Mulan
Well-known member
Het concept klinkt in elk geval goed!Ze gaan wel nog in meerdere steden beschikbaar komen.
Het is nog altijd in beta.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het concept klinkt in elk geval goed!Ze gaan wel nog in meerdere steden beschikbaar komen.
Het is nog altijd in beta.
Gent ook al intussen? Misschien toch eens het bekijken waard dan voor mij.Of niets van dat en duidt gewoon de "dichtste"optie aan... En hoopt dat de ander ook zo redeneerde.
Ze zijn in Antwerpen, Gent en Leuven actief. Pech dus voor de Limburgers en West-Vlamingen.

Ne keer een andere app installeren? De ene app is al wat succesvoller dan de andere natuurlijk.Ik vind het leuk dat jullie überhaupt likes hebben. Ik denk inderdaad dat die persoon nog niet lang uit een relatie is waardoor het eerder leek op een AI-bot vol algemene waarheden zonder 0,0 persoonlijkheid in.
En zie het zo, ge hebt al succes via Tinder. Velen waaronder ik hebben dat gewoon niet terwijl we heus geen orcs zijn.
Ik had 0,0 succes erop en schafte Tinder Gold aan. Ik denk dat ge nog beter papieren geld kunt verbranden, want dat levert ten minste warmte op.
Bumble, Facebook Dating en Tinder.Ne keer een andere app installeren? De ene app is al wat succesvoller dan de andere natuurlijk.
Ik vind het leuk dat jullie überhaupt likes hebben.
Om de zoveel dagen is ook niet niks hé. Bumble is hier ook niet veel meer dan dat hoor. Tinder soms dagenlang niks, dan eens een enkele per dag, dan plots >10 op een dag, er is geen lijn in te trekken behalve dat er begin januari wel een ferme piek is geweest.Bumble: ene keer om de x dagen heb ik prijs.
Hier ook maandenlang in zo'n fase gezeten. Wel wat swipen op Tinder (enkel wegswipen) maar eigenlijk geen interesse in een echte date. Het is pas de laatste weken dat ik een klik heb gemaakt en er wel eens wat mag gebeuren. Er begint een gemis te komen om dingen te doen met iemand op een ander niveau dan vrienden en kennissenMaar de laatste tijd merk ik wel dat ik iets mis. Mijn leven is 1 grote warhoop op de moment en ik zit niet zo top in m´n vel, dus relaties is iets waar ik éeeeecht geen zin in heb. Ook absoluut geen zin om te daten, mijn hoofd staat er voor de moment echt niet naar. Maar ik denk wel dat ik stilaan terug ´een persoon in mijn leven´ aan het missen ben.
Moh, gij zijt precies mijn laatste date?Maar ik merk ook dat vanaf de moment het iets of wat directer wordt ik afhaak. Precies of ik telkens een muurtje rond mezelf bouw de laatste tijd ofzo

Je moet dan ook geen hopen matches hebben maar vooral de juiste tegenkomen op het juiste moment.En zelfs al die matches wilt niks zeggen.
Ik heb er nu denk ik int totaal een 600 maar ik ben toch nog steeds single![]()

Ik vind het leuk dat jullie überhaupt likes hebben. Ik denk inderdaad dat die persoon nog niet lang uit een relatie is waardoor het eerder leek op een AI-bot vol algemene waarheden zonder 0,0 persoonlijkheid in.
En zie het zo, ge hebt al succes via Tinder. Velen waaronder ik hebben dat gewoon niet terwijl we heus geen orcs zijn.
Ik had 0,0 succes erop en schafte Tinder Gold aan. Ik denk dat ge nog beter papieren geld kunt verbranden, want dat levert ten minste warmte op.

.Nog een paar jaar en die koppels komen uit de tropenfase met kleine kinderen en gaan naar de "goh we kennen mekaar precies niet meer want we hebben jaren naast elkaar geleefd, we gaan scheiden"-fase. Er is nog hoopIk hoop ook nog wel op de "organische" manier iemand tegen te komen, al is dat lastiger gezien ik in de leeftijdsfase zit van trouwen-kindjes-huizen kopen etc.

Tinder Gold ('t was een promo): "Hoera, ik heb honderden likes!"Ik heb ook 2x tinder gold genomen, altijd kut profielen qua likes. Die waar ik nu mee date is echt men eerste zinvolle match op 3j tijd. Time will come zeker

Ik vind het leuk dat jullie überhaupt likes hebben. Ik denk inderdaad dat die persoon nog niet lang uit een relatie is waardoor het eerder leek op een AI-bot vol algemene waarheden zonder 0,0 persoonlijkheid in.
Ik heb ook 2x tinder gold genomen, altijd kut profielen qua likes. Die waar ik nu mee date is echt men eerste zinvolle match op 3j tijd. Time will come zeker![]()
Lastig. Zo terug afspreken om dan in het echt te melden dat het toch niks gaat worden is ook maar niets, hè. Ne keer bellen en als dat moeilijk is, een spraakberichtje?Ik heb hulp nodig, dit klinkt als iets voor @Mulan
Match, gechat, afgesproken.. maar ik voel nu al dat ik eigenlijk opgelucht zou zijn moest ze afzeggen. Dat is ook weer niet echt fair natuurlijk. Dus wat is een ietwat beleefde manier om dat af te zeggen? Ik haat ghosting, dus dat wil ik niet doen dus beleefd en op een niet idiote manier :/
Wil je het uitstellen of gewoon totaal niet meer met die persoon afspreken?Ik heb hulp nodig, dit klinkt als iets voor @Mulan
Match, gechat, afgesproken.. maar ik voel nu al dat ik eigenlijk opgelucht zou zijn moest ze afzeggen. Dat is ook weer niet echt fair natuurlijk. Dus wat is een ietwat beleefde manier om dat af te zeggen? Ik haat ghosting, dus dat wil ik niet doen dus beleefd en op een niet idiote manier :/
Eerlijk zeggen dat je er geen verdere toekomst in ziet; de manier waarop (bellen/bericht) kan je nog kiezen in functie van hoe je er voorheen mee communiceerde.Ik heb hulp nodig, dit klinkt als iets voor @Mulan
Afgesproken om voor de eerste te ontmoeten, ik had duidelijker moeten zijnLastig. Zo terug afspreken om dan in het echt te melden dat het toch niks gaat worden is ook maar niets, hè. Ne keer bellen en als dat moeilijk is, een spraakberichtje?