Als je meer kansen hebt dan de andere ploeg verdien je het toch?Verdiend om te winnen?
Op basis van wat dan juist? Het prachtige tactisch vernuft voetbal dat we gebracht hebben?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je meer kansen hebt dan de andere ploeg verdien je het toch?Verdiend om te winnen?
Op basis van wat dan juist? Het prachtige tactisch vernuft voetbal dat we gebracht hebben?
Verdiend om te winnen?
De gigantische quasi-onmisbare kansen? Daar draait voetbal toch om. Dat België vandaag niet scoort is waanzin met die kansen.Verdiend om te winnen?
I choose, i choose not to indulge myself in this flaming.Nee, jij verkiest het om arrogant je mening te verkondigen en uit de hoogte te doen als je gecorrigeerd wordt, om af te sluiten met ad hominems.
Op geen enkele manier was ik fout, uiteraard ben ik achteraf dan ook wat lacherig. Wanneer zien we een mea culpa van je?
Maar laat me raden, je bent een optimist/positivo en daar verontschuldig je je niet voor en das beter dan een pessimist/negativo zoals mij te zijn.
Jouw goed recht (behalve de ad hominems), maar ik ben gewoon kritisch en heb al genoeg mijn ongelijk toegegeven wanneer ik mis zat.
Ik zit gewoon chill in mijn zetel wanneer ik terug post. Neen, ik voel me niet aangevallen. Als gij dat wel denkt, is dat ook goed.Het is een non-mening. Iedere keer als iemand iets zegt, ga jij gaan zeggen dat het allemaal niet zwart-wit is. Wat stel jij dan eigenlijk voor? Ik heb nu eenmaal een sterke mening over de duivels, ik zeg het. Je gaat er allemaal een beetje mee lachen door ongefundeerde tegenargumenten, maar je stelt geen alternatief voor. Hoe besluiteloos kan je zijn.
Je comments tonen bv. ook heel duidelijk dat je je wel aangevallen voelt (niks mis mee hé), maar dan voeg je er direct aan toe dat je je niet aangevallen voelt... Terwijl je voor de zoveelste keer nog het woord "lachwekkend" ertussen gooit. Maar je voelt je niet aangevallen hoor, tuurlijk niet.
Doku kwam er in op een moment dat de meeste Kroaten kapot zaten.Als je Doku zag wervelen, tja. Waarom krijgt die niet meer kansen?
Dat alleen al is voor mij een dringende reden tot ontslag. Nog steeds geen greintje zelfkritiek.Dat kan misschien het geval zijn (al weten we dat nooit zeker), maar dat hij in de vorige matchen niet mag invallen is best vreemd.Doku kwam er in op een moment dat de meeste Kroaten kapot zaten.
Daar profiteerde hij af en toe goed van hoor, maar als hij vanaf het begin had gespeeld had hij nooit zoveel ruimte gehad uiteraard.
Op zo'n moment kun je beter iemand erin gooien die iets kan betekenen in de box. En dan denk ik meteen aan Vanaken

De dug-out aan flarden trappen euh kloppen was blijkbaar dan weer géén probleem voor Romelu.![]()
Martinez stopt met Belgie.
.ROBERTO STAPT ZELF OP!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()