1 van de dingen die ik wel haat is inconsistentie, nee ik verwacht niet binnen een uur een antwoord als ik iets stuur maar als je op 1 ding meteen antwoord is het wat vreemd dat je op een ander bericht meer dan 24u nodig hebt.
Dinsdag leuke date gehad, woensdag over nagepraat via text " I had fun it was really nice, let's keep going and see where it goes "
Donderdag stuur ik haar " als je vrijdag of zaterdag iets wilt gaan drinken na je werk laat maar weten "
Vrijdag niets van gehoord, Zaterdag opeens random om 17u " hey ik werk vanavond , maandag en dinsdag ben ik vrij als je iets wilt doen " ik zeg ok das goed, ik wil je opnieuw zien "
Zondag niets van gehoord en zelf niks gestuurd want zag het punt niet ervan in.
Vandaag stuur ik om 16u van hey wil je nu vanavond iets doen.
Krijg meteen antwoord van ja dat kunnen we.
Ik stel een paar dingen voor en zeg laat weten om hoelaat je wil, en ben nu nog aant wachten op antwoord.
Nuja was dinsdag ook en dan opeens stuurt ze ik ben onderweg.
Maar eerlijk kzou wel wat pissed zijn als ik er nu niks van hoor en kweet niet hoeveel moeite ik er dan nog wil insteken.
Normaal zou ik al beslist hebben dat de effort one sided aan het worden is maar aan de andere kant elke keer ik een bericht krijg ist ook wel van "I really like you" en ze vroeg toch zelf om af te spreken vandaag dus ja confusing shit.