Monkytiger
Well-known member
Enkel als ze een vraag instellen die je dan als man kan beantwoorden.maar dat is dus nu weggevallen.
Als ze dit niet doen moeten zij nog steeds als eerste sturen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel als ze een vraag instellen die je dan als man kan beantwoorden.maar dat is dus nu weggevallen.
Ah ok. Dat wist ik dus niet. Merci voor de verduidelijking.Enkel als ze een vraag instellen die je dan als man kan beantwoorden.
Als ze dit niet doen moeten zij nog steeds als eerste sturen.
Alleen had ik achteraf het gevoel dat haar interesse niet zo bijzonder groot was, mede ook omdat onze (beperkte) berichten langs haar kant nogal vaag waren. Speciaaaaaal
ze hebben gsm nummers uitgewisseld na de date. Daar gaat het over denk ik.Dit begrijp ik niet goed want je kan helemaal niet sturen via breeze?
Tenzij net voor de date als je elkaar bv niet kan vinden of iets te laat gaat zijn?
ze hebben gsm nummers uitgewisseld na de date. Daar gaat het over denk ik.
Rustig vriend. Idd nummers uitgewisseld. Ik had een bevestigende ´Het was leuk, tot de volgende keer?' te sturen maar daar kwam nogal een droge reactie(s) op. Ze had op voorhand wel gezegd dat ze slecht was in sturen.Maar hij schrijft hier toch net date gehad?
Of verwacht hij dat ze 10min na de date al vollenbak ligt te sturen?
Dan is hij voor mij wel een red flag. Needy much?

Terrasje op 29 november... Twee uur dan nog wel. Straf!Daarstraks eerste Breeze afspraak gehad, de eerste keer ooit dat ik met iemand afspreek zonder dat er ook nog maar iets van conversatie was.
Ging op zich wel vlot, terrasje gaan doen en daar een uur of 2 blijven plakken. Alleen is het vreemde dat bij de vorige dates het steeds nogal duidelijk voor de 'benefits' te doen was, en hier was die lijn niet zo duidelijk. Leek dat ze wat op dezelfde hoogte zat als ik (benefits, en open staan voor iets serieus). Daarna nog haar nummer gekregen en een 'tot de volgende'.
Ze was misschien onderkoeld van die 2 uur stil te zitten op dat terras.Rustig vriend. Idd nummers uitgewisseld. Ik had een bevestigende ´Het was leuk, tot de volgende keer?' te sturen maar daar kwam nogal een droge reactie(s) op. Ze had op voorhand wel gezegd dat ze slecht was in sturen.
Met al mijn vorige dates lag ik na een uur of 2 al in bed![]()
Met al mijn vorige dates lag ik na een uur of 2 al in bed![]()
Voor zij die niet buiten zijn geweest: het was heel aangenaam in het middagzonnetje! Het zijn de laatste van´t jaar dus zou ervan profiteren.Terrasje op 29 november... Twee uur dan nog wel. Straf!
Ze was misschien onderkoeld van die 2 uur stil te zitten op dat terras.
Evenveel als op een andere datingapp…Ik heb geen ervaring met Breeze, maar hoe vaak gebeurt het dat jullie afspreken en de ander niet komt opdagen?
Evenveel als op een andere datingapp…
Niet
Bij breeze moet je ook bevestigen
Ik heb Breeze al lang niet meer gebruikt, maar vroeger zag ik sommige profielen waaronder stond "komt soms niet opdagen voor dates", wat ik op zich wel een goede setting vond, zo weet je meteen welke dates zich hier vroeger al eens schuldig aan hebben gemaakt.Ik heb geen ervaring met Breeze, maar hoe vaak gebeurt het dat jullie afspreken en de ander niet komt opdagen?
Ooit eens 7 op een week gehad dat was wel echt de limiet.Seg boys, het is precies den tijd van´t jaar. Op een week tijd 4 breeze dates en er staan er nog 2 in de wachtrij op Bumble. Heb er letterlijk niet eens den tijd voor.
Iemand nog in die situatie gezeten, want veel daten is tof maar wat was jullie weeklimiet? Met 2 dates per week is mijn sociale emmer wel vol.
Ik ook per een he.Ik heb altijd een per een gedaan. Nooit meerdere tegelijk.