Het grote BeyondGaming Dating topic

Of niets van dat en duidt gewoon de "dichtste"optie aan... En hoopt dat de ander ook zo redeneerde.
Ze zijn in Antwerpen, Gent en Leuven actief. Pech dus voor de Limburgers en West-Vlamingen.
Gent ook al intussen? Misschien toch eens het bekijken waard dan voor mij.

Intussen heb ik al mijn 3de speeddate erop zitten deze week. De eerste was voor het goeie doel. De 2 andere via een officiële organisatie. En na volgende week heb ik er nog een paar op de planning staan komende weken. Speeddaten was voor mij toch een serieuze stap buiten mijn comfortzone en is het nog altijd iedere keer. Desondanks vond ik dat tot nu toe altijd heel goed meevallen. Het is fijn om meteen iemand face to face te kunnen spreken en een eerste indruk te krijgen van die persoon. De kans is wel hoger dat er niemand tussen zit die voor jou is aangezien enkel de leeftijdsrange die je kiest de enige overeenkomst is. Maar tot nu toe toch altijd wel een fijne avond en gesprekken gehad 😊

Laatst bewerkt:
Op date geweest, een paar uurtjes gechat 's avonds en direct op date gevraagd, een paar dagen later op date. Ze leek op papier & chat een goeie match maar de date viel mij nogal tegen, nochtans wel een een goeie twee uur volgebabbeld. Dat Tinderprofiel/chat vs. realiteit hoort er wel bij maar deze keer krijg ik het niet goed uit mijn systeem omdat het één was die voor mij ver boven de rest uitstak (en die boodschap kreeg ik ook van haar). Vooral ook omdat ik helemaal niet weet of het geen match was, het ding is dat ik na de date amper meer wist over haar dan voor de date.

Ik had al tijdens het chatten het gevoel van "gij hebt precies nog wel een muurtje rond u staan" maar swat, sommige mensen zijn niet zo open tegen een onbekende en dan komt dat wel goed in real life. Maar ik kreeg weinig meer te horen dan wat algemeenheden, weinig reactie op vragen die wat dieper gingen, ook van haar kant weinig vragen die dieper gingen op wat ik aan het vertellen was. Vaak onderbroken geweest met compleet andere vragen alsof er een checklijstje afgevinkt moest worden en ze de onderwerpen op dat lijstje die niet aan bod kwamen dan maar geforceerd ter sprake bracht. En, viel mij pas achteraf op: 0,0 humor op heel die date. Normaal flans ik er wel altijd wat zever tussen maar nu was daar nergens aanleiding toe. Ik had al een een lastige week achter de rug, dan kom je daar toe met een klein stresske en normaal gaat dat wel weg en kom je los maar nu totaal niet, dat helpt natuurlijk ook niet. Heb precies een avond alleen maar droge feiten over iemands leven gehoord.

Nu ja, ik heb een vermoeden waar het vandaan komt, ze is zwaar gekwetst geweest door haar ex en staat waarschijnlijk totaal nog niet open voor iemand nieuws tenzij die een onmogelijk lijstje perfect afvinkt, was ook nog maar enkele maanden alleen, dat had mss al een waarschuwing moeten zijn. Combineer dat met ik die daar nooit echt op mijn gemak geraakte en dat komt niet goed. Dikke bummer, was makkelijker geweest als het duidelijk was dat het gewoon geen match is.

Meer dan genoeg likes op de apps maar toch maar weinig waarvan ik iets heb van "ja, met u wil ik wel op date".

Ik vind het leuk dat jullie überhaupt likes hebben. Ik denk inderdaad dat die persoon nog niet lang uit een relatie is waardoor het eerder leek op een AI-bot vol algemene waarheden zonder 0,0 persoonlijkheid in.

En zie het zo, ge hebt al succes via Tinder. Velen waaronder ik hebben dat gewoon niet terwijl we heus geen orcs zijn.
Ik had 0,0 succes erop en schafte Tinder Gold aan. Ik denk dat ge nog beter papieren geld kunt verbranden, want dat levert ten minste warmte op.

Ik vind het leuk dat jullie überhaupt likes hebben. Ik denk inderdaad dat die persoon nog niet lang uit een relatie is waardoor het eerder leek op een AI-bot vol algemene waarheden zonder 0,0 persoonlijkheid in.

En zie het zo, ge hebt al succes via Tinder. Velen waaronder ik hebben dat gewoon niet terwijl we heus geen orcs zijn.
Ik had 0,0 succes erop en schafte Tinder Gold aan. Ik denk dat ge nog beter papieren geld kunt verbranden, want dat levert ten minste warmte op.
Ne keer een andere app installeren? De ene app is al wat succesvoller dan de andere natuurlijk.

Ne keer een andere app installeren? De ene app is al wat succesvoller dan de andere natuurlijk.
Bumble, Facebook Dating en Tinder.

Bumble: ene keer om de x dagen heb ik prijs. Tot nu toe komt het hier niet verder dan "Heyy" en "alles goed". Reisjeswijntjesmeisjes met hoge diploma's vooral.

Facebook Dating: hier al iets meer succes. Ik vind dat al heel wat meer waarheidsgetrouwer vergeleken met Tinder en Bumble waar het reisjes-wijntjes-live laugh love is. Gesprekken stranden hier oftewel dat ze m'n "twist" niet snappen of gewoon een stille dood. Al eens gevraagd naar een date waarna ik unmatcht was, lol. Denk hier ene keer om de drie weken ofzo 2 matches.

Tinder: lol, geen commentaar.

Ik vind het leuk dat jullie überhaupt likes hebben.
Bumble: ene keer om de x dagen heb ik prijs.
Om de zoveel dagen is ook niet niks hé. Bumble is hier ook niet veel meer dan dat hoor. Tinder soms dagenlang niks, dan eens een enkele per dag, dan plots >10 op een dag, er is geen lijn in te trekken behalve dat er begin januari wel een ferme piek is geweest.

Veel mensen zijn ook slecht in zichzelf "verkopen". Ik ben nu ook geen fotomodel waarbij ze allemaal in zwijm vallen als ik passeer maar kan wel vrij goed schrijven en kreeg te horen dat mijn profiel "een verademing is tegenover de rest". Onderschat niet hoe belangrijk een goeie bio is als je wil uitsteken boven de massa, toch als je niet op zoek bent naar louter vleeskeuring. Uiteindeiljk wordt er hier ook geklaagd over de clichéprofielen (reisjes en wijntjes, selfies in de auto met zonnebril op, schoon berglandschap met de rug naar de camera en de handjes in de lucht, ...). Geen idee hoe een cliché mannenprofiel eruitziet maar die zijn er ongetwijfeld ook met hopen. En stel uw profiel zo op dat je daarmee de types aantrekt die je wil aantrekken.

En zelfs al die matches wilt niks zeggen.
Ik heb er nu denk ik int totaal een 600 maar ik ben toch nog steeds single 😭

Ik snap mezelf toch niet zo goed soms. Of iets te goed, geen idee.
Eind de 20, bijna 30 hier. Heb wel een serieuze relatie gehad begin de 20, en dan tot over een jaar nog 1. Twee serieuze relaties dus, daartussen wat losse flodders.

Toen ik begin de 20 was wou ik direct alles. Huisje tuintje boompje kindje. Dingen liepen anders en relatie liep spaak. De tweede relatie verliep iets anders op dat vlak maar was ok.

Nu sinds een klein jaar terug vrijgezel, en in het begin een periode gehad dat ik bewust ´alles pakte wat ik kon krijgen´. Een tijdje actief bezig geweest met Tinder en Bumble, veel afspraken gehad en dat was tof voor even maar op een gegeven moment had ik er mijn buik wat vol van. Zeker aangezien dat geen enkele afspraak ´onvoorwaardelijk´ bleek en er toch zo goed als altijd wat gevoelens kwamen van de vrouw(en) hun kant. Dus daar dan mee gestopt en nu een paar maanden zo aseksueel als iets. Zal wel een periode zijn, maak ik me geen zorgen om.

Maar de laatste tijd merk ik wel dat ik iets mis. Mijn leven is 1 grote warhoop op de moment en ik zit niet zo top in m´n vel, dus relaties is iets waar ik éeeeecht geen zin in heb. Ook absoluut geen zin om te daten, mijn hoofd staat er voor de moment echt niet naar. Maar ik denk wel dat ik stilaan terug ´een persoon in mijn leven´ aan het missen ben.

Het vreemde aan heel de zaak is dat ik merk dat ik eigenlijk bakken aandacht krijg. Al twee weken op rij in m´n eentje naar een optreden en op een of andere manier geraak ik altijd aan de praat met verschillende vrouwen waar er wel wat geflirt is. Maar ik merk ook dat vanaf de moment het iets of wat directer wordt ik afhaak. Precies of ik telkens een muurtje rond mezelf bouw de laatste tijd ofzo, en ik eigenlijk mijn eigen ´vooruitgang´ wat aan het tegenhouden ben door zelf niet zo top in m´n vel te zitten.

Maar de laatste tijd merk ik wel dat ik iets mis. Mijn leven is 1 grote warhoop op de moment en ik zit niet zo top in m´n vel, dus relaties is iets waar ik éeeeecht geen zin in heb. Ook absoluut geen zin om te daten, mijn hoofd staat er voor de moment echt niet naar. Maar ik denk wel dat ik stilaan terug ´een persoon in mijn leven´ aan het missen ben.
Hier ook maandenlang in zo'n fase gezeten. Wel wat swipen op Tinder (enkel wegswipen) maar eigenlijk geen interesse in een echte date. Het is pas de laatste weken dat ik een klik heb gemaakt en er wel eens wat mag gebeuren. Er begint een gemis te komen om dingen te doen met iemand op een ander niveau dan vrienden en kennissen
Als je niet klaar bent om u open te stellen heeft het weinig zin om te beginnen daten IMHO of het moet zijn om wat rond te vogelen. (en maak dat dan ook duidelijk aan uw dates)
Maar ik merk ook dat vanaf de moment het iets of wat directer wordt ik afhaak. Precies of ik telkens een muurtje rond mezelf bouw de laatste tijd ofzo
Moh, gij zijt precies mijn laatste date? 🤪
En zelfs al die matches wilt niks zeggen.
Ik heb er nu denk ik int totaal een 600 maar ik ben toch nog steeds single 😭
Je moet dan ook geen hopen matches hebben maar vooral de juiste tegenkomen op het juiste moment.

Gisteren eerste date gehad. Uurtje gaan wandelen en erna nog gezellig een flesje wijn gedronken. Goed gevoel tot nu toe. Alles voelt goed aan langs beide kanten. Nu dus de datingfase en zien wat t op lange termijn kan worden.

Dinsdag opnieuw afgesproken ☺️

Ik heb ook 2x tinder gold genomen, altijd kut profielen qua likes. Die waar ik nu mee date is echt men eerste zinvolle match op 3j tijd. Time will come zeker :)

Ik probeer er ook wel niet dagelijks op te zitten, want er was een periode dat ik het wél deed.
Nee, was niet bepaald goed voor m'n eigenwaarde :').

Ik hoop ook nog wel op de "organische" manier iemand tegen te komen, al is dat lastiger gezien ik in de leeftijdsfase zit van trouwen-kindjes-huizen kopen etc.

Ik probeer er anderzijds niet te veel aan te denken, maar af en toe is het een gemis he. Het is dan ook een menselijke behoefte :).

Ik hoop ook nog wel op de "organische" manier iemand tegen te komen, al is dat lastiger gezien ik in de leeftijdsfase zit van trouwen-kindjes-huizen kopen etc.
Nog een paar jaar en die koppels komen uit de tropenfase met kleine kinderen en gaan naar de "goh we kennen mekaar precies niet meer want we hebben jaren naast elkaar geleefd, we gaan scheiden"-fase. Er is nog hoop 😉

Dan moet je natuurlijk wel openstaan voor iemand met kinderen.
Ik heb ook 2x tinder gold genomen, altijd kut profielen qua likes. Die waar ik nu mee date is echt men eerste zinvolle match op 3j tijd. Time will come zeker
Tinder Gold ('t was een promo): "Hoera, ik heb honderden likes!"
Beetje filteren op leeftijd en locatie: Plots nog geen 10% die overblijft
Profielen overlopen, een handvol "bwoh, misschien" en ééntje "absoluut ja"
Sja 🤷‍♂️

Dat ding geeft dan notificaties: "je hebt 12 nieuwe likes". Je gaat eens kijken, het zijn er twee. Of het is een idioot algoritme, of het is bewust fishy.

Laatst bewerkt:
Ik heb hulp nodig, dit klinkt als iets voor @Mulan :p

Match, gechat, afgesproken.. maar ik voel nu al dat ik eigenlijk opgelucht zou zijn moest ze afzeggen. Dat is ook weer niet echt fair natuurlijk. Dus wat is een ietwat beleefde manier om dat af te zeggen? Ik haat ghosting, dus dat wil ik niet doen dus beleefd en op een niet idiote manier :/

Ik heb ook 2x tinder gold genomen, altijd kut profielen qua likes. Die waar ik nu mee date is echt men eerste zinvolle match op 3j tijd. Time will come zeker :)

Tinder gold moet je meer zien als afkopen van je tijd. Want nu kan je gewoon kijken naar mensen die jou liken ipv zelf de hele tijd te swipen. Dus op dat vlak is het handig, maar ja er zal een beetje vanalles tussen zitten.

Match, gechat, afgesproken.. maar ik voel nu al dat ik eigenlijk opgelucht zou zijn moest ze afzeggen. Dat is ook weer niet echt fair natuurlijk. Dus wat is een ietwat beleefde manier om dat af te zeggen? Ik haat ghosting, dus dat wil ik niet doen dus beleefd en op een niet idiote manier :/
Lastig. Zo terug afspreken om dan in het echt te melden dat het toch niks gaat worden is ook maar niets, hè. Ne keer bellen en als dat moeilijk is, een spraakberichtje?

Wil je het uitstellen of gewoon totaal niet meer met die persoon afspreken?

Ik zou gewoon sturen dat je de date annuleert omdat je voelt dat je er toch nog niet klaar voor bent en dat je het daten nog even gaat laat voor wat het is. En ze dan nog veel succes wensen met haar verder date carrière.
Zo voelt ze zich niet/minder persoonlijk afgewezen en sluit je de deur ook om in de toekomst nog met haar af te spreken.

Eerlijk zeggen dat je er geen verdere toekomst in ziet; de manier waarop (bellen/bericht) kan je nog kiezen in functie van hoe je er voorheen mee communiceerde.

Terug
Bovenaan