Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik ook per een he.
Maandag Ann
Dinsdag Lies
Woensdag...

Soms was het eerste date, 2de of 3de
Chatten deed ik wel met meerdere tegelijk - al was dat maximaal drie matches. Maar effectief afspreken niet. Misschien ook omdat ik er niet continu mee bezig was, maar ik vind het persoonlijk raar om meerdere dates op een week te hebben. Dan leg ik liever de focus op 1 persoon en als het niets wordt, kijk ik verder.

Chatten deed ik wel met meerdere tegelijk - al was dat maximaal drie matches. Maar effectief afspreken niet. Misschien ook omdat ik er niet continu mee bezig was, maar ik vind het persoonlijk raar om meerdere dates op een week te hebben. Dan leg ik liever de focus op 1 persoon en als het niets wordt, kijk ik verder.

Ik chat niet graag dus ik spreek liever gewoon af en dan zien we wel of er volgende dates van komen.

Maar weken chatten nee bedankt

Seg boys, het is precies den tijd van´t jaar. Op een week tijd 4 breeze dates en er staan er nog 2 in de wachtrij op Bumble. Heb er letterlijk niet eens den tijd voor.

Iemand nog in die situatie gezeten, want veel daten is tof maar wat was jullie weeklimiet? Met 2 dates per week is mijn sociale emmer wel vol.
Eindejaarsperiode is altijd een boost. Na nieuwjaar is er ook een piek. Ze zoeken iemand om de feestdagen mee door te brengen en na nieuwjaar zijn het de goeie voornemens die spelen denk ik. Vorig jaar na nieuwjaar op 24u tijd zo een 200tal likes gekregen, zot. Na een goeie week zakte dat dan wel helemaal in.

Eindejaarsperiode is altijd een boost. Na nieuwjaar is er ook een piek. Ze zoeken iemand om de feestdagen mee door te brengen en na nieuwjaar zijn het de goeie voornemens die spelen denk ik. Vorig jaar na nieuwjaar op 24u tijd zo een 200tal likes gekregen, zot. Na een goeie week zakte dat dan wel helemaal in.

Lol, 200... hoe speel je het zelfs klaar.

Damn, ik vraag me soms af waar die BG-toverketeldrank te vinden is als ik kijk naar het brutoloontopic of het datetopic.

On: 2 dates op een week was wel het maximum. Drie afzeggingen ook al gehad: vorige week wel iemand gehad die een dag op voorhand afzei (was way out of my league dus niet eens verbaasd) + zelf had ik blijkbaar ook niet bevestigd voor vanavond en ze annuleerde (wel token terug). Ah ja, en eentje die vlakaf zei dat het een vergissing was. Token ook terug dus geld niet kwijt.

Goh ja, weinig likes kan frustrerend zijn, snap ik. Maar van die likes waarvan ik sprak viel al 90% af voor mij dus wat zegt dat dan. Uiteindelijk een handvol waar ik echt mee wou matchen, een paar misschiens. Mijn dates ferm uitgesmeerd over de tijd, het was niet de periode om daar vollen bak voor te gaan toen. En met de derde was het prijs. Het is echt een kansspel hoor. Enige waar je invloed op hebt is hoe je zelf swiped en hoe je uzelf presenteert zodat je de mensen aantrekt die u liggen.

En veel likes of niet, frusterend is het hoe dan ook bij momenten.

Verslag van de 2e Breeze date:

Had een match met iemand, al twijfelde ik zelf wat maar had toch niks beters te doen. Ik dacht ahv het profiel dat het een Nederlandse studente was die hier op kot zat.

Anderhalf uur voor aanvang van de date kreeg ik dan de vraag via de app of ik nog eens wou bevestigen dat het doorging, want ze moest ver rijden, ze bleek zelf in Rotterdam te zitten en wou van daaruit vertrekken.

Nogal verschoten en haar duidelijk gemaakt dat ik maar een uurtje of 2 kon, en ze dus dubbel zo lang onderweg ging zijn dan dat we konden afspreken. Toch is ze vertrokken en uiteindelijk gewoon afgesproken op een locatie naar keuze want de locatie van Breeze was het meest marginale café in de wijde omtrek. Geen idee hoe ze bij die selectie komen.

Date is uiteindelijk uitgedraaid op een uur of 6, gezelligste afspraak dat ik tot nu toe heb gehad. Maar nu... ze woont effectief in Rotterdam. Heel tof, maar wat ben ik met een match die een uur of 2 rijden is?

Tof en frustrerend tegelijk, dat zeg ik u!

Dat is toch ook wel nogal een soepje ze, al die apps.. Kunnen we niet gewoon terugkeren naar de jaren 90 ofzo?
U op zaterdagavond vol bier gieten en, na 2 mislukte pogingen bij haar knappere vriendinnen, eentje binnen doen om de dag erna te horen dat het geen 9 was maar eerder een 4?

U op zaterdagavond vol bier gieten en, na 2 mislukte pogingen bij haar knappere vriendinnen, eentje binnen doen om de dag erna te horen dat het geen 9 was maar eerder een 4?
Ideaal toch voor velen om eens wat meer te zien dat ze hun verwachtingen niet te hoog moeten leggen.

Allez, weer eens een Breezer date die is afgezegd. Ondertussen meer afgezegden dan doorgeganen en blijkbaar vindt het algoritme me niet meer interessant want ik krijg nauwelijks tot geen aanbod.

Zelfde met Bumble.

Tja, beginnen met pottenbakken of salsa dansen puur voor dames te leren kennen terwijl de activiteiten me intrinsiek niet interesseren ?

Allez, weer eens een Breezer date die is afgezegd. Ondertussen meer afgezegden dan doorgeganen en blijkbaar vindt het algoritme me niet meer interessant want ik krijg nauwelijks tot geen aanbod.

Zelfde met Bumble.

Tja, beginnen met pottenbakken of salsa dansen puur voor dames te leren kennen terwijl de activiteiten me intrinsiek niet interesseren ?
Geen idee hoe lang je al op de app zit (hier een week of 3) maar ik merk wel dat ik sinds enkele dagen nog maar 3/4 voorstellen per dag krijg, hiervoor steeds een stuk of 15.

Ik ook per een he.
Maandag Ann
Dinsdag Lies
Woensdag...

Soms was het eerste date, 2de of 3de
Vroeger ook wel een een 2 tal keer met 3 meisjes aan het chatten.
Is wel moeilijk bij te houden wie wat gezegd heeft
Ik had natuurlijk aan een meisje iets gezegd dat over een andere meisje ging en moest het dan uitleggen waarom ik iets foutief zei. K schaamde me toch wel en sindsdien hield ik het bij 1 met de keer

Laatst bewerkt:
, maar wat ben ik met een match die een uur of 2 rijden is?
Zoiets moet je toch al weten voor je begint te daten met iemand. (Of je vraagt als jij geen zin hebt om te verhuizen of dat meisje het wel zou doen, wilt1m 1 van de 2 niet verhuizen, verspil je tijd niet en zoek iemand die dichter bij je woont ;-) )

Ik date met een meisje regio Antwerpen terwijl ik in Gent woonde, dit omdat ik er geen probleem mee had om te verhuizen (ondertussen al +7j samen)

Je heeft het meisje valse hoop en ook voor jou is het allesbehalve leuk als het een geslaagde date was.

Zoiets moet je toch al weten voor je begint te daten met iemand. (Of je vraagt als jij geen zin hebt om te verhuizen of dat meisje het wel zou doen, wilt1m 1 van de 2 niet verhuizen, verspil je tijd niet en zoek iemand die dichter bij je woont ;-) )

Ik date met een meisje regio Antwerpen terwijl ik in Gent woonde, dit omdat ik er geen probleem mee had om te verhuizen (ondertussen al +7j samen)

Je heeft het meisje valse hoop en ook voor jou is het allesbehalve leuk als het een geslaagde date was.
Rustig, ik geef helemaal niks. Ik heb dat ook niet tegen haar gezegd ofzo.

Ik moet toevallig wel binnenkort in haar buurt zijn dus gingen we afspreken, maar sinds een dag of 2 niks meer van haar gehoord. Geen zin om mezelf op te dringen, al moet ik wel toegeven dat ik het heel jammer zou vinden moest ik ze niet meer zien.

OT: een match met een hele knappe dame op Bumble, maar uiteraard sturen die weer niks uit zichzelf. Héél frustrerend.

Terug
Bovenaan