Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is zoals een pop-up store openen waar ge dingen moogt stelen. Het is toch een andere ervaringKunnen we hem geen eigen topic geven in zwam met enkel toegang tot dat topic? Daar kan die mens zijn fantasietjes in kwijt en kan wie wil zich een beetje amuseren of enerveren![]()

Je moet dat ook wel gewoon duidelijk tegen hen vertellen, dat is het eerlijkste. Gaat je ook erg populair maken, denk ik danNee.
Vanaf morgen ga ik wel al mijn vrouwelijke vrijgezelle collega's straal negeren. Tenzij ze een relatie willen. Bedankt voor dit inzicht BG, lifesaver!
"ChatGPT, schrijf een rant in de stijl van Spiderman."
Zelfs de hele wall of text is een handelsmerk.

De slet!

Gewoon antwoorden. Goed. Ik heb ondertussen iemand anders leren kennen en we gaan binnenkort op vakantie'k Wil nu niks zeggen maar ik was een tijdje geleden aan 't daten met een vrouw die me uiteindelijk gedumpt heeft omdat ze (nog) gevoelens had voor ne collega.
En vandaag:
![]()
![]()

Reageer met:'k Wil nu niks zeggen maar ik was een tijdje geleden aan 't daten met een vrouw die me uiteindelijk gedumpt heeft omdat ze (nog) gevoelens had voor ne collega.
En vandaag:
![]()
![]()
Er zijn er die zitten te vissen. Die vergeten soms efkes dat ze getrouwd zijnJe moet dat ook wel gewoon duidelijk tegen hen vertellen, dat is het eerlijkste. Gaat je ook erg populair maken, denk ik dan

Ik snap het ook niet. Zij is gewoon eerlijk geweest, ik zie daar geen enkel probleem in.@Green Mamba en @MisterV, dus tegen een vrouw die eerlijk was met hem, is jullie houding om direct te liegen en te doen alsof er een andere vrouw is het spel is ... ? Why?
T was om te lachen@Green Mamba en @MisterV, dus tegen een vrouw die eerlijk was met hem, is jullie houding om direct te liegen en te doen alsof er een andere vrouw is het spel is ... ? Why?

FunnyT was om te lachen![]()
Neem het vooral niet te serieus op. In mijn opzicht had hij het contact al verbroken en komt zij nu maar terug bij hem om wat gezellig te sturen in afwachting van de vakantie.@Green Mamba en @MisterV, dus tegen een vrouw die eerlijk was met hem, is jullie houding om direct te liegen en te doen alsof er een andere vrouw is het spel is ... ? Why?
“Gezellig sturen” klinkt als een 16 jarig meisje >_>Neem het vooral niet te serieus op. In mijn opzicht had hij het contact al verbroken en komt zij nu maar terug bij hem om wat gezellig te sturen in afwachting van de vakantie.
Ik ben al van 5 uur wakker wegens idiote kat, mijn excusesZuur sfeertje hier deze morgen![]()

We lopen allemaal wat irritant omdat de zomervakantie begint en we weten dat we vanaf nu 2 maanden gegijzeld worden door ons kroost.Zuur sfeertje hier deze morgen![]()
Ik vond de reacties ook eigenaardig. Ik interpreteerde het berichtje van de vrouw als volgt.We lopen allemaal wat irritant omdat de zomervakantie begint en we weten dat we vanaf nu 2 maanden gegijzeld worden door ons kroost.
Maar serieus: We zitten hier niet in slowchat hé. Een moptjen is geen probleem, zolang er maar een serieus antwoord / advies mee gepaard gaat.
Maar als de twee enige replies zijn van het type "voor te lachen, maar het is niet noodzakelijk duidelijk zodat de vraagstellen misschien het foute advies aanneemt", dan mag dat bijgestuurd worden hé.
Tinder van 't zelfde hoor. Meldingen i.v.m. nieuwe likes van likes die ik een dag eerder heb zien binnenkomen. Ook al eens een match gehad met iemand die ik 100% zeker niet naar rechts heb geswiped, geen idee hoe dat kan.Al 2 kere, gisteren en vandaag een 'melding' gekregen van bumble, er is iemand blablabla.
Als ik dan de app open is er niks te zien... Is dit reclame om u naar de app te lokken, of hebben ze de match ongedaan gemaakt alvorens ik de app opende? Iemand ervaring hiermee?
Die van gisteren heb ik binnen de 3 minuten willen bekijken, maar dus geen enkele match zichtbaar. Die van vandaag zat een uurtje tussen.
Hebben ze zich maw bedacht ofzo? Of moet je er zo snel bijzijn??