Green Mamba
Well-known member
Als er nog niks concreet is afgesproken, kan dat allemaal, hè. Het is maar hoe gemakkelijk je dat voor jezelf vindt.Optie 3: alles laten zoals het is en volgend weekend op vrijdag met a en zaterdag met b afspreken![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er nog niks concreet is afgesproken, kan dat allemaal, hè. Het is maar hoe gemakkelijk je dat voor jezelf vindt.Optie 3: alles laten zoals het is en volgend weekend op vrijdag met a en zaterdag met b afspreken![]()
Classic vrouwen. Had ge prins op't witte paard geweest dan was seks op de eerste date ineens niet "te snel gegaan". Ge zijt wss gewoon haar ding niet.
Skip en move on![]()
Omdat die niet goed genoeg was. Als het een goeie was dan was da allemaal zever en bijzaakWat is daar classic vrouwen aan? Ik ook nog een dates gehad met paar meisjes. Sex en al en daarna was het voor mij ook “te snel”.
Was gewoon teken dat ik nog niet volledig over mijn ex was.
Ik interpreteer het meer als : net 7j relatie gehad, dacht ook dat het de juiste was. Wil ik niet nog eens meemaken dan uit elkaar dus nu de juiste gewoon. Daten met hem is leuk. Nu na 3 dates begint het serieus te worden waardoor ze de druk voelt of het hém is ipv gewoon fijn verder te datenEen dikke maand geleden al mijn moed bijeen geraapt en mij op verschillende dating apps gestort. Eigenlijk nog nooit echt een lange vaste relatie gehad, dus voor mij toch wel een grote stap.
Na een tijdje met iemand een goeie match via Tinder en uiteindelijk mee afgesproken. Veel spanning voor de eerste date maar ging eigenlijk verrassend goed en die dag zelf nog een 2e date vastgelegd ongeveer 5 dagen later. Vorige week dan ook een hele leuke 2e date mee beleefd: op resto, wat gewandeld, gelachen, alles erop en eraan. Echt het idee dat we op dezelfde golflengte zaten om het met een cliché te zeggen. Omdat ik vond dat het zo goed ging, op het einde van de 2e date direct gevraagd om ze nog eens wou afspreken. Stond ze zelf ook direct voor open, dus 3 dagen later afgesproken bij haar thuis (toch al een milestone?) voor een "movie night". In het begin wat onwennig, maar daarna over wat diepere (persoonlijke) topics gepraat. Uiteindelijk zelfs gekust en uren aan een stuk gepraat. Ook het afscheid was nu ook niet bepaald "koeltjes" (au contraire) en ging eigenlijk al akkoord om dit weekend iets te doen. Dag erna gestuurd dat ik het fantastisch vond en was eigenlijk al plannen aan het maken voor een 4e date.. maar haar reply bleef even uit. Uiteindelijk plots een WhatsApp dat het "te snel gaat" voor haar. Dat ze "het niet voelt" en "moet laten bezinken". Voor mij toch een spreekwoordelijke slag in het gezicht want zag het eigenlijk niet aankomen gezien de avond ervoor.
Dateert ondertussen al van dinsdag maar ik voel me eigenlijk nog altijd behoorlijk slecht, ook al kende ik ze met moeite enkele weken en zijn er maar 3 dates geweest. De 3e date heb ik ondertussen al denk ik een miljoen keer opnieuw afgespeeld in mijn hoofd: zitten nadenken wat ik verkeerd kan gezegd of gedaan hebben. Te pushy geweest, of net te weinig initiatief getoond, had ik per ongeluk de parfum van haar ex aan? I don't know...
Ze kwam nu zelf wel uit vrij lange relatie (7 jaar) waar overspel mee gemoeid was. Ik was ook de eerste in zeer lange tijd die zo "ver" was geraakt bij haar (meestal maar 1 date). Enigste waar ik aan kan denken is dat ze wat schrik krijgt omdat het plots wat serieuzer werd of mij toch wat wantrouwt omdat ik zelf weinig "relatie-ervaring" heb? Probeer het misschien wat te rationaliseren en zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn dat zoiets gebeurt, maar voel me toch wel behoorlijk kut aangezien ik het echt totaal niet zag aankomen. Onder het motto "get back on the horse" gisteren ondertussen al een eerste succesvolle Breeze date gehad, die achteraf nummers heeft uitgewisseld. Plannen aan het maken voor een tweede date, ook al ben ik er eerlijk gezegd met mijn gedachten niet echt bij.
Wat is daar classic vrouwen aan? Ik ook nog een dates gehad met paar meisjes. Sex en al en daarna was het voor mij ook “te snel”.
Was gewoon teken dat ik nog niet volledig over mijn ex was.
Dat er een gevoel is dat het 'te snel' gaat, heeft iedereen al wel eens meegemaakt.
Maar te snel betekent daarom niet dat die persoon je niet ziet zitten. Gewoon wat meer ruimte en tijd is soms nodig.
Maar in het geval van @_StatusCode blokt ze hem gewoon af door te zeggen dat ze 'het niet voelt. Dat had ze toch wat anders kunnen aanpakken, want eigenlijk zegt ze zoveel als dat ze hem niet moet hebben.
Ja, zeg, emoties, bah. Dat is echt wel iets alleen voor vrouwen. Mannen zijn puur ratio en libido. Tranen zijn voor als er een zandkorrel in uw oog zit om die efficiënt te verwijderen.Classic vrouwen. Had ge prins op't witte paard geweest dan was seks op de eerste date ineens niet "te snel gegaan". Ge zijt wss gewoon haar ding niet.
Skip en move on![]()
Gewoon optie 3. Dan hebt ge beide gehad en kunt ge selecteren.Ja, kan je weinig nuttigs op zeggen denk ik. Enige dat ik zou aanraden is om ruimte te geven, iets opdringen gaat alleen het tegenovergestelde teweeg brengen. En mensen kunnen soms raar reageren, je weet nooit welk rugzakje iemand meedraagt.
OT: na mijn afwijzing van een week terug vandaag terug op date geweest. Was heel tof, redelijk snel bij haar thuis gaan chillen. Daar nog film gekeken en uitgebreid zitten kussen. Volgende week terug afgesproken.
Daarnet gezien dat ik ook nog een Breeze date gescoord heb. Een ongelofelijk knappe dan nog wel. Maar ik begin me stilaan wel ongemakkelijk te voelen bij het vele daten.
Optie 1: date van vandaag voortzetten en breeze date afzeggen.
Optie 2: date van vandaag verplaatsen en eerst Breeze date doen.
Optie 3: alles laten zoals het is en volgend weekend op vrijdag met a en zaterdag met b afspreken![]()
En het einde van de eerste Rambo. Verdorie zeg. :'(Ja, zeg, emoties, bah. Dat is echt wel iets alleen voor vrouwen. Mannen zijn puur ratio en libido. Tranen zijn voor als er een zandkorrel in uw oog zit om die efficiënt te verwijderen.
Heb je er al eens over nagedacht of je het allemaal niet te braaf en easy gemaakt hebt voor haar? Heb je met haar geflirt? Heb je het spel van aantrekken en terug wegduwen gespeeld? Heb je haar wel eens doen twijfelen, heb je met andere woorden uzelf wel eens interessant voor haar gemaakt. Was jij altijd degene die als eerste van de dag berichten stuurde was jij altijd degene die vrijwel direct antwoordde op haar berichten terwijl haar berichten wat langer onderweg waren. Was het de op een tafelblaadje gepresenteerde "ideale schoonzoon" vertoning?Bedankt voor de goede raad hier allemaal
Voel me denk ik hoofdzakelijk zo slecht omdat ik er na die 3e date blijkbaar een volledig ander gevoel aan over hield dan zij, ook al was dat tijdens de laatste date niet bepaald te merken. Ik zou trouwens niet zeggen dat ik pushy heb gedaan, zelfs gevraagd of ik ze mocht kussen (#MeToo) omdat ik voelde dat dat er eigenlijk al op het einde van de 2e date in zat, but I pussied out.
Slijt hopelijk snel, want anders staat er mij nog veel te wachten vrees ik. Misschien omdat het voor mij ook de eerste keer was in lange tijd dat ik wederzijdse interesse voelde. Shit sucks.

Afgewezen worden na 1 date is al kut, na 3 dates suckt echt ja maar het zou je niet mogen ontmoedigen en kunnen best nog wel wat blauwtjes komen maar op een gegeven moment is er dan toch een goede match en dan heb je daar misschien nog tientallen jaren plezier van dit is zeker de moeite waard vergeleken met mensen die opgeven of bang zijn, geef niet op!@Five-seveN stevige analyse
We zijn beiden begin de 30. Ivm dat kussen heb ik het nu wel niet echt expliciet gevraagd maar gewoon verwezen naar het afscheid bij de 2e date waar het er volgens mij al inzat, waar ze vervolgens mee akkoord ging. Vond ik persoonlijk wat comfortabeler ipv out of the blue “ten aanval” te gaan. Als ze dat als een red flag ziet, so be it.
Ivm dat sturen is het voor mij wel ergens een opluchting. Dat was toch moeizaam te noemen: ik meestal als eerste sturen, wel dagelijks iets maar niet superveel. Ik heb daar gewoon haar tempo wat gematched ipv als een bezetene direct te reageren. Vond ik ergens wel wat storend maar de dates zelf waren OK.. of dat dacht ik toch.
Ondertussen een klein weekje verder en voel me al wat beter maar eerlijk gezegd nog altijd vrij k*t. Proberen te vergeten, zien als wat extra dating-ervaring en verder ploegen zeker?
sommige mensen zijn gewoon niet zo'n chatters en communiceren liever face to face. niets forceren en gewoon nog eens enkele datums voorstellen voor een volgende date.Pff, vrijdag een date waar ik eigenlijk helemaal niet naar uit keek, maar ik had iets van ''we zullen zien''. Bleek dat het supergezellig was, wel meer op vriendschappelijk vlak maar toch. Elkaar toegestaan via Breeze dat we elkaars nummer wilden hebben.
Ze had gestuurd rond 1u s'nachts vrijdag dat het supergezellig was, waarna ik zaterdagochtend hetzelfde terugzei en dan nog een bericht eropvolgend om het gesprek lopende te houden. Ik hou de 2 dagenregel aan, maar als iemand oprecht geïnteresseerd was dan zou het toch geen 2 dagen mogen duren om te antwoorden he, of ben ik hier ook al veeleisend in?
Heb je er al eens over nagedacht of je het allemaal niet te braaf en easy gemaakt hebt voor haar? Heb je met haar geflirt? Heb je het spel van aantrekken en terug wegduwen gespeeld? Heb je haar wel eens doen twijfelen, heb je met andere woorden uzelf wel eens interessant voor haar gemaakt. Was jij altijd degene die als eerste van de dag berichten stuurde was jij altijd degene die vrijwel direct antwoordde op haar berichten terwijl haar berichten wat langer onderweg waren. Was het de op een tafelblaadje gepresenteerde "ideale schoonzoon" vertoning?
Als ze onder de 30 is dan hebben sommige vrouwen imo behoefte aan dat soort liefdesspel omdat ze zich zo verliefd als een vogeltje willen kunnen voelen zoals toen ze hun eerste van 7 jaar geleden leerden kennen, ze denken dan dat verliefd zijn en hartkloppingen er eerst moeten zijn, en dat ontstaat pas als je zo'n chemie opbouwt en niet alles uitspeelt alsof het besteld is in een catalogus. Bij vrouwen over de 30 maakt dat minder uit die zoeken volgens mij eerder een stabiele goede relatie waarbij ze de liefde traag verder uitbouwen en gerust ook wat tegengas durven geven zonder dat direct het einde van de relatie of de dates moet betekenen zoals in uw geval nu.
Vragen of je haar mocht kussen is imo een red flag, als je haar wil kussen doe je aanstalte en je ziet zelf direct of zij op u ingaat of niet, je moet niet ineens uw mond op haar mond duwen je weet toch hoe dit werkt van TV enzo ofwel draait ze haar kop weg ofwel gaat ze mee.
Dat, inderdaad. Er zijn cougars die er een spel van maken en er zijn twintigers die op zoek zijn naar een serieuze, stabiele relatie. Je moet niet veralgemenen en vooral jezelf blijven want je kan moeilijk een relatie aangaan als een fictieve alter-ego van jezelf want dat hou je toch niet vol.Ik heb nu toch al relaties gehad met vrouwen van een stuk onder de 30 en ik herken dat toch totaal niet dat spel se.
Gewoon uzelf zijn, als ge zo een dingen al in uw kop moet steken en zelf ne rol moet spelen dan moet het voor mij ook niet.
Volledig gelijk, het was als twintiger voor mij wel gemakkelijker om in een relatie te geraken met dat soort spelletjes, maar achteraf gezien was dat ook een maat voor niks omdat je dan dikwijls beiden een beeld creëert of ophangt die je niet echt bent. Dus correct dat was niet de beste tip op lange termijn.Dat, inderdaad. Er zijn cougars die er een spel van maken en er zijn twintigers die op zoek zijn naar een serieuze, stabiele relatie. Je moet niet veralgemenen en vooral jezelf blijven want je kan moeilijk een relatie aangaan als een fictieve alter-ego van jezelf want dat hou je toch niet vol.
De keuze heeft zichzelf gemaakt want de Breeze date heeft afgezegd omdat ze op een business trip isGewoon optie 3. Dan hebt ge beide gehad en kunt ge selecteren.
Voor vele vrouwen is het ook een numbers' game dus lekker met elkaar vergelijken zou ik zeggen.

Afgewezen worden na 1 date is al kut, na 3 dates suckt echt ja maar het zou je niet mogen ontmoedigen en kunnen best nog wel wat blauwtjes komen maar op een gegeven moment is er dan toch een goede match en dan heb je daar misschien nog tientallen jaren plezier van dit is zeker de moeite waard vergeleken met mensen die opgeven of bang zijn, geef niet op!