Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh, ik verwijt Romelu ook niks. Ik heb serieus liggen vloeken bij al zijn kansen en bij die ene voorzet zelfs bijna mijn bureau doormidden geklopt, maar hij is niet de reden van onze uitschakeling. Zonder hem krijgen we die kansen wss niet eens.Nogmaals, blij dat er toch iemand in de ploeg die mentaliteit heeft. Ik zag Eden Hazard al met een lachje toen hij de Kroaten ging feliciteren. Die dacht: oef, ik kan weer gaan zonnebaden in Madrid.
En de uitschakeling is niet de schuld van Lukaku.
Kijk eens naar alle andere aanvallers die bijna niks klaar kregen op 3 wedstrijden. 1 goal!
Om zaken aan flarden te gaan slagen na de match? Zo meteen krijgen we nog een proficiat aan de gasten in Brussel.Nogmaals, blij dat er toch iemand in de ploeg die mentaliteit heeft.
Die twee statements zijn overdreven. Ik denk niet dat veel mensen die het voetbal volgen hem ooit een genie vonden, maar even slecht als Wilmots was hij zeker niet. Wilmots is toch wel echt een gigantische prutser.Tja Martinez. Een zogenaamd tactisch genie die uiteindelijk een Wilmots 2.0 bleek.
Als je en set opgewerkte spelers in je schoot krijgt geworpen, is al het halve begin he.jammer van Martinez, hij heeft toch mee gezorgd voor de 3de plaats op een wk
Stopt die waardeloze Henry dan ook als assistent? Dat was toch ook 6 jaar lachwekkend.
Jammer idd, mooi spel gebracht, maar de magic was een beetje op de laatste tijd, resultaten tekenen hiervoorjammer van Martinez, hij heeft toch mee gezorgd voor de 3de plaats op een wk
Als je en set opgewerkte spelers in je schoot krijgt geworpen, is al het halve begin he.

Hein?Ja die stopt ook als assistent. Wie denk je dat de nieuwe hoofdcoach wordt?
BOOOBKEUH PEETERS!Ja die stopt ook als assistent. Wie denk je dat de nieuwe hoofdcoach wordt?