Het grote BeyondGaming Dating topic

Daarstraks eerste Breeze afspraak gehad, de eerste keer ooit dat ik met iemand afspreek zonder dat er ook nog maar iets van conversatie was.

Ging op zich wel vlot, terrasje gaan doen en daar een uur of 2 blijven plakken. Alleen is het vreemde dat bij de vorige dates het steeds nogal duidelijk voor de 'benefits' te doen was, en hier was die lijn niet zo duidelijk. Leek dat ze wat op dezelfde hoogte zat als ik (benefits, en open staan voor iets serieus). Daarna nog haar nummer gekregen en een 'tot de volgende'.

Alleen had ik achteraf het gevoel dat haar interesse niet zo bijzonder groot was, mede ook omdat onze (beperkte) berichten langs haar kant nogal vaag waren. Speciaaaaaal

Alleen had ik achteraf het gevoel dat haar interesse niet zo bijzonder groot was, mede ook omdat onze (beperkte) berichten langs haar kant nogal vaag waren. Speciaaaaaal

Dit begrijp ik niet goed want je kan helemaal niet sturen via breeze?

Tenzij net voor de date als je elkaar bv niet kan vinden of iets te laat gaat zijn?

Maar hij schrijft hier toch net date gehad?

Of verwacht hij dat ze 10min na de date al vollenbak ligt te sturen?

Dan is hij voor mij wel een red flag. Needy much?
Rustig vriend. Idd nummers uitgewisseld. Ik had een bevestigende ´Het was leuk, tot de volgende keer?' te sturen maar daar kwam nogal een droge reactie(s) op. Ze had op voorhand wel gezegd dat ze slecht was in sturen.

Met al mijn vorige dates lag ik na een uur of 2 al in bed :unsure:

Daarstraks eerste Breeze afspraak gehad, de eerste keer ooit dat ik met iemand afspreek zonder dat er ook nog maar iets van conversatie was.

Ging op zich wel vlot, terrasje gaan doen en daar een uur of 2 blijven plakken. Alleen is het vreemde dat bij de vorige dates het steeds nogal duidelijk voor de 'benefits' te doen was, en hier was die lijn niet zo duidelijk. Leek dat ze wat op dezelfde hoogte zat als ik (benefits, en open staan voor iets serieus). Daarna nog haar nummer gekregen en een 'tot de volgende'.
Terrasje op 29 november... Twee uur dan nog wel. Straf!
Rustig vriend. Idd nummers uitgewisseld. Ik had een bevestigende ´Het was leuk, tot de volgende keer?' te sturen maar daar kwam nogal een droge reactie(s) op. Ze had op voorhand wel gezegd dat ze slecht was in sturen.

Met al mijn vorige dates lag ik na een uur of 2 al in bed :unsure:
Ze was misschien onderkoeld van die 2 uur stil te zitten op dat terras.

Je kan op date gaan om direct tussen de lakens te duiken of om een langdurige relatie te hebben. Het ene sluit het andere trouwens niet uit.

Terrasje op 29 november... Twee uur dan nog wel. Straf!

Ze was misschien onderkoeld van die 2 uur stil te zitten op dat terras.
Voor zij die niet buiten zijn geweest: het was heel aangenaam in het middagzonnetje! Het zijn de laatste van´t jaar dus zou ervan profiteren.

Wat is dat hier voor een verzuurde boel seg.

Evenveel als op een andere datingapp…

Niet

Bij breeze moet je ook bevestigen

Ligt aan je definitie van afspreken en niet opdagen. Niet opdagen heb ik nog niet voorgehad, annuleren de dag/avond zelf wel.

Heb ook wel meerdere annulaties van Breeze dates gehad, alles van "ik ga een relatie met iemand anders beginnen", "ik zie het toch niet zitten", "ik wist dat je hiervoor moest betalen" (yep, die laatste is serieus). Nu goed, ik kreeg m'n token/geld terug, zij hopelijk niet.

Alles beschouwd nog altijd minder afzeggingen dan via andere datingapps, maar ik heb al meermaals meegemaakt dat dates last minute geannuleerd werden, een significant deel van de vrouwen op datingapps zijn op dat vlak nu éénmaal wispelturig of ronduit onbetrouwbaar.
In dat opzicht is de bevestiging die je bij Breeze moet doen wel een meerwaarde.

Seg boys, het is precies den tijd van´t jaar. Op een week tijd 4 breeze dates en er staan er nog 2 in de wachtrij op Bumble. Heb er letterlijk niet eens den tijd voor.

Iemand nog in die situatie gezeten, want veel daten is tof maar wat was jullie weeklimiet? Met 2 dates per week is mijn sociale emmer wel vol.

Ik heb geen ervaring met Breeze, maar hoe vaak gebeurt het dat jullie afspreken en de ander niet komt opdagen?
Ik heb Breeze al lang niet meer gebruikt, maar vroeger zag ik sommige profielen waaronder stond "komt soms niet opdagen voor dates", wat ik op zich wel een goede setting vond, zo weet je meteen welke dates zich hier vroeger al eens schuldig aan hebben gemaakt.

Seg boys, het is precies den tijd van´t jaar. Op een week tijd 4 breeze dates en er staan er nog 2 in de wachtrij op Bumble. Heb er letterlijk niet eens den tijd voor.

Iemand nog in die situatie gezeten, want veel daten is tof maar wat was jullie weeklimiet? Met 2 dates per week is mijn sociale emmer wel vol.
Ooit eens 7 op een week gehad dat was wel echt de limiet.

Terug
Bovenaan