, al zijt ge van de overtuiging dat het al te makkelijk een excuus is om niet te gaan.

ik dacht dat het achteruit zou uitkomen...maar het kwam vooruit eruit. Op de WC van een horecazaak. Wc papier was bijna op.
Dat kussen na de eerste date kunt ge dan ook wel vergeten. :unsure:

Maar na meerdere keren uitgenodigd te worden, en te vertrekken met een afgewezen gevoel, ben ik mijn geduld wel wat verloren. Daar heb ik wel een serieuze fout in gemaakt.
Wat betreft het geduld te verliezen en woorden die vallen. Ik begrijp de frustratie of teleurstelling.
Maar soms hebben bepaalden echt wel even de tijd nodig.

Mocht het ooit nog eens voorvallen, onthoud dan dat zij óók jouw contactgegevens heeft. Als ze echt wel verder wil, zal ze jou in de dagen die volgen ook niet laten gaan en wel terug opnieuw contacteren.
Soms heeft een date-avond ook wat tijd nodig om te bezinken, zonder dat daaruit onmiddellijk al conclusies worden getrokken, positief of negatief.

Te meer, als je zelf echt de klik voelde, zou ik persoonlijk die andere persoon de tijd en ruimte geven.
Tenzij ze het natuurlijk volledig definitief afblokt, maar dat was hier toch niet het geval?

Wat betreft het geduld te verliezen en woorden die vallen. Ik begrijp de frustratie of teleurstelling.
Maar soms hebben bepaalden echt wel even de tijd nodig.

Mocht het ooit nog eens voorvallen, onthoud dan dat zij óók jouw contactgegevens heeft. Als ze echt wel verder wil, zal ze jou in de dagen die volgen ook niet laten gaan en wel terug opnieuw contacteren.
Soms heeft een date-avond ook wat tijd nodig om te bezinken, zonder dat daaruit onmiddellijk al conclusies worden getrokken, positief of negatief.

Te meer, als je zelf echt de klik voelde, zou ik persoonlijk die andere persoon de tijd en ruimte geven.
Tenzij ze het natuurlijk volledig definitief afblokt, maar dat was hier toch niet het geval?
Neen, wat hier het geval was.
Op date 1 kussen. Date 2 in bed beland. Date 3 terug in bed beland.

Daarna, date 5 ofzo terug in bed beland, en daarna nog meer dan een uur in elkaars armen gelegen. Daarna kwam de vraag of ik wou blijven slapen, waarop mijn antwoord ja was. Ze gaf aan dat ze dat zelf niet wou (geen idee waarom ze er dan zelf om vroeg) en dat voelde wel een beetje als een afwijzing maar bon. Toen eerste gesprek gehad dat het wat voelde alsof ik werd afgewezen maar dat ik er oké mee was.

Paar dagen erna vroeg ze zelf om af te spreken, iets gaan eten, en was heel fijn. Maar wel terug eerst een gesprek gehad dat er bij haar weinig gevoelens waren en na het eten was ze zelf degene die mij begon te kussen en te knuffelen. Heel verwarrend.

Paar dagen daarna (laatste afspraak dus) was ik uitgenodigd om bij haar te gaan eten. Hele fijne avond, waar ze na een tijdje zelf begon te kussen en fysiek begon te wezen. Om daarna met de opmerking te komen ´ik wil nog even wachten om terug naar boven te gaan´.

Toen ik vroeg waarom ze dan constant fysiek werd ook al zijn er geen gevoelens kon ze me er geen antwoord op geven. Ook al was het besproken dat ik meer wou dan fwb, en ze meermaals aangaf dat ze zelf ook ergens naartoe wou groeien.

Dus idd, die blokte niks af. In tegendeel, ze was zelf degene die het initiatief nam of zo veel af te spreken. Da´s net de hele mindfuck en da´s al de tweede maal dat er zo´n situatie is. Heel de situatie deed me een beetje denken aan een oude relatie, maar de toenmalige dame was achteraf gezien bipolair :unsure:

En nu ben ik dus de ´opdringerige´ omdat ik gewoon duidelijkheid wou. Vrouwen 😤
:unsure:

En nu ben ik dus de ´opdringerige´ omdat ik gewoon duidelijkheid wou. Vrouwen 😤
Ok, ik begrijp wel de frustratie, maar persoonlijk denk ik dat de conclusie nog altijd hetzelfde is.
Gewoon loslaten en mocht ze toch nog interesse tonen, dan kan zij ook altijd nog de eerste stap nu zetten. Het mag echt wel van langs twee kanten komen.
Hoor je er niks meer van, wat waarschijnlijk zo zal zijn, dan beter focussen op iemand anders.

En voor de rest, onthoud misschien ook dat de momenten die je met haar beleefd hebt, op zich misschien ook al mooie ervaringen zijn (op het moment zelf bedoel ik).
Ik kan alleen maar dromen dat zoiets mij zou overkomen met een Tinder date. De teller van likes staat hier na twee jaar nog altijd op nul.

Ok, ik begrijp wel de frustratie, maar persoonlijk denk ik dat de conclusie nog altijd hetzelfde is.
Gewoon loslaten en mocht ze toch nog interesse tonen, dan kan zij ook altijd nog de eerste stap nu zetten. Het mag echt wel van langs twee kanten komen.
Hoor je er niks meer van, wat waarschijnlijk zo zal zijn, dan beter focussen op iemand anders.

En voor de rest, onthoud misschien ook dat de momenten die je met haar beleefd hebt, op zich misschien ook al mooie ervaringen zijn (op het moment zelf bedoel ik).
Ik kan alleen maar dromen dat zoiets mij zou overkomen met een Tinder date. De teller van likes staat hier na twee jaar nog altijd op nul.
Ik heb er al terug van gehoord :unsure:
Maar merci voor de verschillende perspectieven hier.

Dat laatste klinkt wel wat droevig seg. Ik zou mezelf helemaal niet de knapste noemen, en al zeker geen goeie foto´s en toch wel wat matches gehad. Ik heb ook al op meerdere vrouwen hun Tinder kunnen swipen en dat zorgt eigenlijk wel voor een boost in´t zelfvertrouwen.
Merendeel zijn foto´s van mannen in hun bloot bovenlijf, foto met de vrienden op een fuif, foto van hun voetbalmatch, ... Als je er echt uit wilt springen ben je best gewoon je eerlijke zelf, denk ik.

Probeer ook is Breeze. Minder gedoe, maar de dates/eventuele matches zijn wel kwaliteitsvoller.

Ik heb er al terug van gehoord :unsure:
En gewoon uit nieuwsgierigheid: wat stuurt die dan misschien? Gewoon wat smalltalk of gaat die verder door op jullie dates?

Misschien dat ze gewoon op twee paarden tegelijkertijd aan het wedden is en nog iemand anders aan het daten is? Komt bij mij eerder toch wat over dat ze in dubio zit.

En gewoon uit nieuwsgierigheid: wat stuurt die dan misschien? Gewoon wat smalltalk of gaat die verder door op jullie dates?

Misschien dat ze gewoon op twee paarden tegelijkertijd aan het wedden is en nog iemand anders aan het daten is? Komt bij mij eerder toch wat over dat ze in dubio zit.
Het was small talk. Ze wist dat ik per ongeluk haar nummer kwijt was dus ons laatste bericht was via Tinder, maar daarstraks stuurde ze terug via sms waardoor ik de nummer terug heb :unsure:

Twee paarden tegelijk zou me verbazen, al weet je nooit. Ik zie wel wat het geeft, mijn enthousiasme is ook wat gaan liggen met al het gedoe. Mss maar goed ook.

Het was small talk. Ze wist dat ik per ongeluk haar nummer kwijt was dus ons laatste bericht was via Tinder, maar daarstraks stuurde ze terug via sms waardoor ik de nummer terug heb :unsure:

Twee paarden tegelijk zou me verbazen, al weet je nooit. Ik zie wel wat het geeft, mijn enthousiasme is ook wat gaan liggen met al het gedoe. Mss maar goed ook.
Skippen die handel. Jij wil meer, zij niet. Accepteer het en move on. Of maak de klik dat je er enkel fysiek verder mee kan. Zij kan in die situatie zitten door 101 gevallen, maar 1 ding is zeker, jij gaat gekwetst worden.

Ik heb zelf die fout ook al gemaakt, en zelfs als zei dan een periode toch "meer" wou, dan sloeg dat een week of 2 later weer ineens helemaal af. Met als resultaat dat ik me nog slechter ging voelen.

Blokkeer haar nummer desnoods, hoe "bruut" dat ook is.

Ik vind echt dat hier veel zever gepost wordt. Ik zou niet weten waarom ge die griet haar nummer moet blokkeren of wat dan ook, ik zie nog altijd niet goed waar het probleem is hoor.

Echt niks mis mee om een stap terug te nemen, of om het efkes wat rustiger aan te doen, en dat wilt echt niet altijd zeggen dat ze op verschillende paarden is aan het wedden, of dat ze zich verveelt, of dat ze met uw voeten is aan het rammelen of wat dan ook. Zoals iemand anders hier ook al zei, kan ook zijn dat ze u à la base best een toffe peer vond maar dat ze efkes schrik heeft gepakt van hoe rap het ging, van de intensiteit van sommige reacties, of hoe serieus het precies allemaal werd terwijl zij gewoon op het gemak een beetje wilt kussen/knuffelen/whatever en efkes wilt kijken hoe dat voelt zonder dat het daarom allemaal direct heel serieus/duidelijk moet zijn.

Misschien semi-relevant, hier iets gelijkaardigs meegemaakt. Twee keer met iemand afgesproken, was altijd wel gezellig maar kon er geen touw aan vast knopen. Normaal gezien heb ik niet zo veel schrik om iemand binnen te doen op een date, maar hier kon ik dat echt niet inschatten. Kwamen allebei uit recente breuk, vanaf het begin gezegd dat we niet echt op zoek waren naar iets, dus ik dacht misschien vindt die het gewoon fijn om af en toe iets te gaan drinken met iemand die ze niet goed kent, in een stad die ze niet goed kent. Wat ook prima is. We spraken elkaar sowieso niet per se elke dag, en we hebben het allebei druk dus was ook niet gezegd dat we elkaar elke week zagen.

Op een bepaald moment merkte ik dat het wel echt stilgevallen was, en toen heb ik gevraagd of ze zin had om nog eens af te spreken. Ze zei toen dat ze het liever even zo wou laten, dat het ook gewoon heel druk was in haar leven. Ik zeg 'ok, geen probleem, ge weet mij wonen als ge terug tijd en goesting hebt om nog eens af te spreken'. Uiteraard heb ik op dat moment geen enkele verwachting dat die mij nog effectief gaat contacteren, soms is het ook gewoon niet meer dan eens aan elkaar gaan snuffelen en 1 van de 2 beslist dat het toch niet echt de moeite is om er mee voort te gaan.

Een maand daarna stuurt ze mij dat ze in Brussel is en zijn we iets gaan eten en drinken. Toen ik zei dat ik verrast was dat om nog van haar te horen zei ze dat ze het ook effectief heel druk heeft gehad, dat haar pa (zwaar) ziek was geworden en dat haar hoofd er dus allemaal niet echt naar stond. Er zaten ook veel gasten tegelijk te hengelen om eens iets te gaan doen, dus dat kwam er dan ook nog eens bij en combinatie van dat allemaal heeft er voor gezorgd dat het efkes error was in haar hoofd en dat ze mij dan wandelen heeft gestuurd.

Uiteindelijk is ze dan blijven slapen en sindsdien zijn we het heel op het gemak wat verder aan het bekijken wat dat hier allemaal is of zou kunnen zijn.

Ik vind echt dat hier veel zever gepost wordt. Ik zou niet weten waarom ge die griet haar nummer moet blokkeren of wat dan ook, ik zie nog altijd niet goed waar het probleem is hoor.
Ik vind de reacties hier ook vaak nogal eenzijdig vanuit het standpunt dat vrouwen plezier scheppen in met mannen hun gevoelens te spelen. Die bestaan ja, net zoals er mannen rondlopen die je niet kan vertrouwen, maar ik zou toch wat meer uitgaan van gewoon menselijk gedrag.

Het is natuurlijk altijd maar één kant van het verhaal dat we lezen en de interpretatie van die persoon. Die kan natuurlijk verschillend zijn.

Dat we niet allemaal dezelfden zijn, is wel vanzelfsprekend en gelukkig maar.

Ik vind de reacties hier ook vaak nogal eenzijdig vanuit het standpunt dat vrouwen plezier scheppen in met mannen hun gevoelens te spelen. Die bestaan ja, net zoals er mannen rondlopen die je niet kan vertrouwen, maar ik zou toch wat meer uitgaan van gewoon menselijk gedrag.
Idd, dit. En dat vrouwen nu eenmaal ook gewoon mensen zijn, die niet altijd 100% rationele dingen doen, al eens in de knoop liggen met hun emoties en met zichzelf.
En zeker aan daten is het eigen dat dat best een emotionele aangelegenheid is, meer nog als er recente relatiebreuken zijn die nog niet volledig verwerkt zijn.

Even ter duidelijkheid: Mijn punt was nooit dat vrouwen dit doen voor de fun, of dat zij perse in fout is.

Mijn comment kwam van het standpunt dat er duidelijke verschillen zitten in verwachtingen, communicatie, manier van handelen,...
Dan nog, ik ben maar een random guy op het internet. Ieder moet weten wat hij/zij wel of niet doet.

Voor degene die op de clue van het verhaal aan het wachten waren:

We hadden daarnet afgesproken. Ze wist me na een tijdje te vertellen dat ze dit weekend enorm zat is geraakt, en er iemand mee naar haar thuis is gegaan en ze met moeite nog weet hoe of wat. En dat ze er spijt van had (vooral voor zichzelf).

Ik ben nog nooit zo snel van liefdevol naar gedegouteerd gegaan. Ook al was er niks vast, dan nog. Mijn vertrouwen in het daten is eventjes compleeeeeet gekelderd. Jaren geleden ook dat ik nog zoveel moeite heb gedaan voor iemand. Phuhhhhhh.

Kan mij inbeelden dat dat voor u de doodsteek geeft aan de motivatie om er verder mee af te spreken maar imo is gedegouteerd zijn nergens voor nodig. Het enige dat ge eventueel kunt zeggen dat ze u hier verschuldigd is, is eerlijkheid en dat hebt ge gekregen. Allez, courage en laat het niet te veel aan uw hart komen!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan