Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verdiend om te winnen?
Op basis van wat dan juist? Het prachtige tactisch vernuft voetbal dat we gebracht hebben?

Kom, deze match verdienden we te winnen. Veruit de beste kansen gecreëerd en 2-3 keer echt pech in de afwerking.

De match tegen Canada verdienden we niet te winnen, net als de match tegen Marokko.

Verdiend om te winnen?
Op basis van wat dan juist? Het prachtige tactisch vernuft voetbal dat we gebracht hebben?
De gigantische quasi-onmisbare kansen? Daar draait voetbal toch om. Dat België vandaag niet scoort is waanzin met die kansen.

Qua spel was het 50/50, maar de laatste 20minuten waren toch volledig voor België. Kroatië mag toch een kaarsje branden.

Nee, jij verkiest het om arrogant je mening te verkondigen en uit de hoogte te doen als je gecorrigeerd wordt, om af te sluiten met ad hominems.

Op geen enkele manier was ik fout, uiteraard ben ik achteraf dan ook wat lacherig. Wanneer zien we een mea culpa van je?

Maar laat me raden, je bent een optimist/positivo en daar verontschuldig je je niet voor en das beter dan een pessimist/negativo zoals mij te zijn.

Jouw goed recht (behalve de ad hominems), maar ik ben gewoon kritisch en heb al genoeg mijn ongelijk toegegeven wanneer ik mis zat.
I choose, i choose not to indulge myself in this flaming.

Aan de lijn.

Heb je al professionele carrière gedacht, met zulke inzichten? En nu zwijg ik wederom.

Het is een non-mening. Iedere keer als iemand iets zegt, ga jij gaan zeggen dat het allemaal niet zwart-wit is. Wat stel jij dan eigenlijk voor? Ik heb nu eenmaal een sterke mening over de duivels, ik zeg het. Je gaat er allemaal een beetje mee lachen door ongefundeerde tegenargumenten, maar je stelt geen alternatief voor. Hoe besluiteloos kan je zijn.

Je comments tonen bv. ook heel duidelijk dat je je wel aangevallen voelt (niks mis mee hé), maar dan voeg je er direct aan toe dat je je niet aangevallen voelt... Terwijl je voor de zoveelste keer nog het woord "lachwekkend" ertussen gooit. Maar je voelt je niet aangevallen hoor, tuurlijk niet.
Ik zit gewoon chill in mijn zetel wanneer ik terug post. Neen, ik voel me niet aangevallen. Als gij dat wel denkt, is dat ook goed.

Welk alternatief? Dat hij moest vliegen na het EK? Heb ik toch ook al een paar keer herhaald. Ik heb u anders ook niet veel alternatieven weten te brengen, behalve "ik ben tegen alles".

Dat modder heen en weer gooien (van ons beiden) heeft ook geen zin. We denken anders en dat is prima. Ik kan me zeker vinden in bepaalde punten van u, maar ik vind u behoorlijk zwart-wit denken. Of alles is goed of alles is slecht. Dat mag he, maar voor mij ligt dat anders. En blijkbaar is dat geen mening hebben. Ook goed.

Die wissel van Hazard in de 87e minuut voor Meunier is toch ook weer totaal van de pot gerukt hé jongens. Echt, hoe verzin je het? Ik had Hazard op zich wel graag zien komen, maar dan véél vroeger. Op zo'n moment kun je beter iemand erin gooien die iets kan betekenen in de box. En dan denk ik meteen aan Vanaken die eventueel nog een voorzet had kunnen binnenkoppen.

En dat die man dan na afloop zegt dat we het toernooi kunnen verlaten met opgeheven hoofd :laugh: :laugh: :laugh: Dat alleen al is voor mij een dringende reden tot ontslag. Nog steeds geen greintje zelfkritiek.

Doku kwam er in op een moment dat de meeste Kroaten kapot zaten.
Daar profiteerde hij af en toe goed van hoor, maar als hij vanaf het begin had gespeeld had hij nooit zoveel ruimte gehad uiteraard.
Dat kan misschien het geval zijn (al weten we dat nooit zeker), maar dat hij in de vorige matchen niet mag invallen is best vreemd.

kom kom het is goed geweest…
laat ze maar naar huis komen, de donker-zilverig, platina-achtige goudkleurige generatie.
⚽

De dug-out aan flarden trappen euh kloppen was blijkbaar dan weer géén probleem voor Romelu. :unsure:

Nogmaals, blij dat er toch iemand in de ploeg die mentaliteit heeft. Ik zag Eden Hazard al met een lachje toen hij de Kroaten ging feliciteren. Die dacht: oef, ik kan weer gaan zonnebaden in Madrid.

En de uitschakeling is niet de schuld van Lukaku.
Kijk eens naar alle andere aanvallers die bijna niks klaar kregen op 3 wedstrijden. 1 goal!

ROBERTO STAPT ZELF OP!!!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
giphy.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan