Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het dan ook niet over 2018 he, ik heb het over 2022, en eigenlijk zelfs over 2024. En het komt misschien wat fout over maar ik heb bakken respect voor de periodes waarin die 5 gasten top waren. Maar ondertussen zijn ze gewoon over hun top en moet je dat ook gewoon durven toegeven.Die laatste uitspraken: die mannen zoals ze nu zijn akkoord. Maar Theate gaat nog veel boterhammekes moeten eten om een carrière te maken als Vertonghen, idem voor eender wie vergeleken met peak-Hazard van 2018, of de topscorer all-time van Napoli. Wie denkt dat de huidige jonkies, en tel de Trossards (die is al 28) en co maar mee, sowieso de afgelopen generatie op clubniveau of in interlands gaat evenaren, loopt wat hard van stapel vrees ik. Of onderschat wat die mannen verwezenlijkt hebben.
Lukaku heeft gewoon geen ritme, die is gewoon terug uit blessure en die moet plots de redder in nood v/d Belgen zijn. Dat gaat niet hé. Lukaku heeft zeker nog een plaats in het team, maar je kan geen wonderen verwachten.Spijtig dat ze Lukaku overal neersabelen. Zonder hem kwamen we niet eens aan doelpogingen.
Ex-bijna-profvoetballerWil ik op het gemak Villa Sporza kijken, zit fokking Herman Brusselmans daar.
Weet niet of dit hier al gepost is, maar Mertens en Vertonghen zijn voorlopig niet zinnens te stoppen.
![]()
Wat met de toekomst van de Duivels? Jan Vertonghen en Dries Mertens haken niet af | sporza
Game over. De Wereldbeker van de Rode Duivels zit er al op na de groepsfase. Een 0-0-gelijkspel tegen Kroatië was niet voldoende om het vel nog te redden. Lees hier de eerste reacties van de spelersgroep.sporza.be
Echt, bedankt voor alles maar bol het af jongens, beiden 37 op het komende EK...
Het is dan ook geen toeval dat we onze beste helft op dit tornooi spelen als Lukaku terug in de ploeg staat. Mist dan wel een paar grote kansen waar fitheid en pech ook wel een rol is spelen. Maar had gewoon veel meer impact op ons spel dan alle alternatieven.Het is zeer makkelijk om alles op Lukaku te steken, tegen Canada verdienden we te verliezen tegen Marokko ook en tegen Kroatië was enkel de 2de helft redelijk.
Afscheid van een generatie...de komende jaren gaan we weer terug naar het niveau van de losergeneratie van de jaren 90 tot 2012...twordt weer zwoegen en zweten tegen landen zoals Armenie, Kazachstan en Luxemburg.
Bwa... is pure brandstof voor zijn motor die toch wel het beste draait in Calimero modus. Met alle respect maar ik heb vaak de indruk dat Lukaku maar goed kan zijn als het Lukaku VS de wereld is en dat hij het gevoel heeft dat hij alle haters weer lik op stuk moeten geven.Beetje belachelijk hoe iedereen hem zit uit te lachen met van die onnozele contextloze compilaties van zijn missers. Een winnaar als hij is, zal hij er momenteel mentaal echt wel zwaar door zitten.
Bounida heeft nog alles te bewijzen. Als ik nen euro zou krijgen voor elk van die namen.Een Bounida iemand een zicht of die voor belgië zou kiezen? Speelt nu wel in de belgische jeugdelftallen,
ma kan nog altijd switchen naar Marokko.
Een Bounida iemand een zicht of die voor belgië zou kiezen? Speelt nu wel in de belgische jeugdelftallen,
ma kan nog altijd switchen naar Marokko.
Maakt toch niks uit voorlopig, is amper 16 jaar en speelt bij de jeugdploegen van Ajax. Tegen dat die klaar is voor internationaal voetbal zijn we 5 jaar verder. Wie weet spreken we niet eens meer over hem dan, beetje zoals Bakkali, Musonda of Verschaeren.
Al gok ik na dit WK dat hij voor Marokko kiest. Die hebben ook een goeie lichting tegenwoordig, dankzij Europese opleiding natuurlijk. En Marokkanen zijn zowat de slechtst geintegreerde immigranten in West Europa.
de belangrijkste conclusie is dat Martinez na het EK de biezen had moeten pakken, zodat er gebouwd had kunnen worden aan nieuwe systemen en het inpassen van opkomende talenten. Met een betere trainer zat B. in de 2de ronde. Tegen, en dat is het leuke van WK's, godbetert Japan.Ik zit met een wrang gevoel. Enerwijds ben ik blij dat de 2de helft mij wat hoop gaf voor de toekomst en dat Martinez weg is, maar anderzijds hadden we het toch ook gewoon weer kunnen flikken en een rematch tegen Japan gekregen die zeker te pakken zijn.
Moesten we nu eens X aantal maanden geleden dat achterhaalde systeem geschrapt hebben en Hazard en Witsel naar de bank verwezen hebben, en vol ingezet hebben op 4 achterin en Trossard en Onana...
Waren we met een betere trainer 2de geworden in onze poule en niet eerste?de belangrijkste conclusie is dat Martinez na het EK de biezen had moeten pakken, zodat er gebouwd had kunnen worden aan nieuwe systemen en het inpassen van opkomende talenten. Met een betere trainer zat B. in de 2de ronde. Tegen, en dat is het leuke van WK's, godbetert Japan.