Na in eind 2023 mijn relatie van 8+ jaar stop te zetten heb ik nu besloten om te proberen daten. Ik zit nu een goeie maand redelijk actief bezig op 3 dating apps (Happn, Bumble en Boo) en vraag mij af wat een "normaal" aantal matches is als man? Ik heb 1 match op Happn waar ik nu net (traag) mee aan het chatten ben en 1 op Bumble die het gesprek heeft laten verlopen nadat ik eerst had gestuurd. (Daarnaast heb ik nog 2-3 likes gehad van vrouwen die mijn type niet zijn en de afstand te groot is)
Zoals door meerdere hier aangeraden op het forum, eens volledige nieuwe accounts aangemaakt op Tinder, Happn en Bumble. Nieuw profiel gelinkt aan nieuw telefoonnummer, dus volledig vanaf nul herbegonnen.
Tinder moet toch wel dé app zijn die alles uit de kast haalt om je te overtuigen een abonnement af te sluiten.
Na een paar seconden had ik zogezegd al verschillende likes, met onmiddellijk de boodschap erna om Tinder Gold te moeten kopen. Trap ik niet meer in, zoals de vorige keer.
In de twee weken die voorbij zijn intussen, ook geen likes meer bijgekomen.
Nul matches dus. Ook vrij veel fake profielen met andere intenties, heb ik de indruk.
Bumble: geen fake likes, geen gewone likes, dus tot nu toe ook geen matches.
Lijken mij allemaal correcte authentieke profielen.
Happn: geen fake likes, geen gewone likes, dus tot nu toe ook geen matches.
Profielen zijn allemaal nogal vreemd, niemand lijkt hier ook maar enige moeite te doen om een correct profiel aan te maken.
Voor het eerst Breeze ook eens geïnstalleerd: tja, slechts een paar nieuwe profielen per dag. De dag dat ik daar ooit een match krijg, lijkt mij onbestaande of we zijn 20 jaar verder...